V
vierailija
Vieras
Avasin eilen kaupasta ostetun jauhelihapaketin (päiväystä 1.5.2018) ja sit siinä tuli kaikenlaista ja unohdin sen avattuna jääkaappiin,ilman mitää kelmua tms. Nyt vasta muistin sen. Uskallanko sitä enää käyttää?!?!