Tervetuloa
siskonen!!!ja :hug:
Toivottavasti saatte apua niistä tutkimuksista. Muistan teitä rukouksin.
Niin
Bianca72 en tosiaan tarkottanu, että siinä tikuttamisessa ois musta jotain väärää...toivottavasti et ymmärtäny mua väärin... =)
Tarkotin vaan, että itellä on alkanu menee jotenki pakkomielteiseksi tuo vauvanhankinta ja sitten jotenkin aattelin et nyt kun tikuttamaankin onnistu, niin sitten tärppäis, mutta eipä mulla ainakaan ekalla kerralla auttanu. Mutta siis kyllähän silti kaikenlaisia keinoja voi kokeilla, vaikka kaikki onkin Jumalan kädessä. Kyllä lääkärissäkin mun mielestä kannattaa käydä, vaikka uskookin, että Jumala voi parantaa... =)
Mutta hyvä että sait ekat verikoetulokset ja rukoillaan, että se prolaktiiniarvokin ois normaali. Muuten anteeks kun oon pikkasen sivistymätön, mutta mikä tuo prolaktiiniarvo oikeestaan on...en oo koskaan kuullutkaan.
Niin ja
päärynärouva zemppiä tupakoinnin lopettamiseen. Eiköhän meillä kaikilla oo jotain asioita, minkä kanssa taistella. Tärkeintä on mun mielestä se, että halutaan ja yritetään tehdä parannus, uskon että Jumala voi antaa voimaa sen parannuksen tekemiseen. Mutta ei meistä kukaan täydellinen ole....Itsellä on kanssa tuo kiroilu ja rumien sanojen puhuminen tullut vähän ongelmaksi, kun en sitä oo aiemmin pahemmin tehnyt, mutta nyt jotenkin viimeaikoina on tullut useammin kiroiltua. Yritän taistella siitä eroon...muistetaan hei sitäkin rukouksin, että saadaan voimaa noista jutuista irtipääsyyn...
Mukavaa päivää teille kaikille!