K
kakku
Vieras
Prinsessa kakku. Isä voitti sen eilen päivällä arpajaisista. Laitettiin jääkaappiin ja nyt vasta avasin pakkauksen. Voiko sitä vielä syödä ?
Pakkauksessa lukee että pakkauksesta poistettuna säilyy jääkaapissa vaan 6,5h :S
Pakkauksessa lukee että pakkauksesta poistettuna säilyy jääkaapissa vaan 6,5h :S