Uskiksia ?

Heippa kaikille!

Täällä myös yksi toiveilija, joka kaipaisi kuumeisesti omaa pikkunyyttiä syliin. Uskossa siis olen ja pienokaista ollaan yritetty n. vuosi ja yksi keskenmeno ollaan koettu.

Bianca72 :hug: sulle! Muistan sua (ja teitä muitakin). Taidamme olla aikalailla samassa tilanteessa.

Siunausta kaikille alkavaan viikkoon!
 
Bianca72
Moi sisaret Herrassa :D !

Meillä olis kuudes jo :xmas: . Nyt menkat päällä ja oottelen innolla milloin loppuu, että pääsis toteuttamaan vauvantekoa :D .

Muistetaan ruk. edelleen.
 
Heippa kaikki!

Kiitos esirukouksista! Meillä on esikoinen toiveissa. Välillä meinaa iskeä epätoivo tän yrityksen kanssa, mutta toisaalta täytyy luottaa, että sitä pikkunyyttiä ei nyt ole meille varmaan ihan vielä ainakaan tarkoitettu. Nyt tuntuu, että oon taas viikon verran osannu nauttia elämästä, enkä oo ihan niin paljo stressannu tota vauva-asiaa.

Aikalailla samoissa vaiheissa mennään kierrossa sun kanssa Bianca 72. Ihanaa kuulla, että teitä on siunattu noin monella lapsella!

Niin ja Päärynärouvalle myös teitäkin on siunattu kahdella suuremmoisella lahjalla! Onnittelut sen johdosta.

Muistetaan tosiaan rukouksissa edelleen meitä kaikkia!
 
hei!!

täällä on kyllä sellanen tunne et tässä kierrossa ei tärpääny, mut luotan Herraan et kolmas tulee kun sen aika on. kaksi lapsosta pitää kumminkin elämän kiireisenä ja rakastan heitä niin paljon et tavallaan ei haittaa vaik kolmatta ei tulisikaan.

bianca72: kuudes toiveissa... täytyy nostaa hattua, koska mulle riittää kolme sit ei kyl enempää jaksais. minkä ikäisiä lapsesi ovat?
mäkin muuten oon hellari, en ole parempaa kirkkoa löytänyt. vaik kokouksissa ei tule niin usein enää käytyä kuin nuorena. ja täytyy sanoa et en mä mikään "hyvä" uskovainen ole eli pahoja tapoja on muutama, mut sydämessäni ain uskonut Jumalaan.
ootkos muuten ollu koskaan isossa kirjassa juhannuksena?

tyttö onnellinen: mä jotenkin uskon et kyllä te viel sen pienen käärön saatte syliinne jonain päivänä. ei auta kuin uskoa Jumalan suunnitelmaan, vaik välillä varmaan raskaalta tuntuu.

siunausta kaikille ja rukouksissa pidän teidät kaikki.
 
Bianca72
päärynärouva:-90,92,94,00 ja 03 mun lapset ovat syntyneet.
Joo ollaan siellä aina konffassa =) . Saanko udella mitä paheita sulla on ;) ?
Kait niitä on jokaisella, mutta esim. alkoholia+tupakkaa mä en hyväksy ittelleni ollenkaan..Aika tarkka oon kyl muutenkin, mutta jokaisella omat.
Saitko muuten YV.n?
 
Huomenta!

päärynärouva näinhän se on, että täytyy luottaa Jumalaan. Jotenkin sitä aina itse yrittää liikaa vaikuttaa asioihin, kuten esimerkiksi viime kierrossa kuvittelin, että ne ovulaatiotikut nyt auttaa asiaa, mutta eihän se niin menny...kun ei noita asioita voi omalla yrittämisellä aina auttaa...en nyt silti tarkota, etteikö ajoituksella olisi väliä, mutta jos se ei oo Taivaan Iskän tahto, niin sitten se ei oo...

