Ä
äitee
Vieras
210 000-240 000? lainan kk erä n 1100? + yhtiövastike 100?. Jos käteen jäävät tulot neli henkisessä perheessä n.3400?/kk ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:no hö, olin niin laskeskellut, että meillä menee asumiseen nytkin saman verran kuussa eikä taloudellinen tilanne muuttuis mihinkään, paitsi että omaa maksettain.Nordeasta aateltiin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:no hö, olin niin laskeskellut, että meillä menee asumiseen nytkin saman verran kuussa eikä taloudellinen tilanne muuttuis mihinkään, paitsi että omaa maksettain.Nordeasta aateltiin...
Mutta omassa asunnossa on muiutakin kuluja kuin laina..
Oletteko käyneet neuvottelemassa lainasta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:no hö, olin niin laskeskellut, että meillä menee asumiseen nytkin saman verran kuussa eikä taloudellinen tilanne muuttuis mihinkään, paitsi että omaa maksettain.Nordeasta aateltiin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:no hö, olin niin laskeskellut, että meillä menee asumiseen nytkin saman verran kuussa eikä taloudellinen tilanne muuttuis mihinkään, paitsi että omaa maksettain.Nordeasta aateltiin...
200 euroa riittää kuussa jos ei ole remontoitavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä kanssa haetaan kohta lainaa ja noilla tuloilla saa 160 000e.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Me saatiin, ja otettiin. :saint:
Tosin tulot on kyllä tuosta nousseet melkoisen reippaasti...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä kanssa haetaan kohta lainaa ja noilla tuloilla saa 160 000e.
Alkuperäinen kirjoittaja aino:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä kanssa haetaan kohta lainaa ja noilla tuloilla saa 160 000e.
saatteko 3400kk bruttona vai nettona? Kyllä nettona saa enemmän lainaa...