T
Tunari
Vieras
Eli tajusin katsoa jauhelihapaketin (kevyt jauheliha, pakattu suojakaasuun) päiväystä vasta äsken ja oli tarkoitus kokata siitä tän päivän ruoka. Mutta sen päiväys oli mennyt eilen, uskaltaako vielä syödä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:En söis. Helteillä (tai en tiiä mitä siellä päin on? ) oon välttänyt ostamasta varsinkin tuoretta kalaa. Yks päivä katsoin kun perheenäiti osti lohen -30% tarralla, ei tulis mieleenkään syöttää sellasta muille tai syödä itse, kun kala on ollut poissa vedestä tuossa vaiheessa jo toista viikkoa :x
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En tekisi, ainakaan tällä ilmalla kun ei maitokaan kestä parasta ennen- päivään vaikka on jääkaapissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yksinkertainen?:Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:En söis. Helteillä (tai en tiiä mitä siellä päin on? ) oon välttänyt ostamasta varsinkin tuoretta kalaa. Yks päivä katsoin kun perheenäiti osti lohen -30% tarralla, ei tulis mieleenkään syöttää sellasta muille tai syödä itse, kun kala on ollut poissa vedestä tuossa vaiheessa jo toista viikkoa :x
No kyllä on katsottu että se ei todellakaan ole pilalla. Ne ilman 30%tarraa on huikeet pari päivää tuoreenpaa wau![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En tekisi, ainakaan tällä ilmalla kun ei maitokaan kestä parasta ennen- päivään vaikka on jääkaapissa.
Jääkaappia voi säätää kylmemmälle.![]()