Mutta ei tässä nyt epätoivoon vaivuta...elämässä on paljon muutakin ihanaa, sitä tulee aina liikaa pyörittyä niiden asioiden ympärillä, mitä ei vielä ole. On monta asiaa, mistä oon kiitollinen Jumalalle.

Meikäläinenkin on muuten siellä konffassa pyörinyt, tosin ei pariin viimiseen vuoteen, mutta muutoin aika usein... =)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja muistan teitä rukouksin!
 
Täälläkin yksi hellari, moi vaan kaikille! :wave:

Yritystä reilusti yli vuosi takana ja vaikea on ymmärtää miksei meille sitä vauvaa ole suotu... Mut silti haluan uskoa että asia on Jumalan kädessä. Tutkimuksiin ollaan menossa, että mistä kiikastaa, mutta omaa asennetta hoitoihin en oikein vielä ole selvittänyt, aika monipiippuinen juttu.
 
Bianca72
Moikkelista kaikille!
Mä aion nyt tikuttaa :D ja mä koen, että Jumala ei nyt sitä vastusta ja mulla on jopa hyvä fiilis sen tikuttelun suhteen :saint: . Aiemmin yritin itse paljonkin vaikuttaa kaikkeen, mutta nyt olen yrittänyt mennä rukouksen kanssa ja yllättäen mustimpana hetkenä, mutta rukouksen kanssa bongattiin terkan kanssa nämä ns. "leijumaan" jääneet verikokeet, joten ne on nyt otettu =).
Kilpirauhasarvo oli normaali, mutta prolaktiiniarvo vielä työn alla, joten ens viikolal sitten sitä kyselen.
 
bianca72: niistä paheista niin tupakka ja kiroilu, tupakointi loppuu onneks nyt, mulle tulee vaan aika kausia et pakko polttaa ja kiroilua harrastan vaan ei uskovaisten seurassa, mut silti!!!
mä oon ihan keuruulta.

uusille tervetuloa ihanaa, kun tulee uusia!!!!
 
Tervetuloa siskonen!!!ja :hug:
Toivottavasti saatte apua niistä tutkimuksista. Muistan teitä rukouksin.

Niin Bianca72 en tosiaan tarkottanu, että siinä tikuttamisessa ois musta jotain väärää...toivottavasti et ymmärtäny mua väärin... =)

Tarkotin vaan, että itellä on alkanu menee jotenki pakkomielteiseksi tuo vauvanhankinta ja sitten jotenkin aattelin et nyt kun tikuttamaankin onnistu, niin sitten tärppäis, mutta eipä mulla ainakaan ekalla kerralla auttanu. Mutta siis kyllähän silti kaikenlaisia keinoja voi kokeilla, vaikka kaikki onkin Jumalan kädessä. Kyllä lääkärissäkin mun mielestä kannattaa käydä, vaikka uskookin, että Jumala voi parantaa... =)

Mutta hyvä että sait ekat verikoetulokset ja rukoillaan, että se prolaktiiniarvokin ois normaali. Muuten anteeks kun oon pikkasen sivistymätön, mutta mikä tuo prolaktiiniarvo oikeestaan on...en oo koskaan kuullutkaan. :D

Niin ja päärynärouva zemppiä tupakoinnin lopettamiseen. Eiköhän meillä kaikilla oo jotain asioita, minkä kanssa taistella. Tärkeintä on mun mielestä se, että halutaan ja yritetään tehdä parannus, uskon että Jumala voi antaa voimaa sen parannuksen tekemiseen. Mutta ei meistä kukaan täydellinen ole....Itsellä on kanssa tuo kiroilu ja rumien sanojen puhuminen tullut vähän ongelmaksi, kun en sitä oo aiemmin pahemmin tehnyt, mutta nyt jotenkin viimeaikoina on tullut useammin kiroiltua. Yritän taistella siitä eroon...muistetaan hei sitäkin rukouksin, että saadaan voimaa noista jutuista irtipääsyyn...

