Unihöpötyksiä (nolaanpa itseni illan ratoksi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aikanaan olin yötä kaverin opiskelija asunnossa, pieni huone jossa vessa. no, kaveri oli menossa pissalle kun pomppasin istumaan samalla hetkellä kun kaveri avasi vessan ovea ja huusin " ÄLÄ MEE SINNE!!! "sitten kävin takaisin makuulle ja aloin kuorsata... ja kerran toisen kaverin luona olin hokenut yöllä unissani jotain numeroita... jotai 2, 4, 2...

ai niin ja tämä vielä : pari vuotta sitten olin kaverilla yökylässä ja aloin aamukuudelta huutaa " PUNAJUURTA ! PUNAJUURTA ! " nousin istumaanki ja olin sikeässä unessa..

Mä kerran selitin umpiväsyneenä miehelle, kun mies oli yöllä käynyt syöttään pojan...
Poika oli jo hiljaa ja nukkui ja mies tuli sänkyyn, niin aloin tivaamaan mieheltä paperia.
Mies ihmetteli et mitä ihmeen paperia, niin olin vastannut kiukkusena, et tuo nyt sitä paperia et laitan tuon pojan kapaloon niin hiljenis :D

höh,mä pulisen ja kävelen unissani, aamulla havahdun siihen kun oon vaikka sohvalla nukkumassa vaikka sänkyyn oon menny. noita mun pulinoita en ees muista niit on niin paljon, kiinalaismunista lähtien :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kumma hopisia:
Mulla on kumma tapa herailla keskella yot ja keksia etta olen myohassa toista:/ muutama kuukausi sitten taas hyppasin yolla 3 aikaan sangysta ja aloin karjumaan miehelle etta miksi hemmetissa se ei herattany mua!!! Siina sitten koko talo oli hereilla 3 aamulla, noh ei ainakaan oltu myohassa:)
Toinen tapaus sattui muutama vuosi ennen lapsia; Olin mennyt aikaisin nukkumaan ja jostain syysta herasin aamu yosta 2 aikoihin, kuvittelin etta se oli yli 9... Hyppasin sangysta, juoksin suihkuun ja kiskoin vaatteet niskaan, ja sitten hirvealla kyydilla autoon. Olin just startannu moottorin kun mun ukko juoksi alushousuissa pihalle kattomaan mita ma nyt sekoilin:/ Etta nain meilla pain...

Mun äidille kävi ihan samalla tavalla, paitsi, että hän löysi itsensä yöllä työpaikaltaan :D

Mä puhun unissani jatkuvasti, pakko nyt kertoa tämä (pari vuotta sitten käynnyt)

Mies viellä hereillä ja mä alotan pomppaamalla sängystä istumaan:
Minä: Onneksi olkoon olette juuri voittaneet matkan!!!
Mies: Minkä ihmeen matka?!
Minä: No matkan tietysti!!
Mies: Minnes päin tää matka on
Minä:???
Mies:No onkos siellä lämmintä?
Minä:Hölmö! Teneriffalla on aina lämmintä!!
:ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mie selitän paljonki unissaan nykyään. Lähinnä ikäviä juttuja ko näen usein painajaisia :/ Käveleskelenki paljon.
Mut on niitä muutamia hauskojaki juttuja ollu, esim tuossa kesällä ko oltiin ruottissa reissaamassa ja hotellissa yötä. Olin kuulema yöllä noussu vessaan ja kävelly päin seinää, ihmetelly miehelle että kuka on siirtäny meän vessaa, lähteny toiseen suuntaan ja törmänny seinään taas, ettiny ovenkahvaa ja kironnu ettei ole ennää tosikaan... Mies oli minut saatellu sitte sinne hotellihuoneen vessaan. Olin vaan istunu pöntölle ja sanonu että se pissa tais tulla jo vessaa ettiessä ja painellu takas sänkyyn. Ei onneksi ollu tullu kuitenkaan :whistle:

Vähän aikaa sitte olin yöllä noussu sängyssä istumaan ja kertonu miehelle ettei mikkään tule olemaan niinku ennen. Mies oli kysyny että mitenkäs nyt sillai, olin vastannu että ostin väärän väriset verhot :xmas:

Mies puhhuu harvoin unissaan mittään, oikeastaan vain kipeänä. Mutta yhen illan puoliunessa käyty keskustelu (mies puoli unessa, mie väsyneenä nauranu jollekki kenkäjutulle ) mie kysyin mieheltä paljon kenkä (kello ) on ja mies vastasi euron yli yks.
Kerran kuumeessa otti minua käjestä ja alko painella minun rystysiä niinku kaukosääjintä ja sano että "kulta, mie olin kattomassa sitä ohjelmaa" :D

:laugh: :laugh:

mies: siitä saat! ja siitä!
minä: mitä sä hommaat?
mies: sä et vie sitä! lopeta!
minä: ai mitä?
mies: *kaataa vesilasin mun päähän*
minä: MITÄ IHMETTÄ SÄ TEET?

Oli nähny unta, että joku mies yrittää viedä mua väkisin pois :laugh: :laugh:
Oli kyllä kivaa ihan unisena saada jääkylmä vesilasi niskaan :snotty:

Yhteistyössä