uskaltaakohan sitä mennä leikkipuistoon lasten kanssa

  • Viestiketjun aloittaja aakh
  • Ensimmäinen viesti
:D ei minulle ainakaan tullut ekana mieleen, että olisi tarkoittanut pahaa. Jos lapsilla oli ikäeroa 3 v, ehkei ollut siinä vaiheessa ajatellut, että säästäisi mahdolliselle seuraavalle, ja mistä sitä tietää, vaikka olisi kirpparilla käynyt katselemassakin, muttei löytänyt mieleistään ja ostanut sit uuden. Joskus kirpputoreilta tekee hienoja löytöjä, mutta toisinaan, ja just silloin kun ei ehtisi kierrellä ja metsästellä, siellä on vain jotain revenneitä ja surkeakuntoisia vaatteita ylihintaan.
Joo en minäkään kommentista olisi loukkaantunut, tai no mä muutenkin päästän niin paljon asioita menee toisesta korvasta ulos ettei paljon hetkauta.
Kirppiksiltä tekee hienoja löytöjä, mun pitäs taas ryhdistäytyä koska oon nyt ostellut ihan liikaa sellosta kaikkee uutena koska mulla oli pitkä kausi että ostin lapsille vain Akseli-kirppikseltä. Siellä kun löytää tosi paljon myös uutta ja muutenkin hyvälaatuista.
Hyviä löytöjä sulle jatkossa, mukavaa syksyä!
 
aloittaja
Lapsilleni ostan kyllä reimaa tai P.o.P:a mutta en herranjestas uutena vaan kirpputorilta! Espoossa ainakin on maailman paras kirpputori josta olen löytänyt reimaa joissa viel laputkin kiinni kun ei ole myyjä ehtinyt pitää kun esim vauva ollut "väärän kokoinen ja ikäinen" kun on saanut haalarin lahjaksi. Uutena ostelu on ihan yliarvostettua varsinkin lasten vaatteissa kun käyttöaika niin lyhyt.
Juu meidän reimatecit on kyllä ostettu alerekistä -40-50% alesta. En ikinä maksais normaalihintaa ko. merkistä.
 
aloittaja
[QUOTE="vieras";22201419]Väärän vaatemerkin lisäksi toinen suuri pukeutumissynti tuntuu olevan myös edellisen tai peräti vielä aiempien vuosien pukujen käyttö..

Tästä sain esimerkin taannoin kauppareissulla kun pikkuisellani (4kk) oli kirpparilta uuden veroisen kuntoisena ostettu Reimatecin välikausihaalari ilmeisesti muutaman vuoden takaista mallia. Eräs äiti tuli vastaan n. 3 v poikansa kanssa ja poika huomasi vauvani sanoen äitilleen että katso tuolla on pieni vauva. Äidin kovaääninen vastaus oli että sinulla oli tuollainen samanlainen haalari kun olit vauva ja me annettiin se sitten pois kirpparille. Mukana heillä oli myös oman vauvani ikäinen vauva uudessa reimassaan...

No me ollaan ainakin oltu ihan tyytyväisiä tuohon hieman vanhempaan pukuun, vaikkei se ihan trendikkäin ehkä olekaan..[/QUOTE]

niin, mä syyllistyn vielä tähänki syntiin : sen lisäksi että lapsilla on reimatecit nii ne on vielä aina edelliskauden alesta...
 
Mun ykkösmerkit: Toppapuku,Ticket to Heaven- laadukas ja ainoa mistä löyty kuosi mikä miellytti. P.OP - eivät tee vaatteita tytöille ja pojille, vaan lapsille ja sen kyllä värimaailmassaja kuoseissa huomaa. Lisötietona että olen tiukkabudjettinen ja ostan vaatteet 95% käytettynä.
 

Yhteistyössä