Mukavaa päivää teille kaikille!
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:
bianca72: niistä paheista niin tupakka ja kiroilu, tupakointi loppuu onneks nyt, mulle tulee vaan aika kausia et pakko polttaa ja kiroilua harrastan vaan ei uskovaisten seurassa, mut silti!!!
mä oon ihan keuruulta.

uusille tervetuloa ihanaa, kun tulee uusia!!!!
Varmaan olis hyvä olla esimerkkinä ei-uskoville silleen, että ei manaa.
Multa joskus päässy V:::u :$
 
Olipa ihana lukea tätä ketjua. Ihana kuulla Katie että äitisi vointi on kohentunut! Ihmeitä tosiaan voi tapahtua ja tapahtuu. Rukoukset kuullaan. Yläkertaan on 24 tuntinen puhelinpäivystys, mikään puhelu ei katkea vastaanottajan puolelta (puhelun voi vain ja ainostaan itse katkaista halutessaan..)

Tapahtumat on joskus käsittämättömiä, ja kuten tuolla aiemmin joku nimimerkki kertoi suuresta onnesta joka vaihtui suureksi suruksi..näitä ei voi ymmärtää, niihin ei löydä järkevää vastausta pieni ihminen. Mutta kaikella on tarkoitus, ja elämään on vain yritettävä luottaa. Taivaan Isän kämmenellä ollaan kaikki, pienen pieniä hippusia. Monesti se tapahtumien tarkoitus selviää ajallaan, myöhemmin, joskus jää vastaus kokonaan saamatta tässä elämässä.

Esirukouspyyntö:

Siskollani vakava harvinainen keuhkosairaus, johon ei ole hoitoa. Sairaus edetessään johtaa tukehtumiskuolemaan, ja ainoa toivo on keuhkonsiirto. Sairauden etenemisennustetta ei ole, ja se voi vaihdella parista vuodesta 20 vuoteen. Hoitokeinoa siskoni sairauteen ei siis ole, mutta Jeesus voi parantaa. Jeesus voi myös toimia ihmisen käden kautta antaen tutkijoille viisautta löytää hoitokeino sairauteen. Taivaan Isään luottaen tätä elämää jaksaa eteenpäin.

Siunausta teille kaikille. Tuokoon raskaustesti teille pian plussia...sitten kun sen aika on.

t. Lumikeiju :heart:
 
Bianca72

No nyt se ns. lapsettomuuskin selvis!
Tai vauvattomuus..mulla on tuo prolaktiiniarvo koholla 1200 tai vähän ylikin, oli vähän järkytys, niin meni osittain ohi tuo lukema :/ . Sehän sais olla vissiin max.500.
Nyt kirraan lääkäriltä lääkkeet.

Muistatteko missä kohtaa kiertoa tuo mahd. lääke, eli parlodel otettiin??
:attn: :attn:
 
Heippa kanssasiskot!

Ihan ekaksi Lumikeiju muistan sun siskoa ja sun perhettä rukouksin! Välillä Jumalan teitä on vaikea ymmärtää, mutta täytyy vain luottaa siihen, että Hän tietää parhaiten, mikä meille on parasta. Kovasti voimia ja jaksamista sulle ja iso :hug: !!!

Bianca72:lle myös :hug: . Tavallaan ihan hyvä asia, että selvisi mistä johtuu, koska nyt siihen voidaan varmaan lääkkeiden kautta vaikuttaa. Rukoillaan että lääkkeet auttaisivat...

Ja minustakin on ollut ihanaa lukea tuo Katien kertomus, meillä on Jumala, joka vastaa rukouksiin!!

