P
Possu
Vieras
Perhekerhot alkaisi ensi viikolla... uskaltaakohan sinne mennä taaperon ja masun kanssa, kun on nyt näitä viiruksia liikkeellä...?
Muutenkin ärsyttää, kun monet äipät raahaa vielä toipilaan flunssapotilaan kerhoon, kun itse haluaa tuttuja näkemään
Muutenkin ärsyttää, kun monet äipät raahaa vielä toipilaan flunssapotilaan kerhoon, kun itse haluaa tuttuja näkemään