Uskaltaako j.lihaa vielä käyttää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Avasin eilen kaupasta ostetun jauhelihapaketin (päiväystä 1.5.2018) ja sit siinä tuli kaikenlaista ja unohdin sen avattuna jääkaappiin,ilman mitää kelmua tms. Nyt vasta muistin sen. Uskallanko sitä enää käyttää?!?!
 
Sillä, onko kelmu ja suojakaasut vai ei on väliä ehkä silloin, jos on viimeinen käyttöpäivä.

Mutta kun viimeiseen käyttöpäivään on noin paljon aikaa, niin se ei kyllä heikennä säilyvyyttä läheskään niin paljon, että liha olisi vaarassa pilaantua. Tärkeintä on se, että liha on viileässä.
 

Yhteistyössä