Eipä mulla nyt muuta, mukavaa viikonjatkoa kaikille!!

terv. tyttö onnellinen
 
Heippa! Olen kristitty nuori nainen, aviossa ja vauva on naimisiin menon jälkeen ollut tervetullut. Vielä ei ole kuulunut, nyt menossa yk5. Tulee kun on tullakseen, vaikka todella malttamaton tahtoo välillä olla tunnelma. Mulle usko on ihan tolkttoman tärkeä kantava voima ollut teinivuosista asti, sillä omat vanhemmat päihteiden väärinkäyttäjiä, omaan lapsuuteen ja nuoruuteen mahtuu paljon väkivaltaa. Mutta päivä vaan ja hetki kerrallansa. Nyt elämä alkaa olla suht. mallillaan, mutta masennus tahtoo välillä painaa, niin monta henk. koht. kriisiä tässä on nyt ollut.

Rukouspyyntöjä saa laittaa osoitteeseen rukoillaanyhdessa@gmail.com. Erityisesti sivusto on nuorille, joista tuntuu, että maailmassa ei ole ketään heitä varten ja erityisesti nuorille toivon tätä osoitetta levitettävän. Mutta toki muutkin saavat postia lähettää. Kristityt ev.lut. seurakuntalaiset voivat samaan osoitteeseen ilmoitella halustaan auttaa työssä. Tapoja voidaan sitten pohtia, esirukouksissa voivat kaikki ainakin auttaa. ;) Pistetään yhdessä sanomaa eteenpäin! -Siunauksin-
 
Huomenta kaikille!!

My Poodles tervetuloa ja iso :hug: !

Niin ja onnittelut naimisiin menosta! Siitähän ei oo vielä kovin pitkä aika. Ihanaa että sun elämä alkaa olemaan mallillaan. Uskon, että Taivaan Iskä auttaa sua tästä eteenpäinkin. Onneksi mein ei koskaan tarvi jäädä yksin. Ja voimia sulle myös vauvan odotukseen.



 
Bianca72
Huomenta!


:'( Onko myöhäistä vielä, jos eilen oli ovis? Tikun mukaan ei ollu, mutta limaa+nipistelyä/lämmöt oli välillä 36,77+-

Oli kränää eilen, joten eipä onnannu seks...
 
Huomenta kaikki!

Katselin Bianca netistä tota asiaa. Yhessä paikassa sanottiin, että aamulämpöön voi vaikuttaa myös jos on nukkunut normaalia myöhempään, nukkunut levottomasti ym. et se ei aina välttämättä oo luotettava, mut en tiiä siitä sen enempää, kun en oo ite mittaillu kun ehkä kerran, ilman mitään erityisen merkittäviä tuloksia. Mut aika jännä, jos tikuissa ei oo näkyny mitään. Ehkä kannattaa tänään vielä kokeilla tikuilla, kun eihän noista tiiä....

Mutta joka tapauksessa :hug: sulle. Ja hei bianca jos teille on pikkunen tässä kuussa tarkotettu saamaan alkunsa, niin kyllä se saa, olkoot aamulämmöt mitkä hyvänsä... =)

ter. tyttö onnellinen
 
Hei vaan kaikille! Olen 27-vuotias, 7kk ikäisen pikkuneidin äiti. Uskossa ollut reilu 3 vuotta.. Nyt rukoillut kovasti että toinenkin vauveli saataisiin, ja pikkuisen on sellainen olo että raskaana ollaan! Ei siis erikoisempia oireita, ja testikin näytti viikko sitten negaa, mutta niin näytti kun ekaakin odotin =) . Itseasiassa tänään pitäis alkaa menkat.. mutta toivon kovasti ettei ala. Rukoilen vauvoja kaikille teille!
 
Lammiska tervetuloa! Ompas sulla jännät paikat käsillä. Tosiaan muokin kiinnostaa, että kuinka teille kävi...ja onnittelut teidän ensimmäisestä kullannupusta!!!

Muistetaan rukouksissa myös teitä!!! =)

Mitäs päärynärouvalle kuuluupi? Et ole vähään aikaan kirjoitellut...

Eipäs mulla muuta. Kierron puolivälissä mennään, joten ei oo vielä jännäilypäivät menossa...Mukavaa ja siunattua päivää kaikille ja kiitos esirukouksista!! =)
 

Yhteistyössä