jäätävää
En kyllä kehuskelis jos mun lapsi kulkis Reimateceissä. En oikeastaan kehtaisi edes ulos laskea.
Joo en minäkään kommentista olisi loukkaantunut, tai no mä muutenkin päästän niin paljon asioita menee toisesta korvasta ulos ettei paljon hetkauta.ei minulle ainakaan tullut ekana mieleen, että olisi tarkoittanut pahaa. Jos lapsilla oli ikäeroa 3 v, ehkei ollut siinä vaiheessa ajatellut, että säästäisi mahdolliselle seuraavalle, ja mistä sitä tietää, vaikka olisi kirpparilla käynyt katselemassakin, muttei löytänyt mieleistään ja ostanut sit uuden. Joskus kirpputoreilta tekee hienoja löytöjä, mutta toisinaan, ja just silloin kun ei ehtisi kierrellä ja metsästellä, siellä on vain jotain revenneitä ja surkeakuntoisia vaatteita ylihintaan.
Juu meidän reimatecit on kyllä ostettu alerekistä -40-50% alesta. En ikinä maksais normaalihintaa ko. merkistä.Lapsilleni ostan kyllä reimaa tai P.o.P:a mutta en herranjestas uutena vaan kirpputorilta! Espoossa ainakin on maailman paras kirpputori josta olen löytänyt reimaa joissa viel laputkin kiinni kun ei ole myyjä ehtinyt pitää kun esim vauva ollut "väärän kokoinen ja ikäinen" kun on saanut haalarin lahjaksi. Uutena ostelu on ihan yliarvostettua varsinkin lasten vaatteissa kun käyttöaika niin lyhyt.
vauvalla on reimatec siksi että satuin huutiksesta löytää halvalla ja toiseksi siksi että vauva ulkoilee aina Manducan kantorepussa. eli jos tulee sadekuuro niin ei vauvakaan kastu.Mikä sen 3kk ikäisen vauvan vedenpitävän haalarin funktio sitten on ap?
Vai ulkoileeko hänkin jo maassa?