Siitä kakkukuvasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä just tein toisen kakkukuvakakkuni.edelliseen laitoin samana aamuna kun tarjottiin iltapvällä ja oli jotenkin ällöä syötävää vaikka kermaa olikin alla,jäi aika paksuksi ja lähti laattoina irti kun kaavin jämistä sen pois..nyt laitoin illalla valmiiksi ja tarjoillaan huomenna iltapvällä,katotaan jos nyt olis parempi.ja mitä paperiin tulee,niin itekkin luulin että siinä ois ollut mutta hetken revittyäni niin ei siitä mitään irronnut joten tää ainakin ilman paperia.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Mulla onnistu tosi hyvin. Tilasin tuolta ullan unelmasta juuri vohvelimaisen kuvan. Tein kakun 11 aikaan päivällä ja 5 alkoi juhlat. Mulla siinä päällä oli VISPIkermaa ja vaniljarahkan sekoitus.

Jostain olen lukenut, että jos pelkkään kermaan laittaa, voi käydä juuri noin, että kuva sitkostuu.. en silti ole asiantuntija..
Otitko varmasti sen paperin siitä alta pois? Se nimittäin näyttää, ettei siinä mitään paperia ole, vaikka on. Ja mulla kokemus vain yhdestä kerrasta ja vohvelipohjaisesta kuvasta. niitähän on erilaisia, ja kenties myös toimivat erilailla..

Siis älä nyt sano että siinä muka oli joku paperi?! :o :o :o :ashamed: :ashamed: Siis mekö ollaan sitten syöty se paperi hyvällä ruokahalulla? :o :o

ääneen ulvoin :laugh:
anteeksi :ashamed:

Mä en edes tykkää noista valmiskuvakakuista, mutta silti tän ketjun avasin. Ja ihan hyvä, että avasin, ku sai kivat naurut. Kiitos ja sori :D

Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:
mä just tein toisen kakkukuvakakkuni.edelliseen laitoin samana aamuna kun tarjottiin iltapvällä ja oli jotenkin ällöä syötävää vaikka kermaa olikin alla,jäi aika paksuksi ja lähti laattoina irti kun kaavin jämistä sen pois..nyt laitoin illalla valmiiksi ja tarjoillaan huomenna iltapvällä,katotaan jos nyt olis parempi.ja mitä paperiin tulee,niin itekkin luulin että siinä ois ollut mutta hetken revittyäni niin ei siitä mitään irronnut joten tää ainakin ilman paperia.

Ai, niin oliko sullakin tuolta Ullan unelmasta tää jossa ei paperia?

Syötävä kakkukuva - Säilytys ja käyttö
Mikäli olet tilannut pelkän kakkukuvan ja teet kakun itse, sinun tulee ottaa huomioon muutama seikka jotta kakkukuva säilyy mahdollisimman pitkään, mahdollisimman hyvänä.

Säilytä kakkukuva aina viimeiseen käyttöhetkeen asti siinä tiiviissä ja suljetussa pussissa, jossa se sinulle toimitetaan. Älä siis avaa edes hetkeksi minigrip-pussia ennen käyttöä.

Itse kakkukuva on kiinni valkoisessa taustapaperissa, poista taustapaperi ennen kuvan laittoa kakun päälle.

Tämä kopioitu valokuvakakkuun.fi sivuilta.

Siis tämä ohje koskee valokuvasta tulostettua kakkukuvaa, ei niitä valmiita!

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:

Ai, niin oliko sullakin tuolta Ullan unelmasta tää jossa ei paperia?

Mä olen tilannut ja käyttänyt useita kakkukuvia, jotka olen tilannut Ullan Unelmasta, eikä niissä mun mielestä ole mitään papereita ollut. Mutta ei ne kyllä kovin hyvin leikkaannu vaikka edellisenä iltana jo laittaa.

Mulla onnistu tosi hyvin. Tilasin tuolta ullan unelmasta juuri vohvelimaisen kuvan. Tein kakun 11 aikaan päivällä ja 5 alkoi juhlat. Mulla siinä päällä oli VISPIkermaa ja vaniljarahkan sekoitus.

Jostain olen lukenut, että jos pelkkään kermaan laittaa, voi käydä juuri noin, että kuva sitkostuu.. en silti ole asiantuntija..
Otitko varmasti sen paperin siitä alta pois? Se nimittäin näyttää, ettei siinä mitään paperia ole, vaikka on. Ja mulla kokemus vain yhdestä kerrasta ja vohvelipohjaisesta kuvasta. niitähän on erilaisia, ja kenties myös toimivat erilailla..

Jaa no sit meilläkin on syöty paperia :D Pojan synttäreille tilasin vohvelisen ja ihmettelin kun on paksu. En mitään pois ottanut vaan lättäsin kakun päälle.

Löysin tämän vanhan ketjun...tarkoitus tehdä kakku tänä iltana ja tarjoilla huomeniltana...nyt mietityttää voiko sen kakkukuvan (marketista ostettu) laittaa "liian aikaisin", onko siitä mitään haittaa vai onko jopa parempi niin? :)

Yhteistyössä