Unihöpötyksiä (nolaanpa itseni illan ratoksi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Mulla on paha tapa,kun simahdan parin tai useamman olusen jälkeen, puhua unissani/puoliksi hereillä ja vieläpä ihan päättömiä.

Viimesin: Vietettiin miehen kans meidän 6-vuotispäivää punaviinin ja kynttiläillallisen kera. Sen jälkeen leffa ja pari kaljaa. No niinhän siinä kävi et meikä simahti. Olin sit yhtäkkiä vaan tuumannut :-Kalle Kuisti. Mies katto mua pitkään et nukkuuko se ja kysyi sitä. Minä nostan reippaasti pääni ja tuijotan miestä suurilla silmillä toistaen:- Kalle Kuisti! Sen jälkeen jatkoin uniani. Ja joo,mulla ei oo mitään hajua kuka helv on Kalle Kuisti! :o

Toinen: Siskon pyörä varastettiin kun oli meillä lapsenvahtina. Minä olin baarissa..Kun tulin kotiin simahdin aika nopsaa soffalle. Siskoni istui koneella ja koitti välilä herätellä mua. Olin sanonut:- Odota, mä laitan eka meseen katoamisilmoituksen siitä pyörästä.. :laugh:

Kolmas:Kerran 2siskoa oli leffattelees meillä yömyöhään,toinen kiros kun oli unohtanut käydä kaupassa ja kun ei ole aamuksi maitoa jne..Minä sit myöhemmin unissani: -Hei,mähän laitan Mirkulle nokkamukiin maitoa mukaan! :laugh:

Vielä yks: Mies koitti kerran herätellä mua,enkä ilmeisesti halunnut nousta..Olin tiuskassut vihasesti:- Oisit nyt tullu vähän edes vastaan, mä oon tullu tien päähän!

Että semmosta :D Muilla tämmösiä? :wave:

Hih, mistä sä vedät nuo repliikkis? :D :laugh: Mun mies tivas multa toissa yönä umpiunessa että: "Siis mistä sä oikeesti oot kotoisin? " Mä käänsi vaan kylkee,mut äijä vaan jatkoi kovalla äänellä, et: "Mistä sä oot alkuperältäs kotoisin". Ollaan oltu naimisissa jo 3 vuotta... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Hih, mistä sä vedät nuo repliikkis? :D :laugh: Mun mies tivas multa toissa yönä umpiunessa että: "Siis mistä sä oikeesti oot kotoisin? " Mä käänsi vaan kylkee,mut äijä vaan jatkoi kovalla äänellä, et: "Mistä sä oot alkuperältäs kotoisin". Ollaan oltu naimisissa jo 3 vuotta... :snotty:

:laugh: Ehkä sä ootkin eri planeetalta jossei sulla oo tämmösiä juttuja.. :D Ei vaan,siis mä en tiedä mistä ne tulee, eikä itelläni oo yhdestäkään mitään muistikuvaa. Paitsi tuo nokkamuki juttu,sen jälkeen havahduin samantien hereille ja nauraen kysyin siskolta että siis mitä mä sanoin? Ja kaikki nää on tapahtunut niin että toinen osapuoli on joutunut oikeesti miettimään et oonko hereillä vai en.. :D

Ei mulla oo tollasia! Yhen kaverin muistan, josta ei oikeesti tiennyt puhuuko se unissaan, vai näytteleekö. Sillä oli tapana lapsena jutella jotain ja vastata vielä. Sit kerran yritettiin sitä vedättää, mut sehän vedätti meitä.

Serkkuni kans pienenä käyty keskustelu yöllä (serkku siis nukkui, minä en):
Serkku:"Prrrr"
Minä:??
S:"Prr"
Minä: "Haloo??"
S:"No outi tässä hei. Tuletko meille huomenna kylään?"
M:?? "No joo, voin tulla."
S:"No hyvä. Heippa!"
M:"Heippa."
S:"Klik!"
:D

Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:

:laugh: :D

Muistan vain unen, loppu on kuultua tarinaa..

Minä: Onko teillä plussa-korttia?
Mies: Tä?
Minä Niin että onko plussa-korttia?
Mies: ??

Siinä vaiheessa kun unen asiakas on poissa, alan olla jo todella vihainen miehelle ja esitän kysymyksen:
-Oliko ihan pakko päästää noin tänne sisälle ennen kuin ovet oikeasti avataan?

Meillä on isännällä kans tuollasta juttelua, aamu unisena selittää kaikenlaista eikä muista niistä mitään. paras tähän mennessä
mies: Varo sitä mummo
mä: :o
mies: varo nyt, sillä on visa
mä:mikä visa?
mies: no se kortti millä pankissa leikataan makkaraa
minä: :laugh: :laugh: :laugh:

mie joudun myöntämään että mie juttelen kanssa ihan sekoja ku oon tarpeeksi väsyny ja nukahtamaisillani... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

*pröööt*
äijän peiton alta
Minä: "Haloo..."
Äijä: "Sanoiks sää jotai?"
Minä (alan heräillä ): "E..."
Äijä (myös jo hieman tolkuissaan): "Jaa, ei ihme ett mää en sitt mitää kuullukkaa..."

Hahha, ihania juttuja :laugh: :laugh: Meillä mies tekee tuota varmaan jokatoinen yö. Harvemmin muistan kunnolla niitä juttuja kun oon iha unenpöpperössä itekkin herättyäni hänen horinaansa, ja siis kuulee kyllä miuta ja vastaa kysymyksiin :D viime öinen juttu ei kyl ollu mitenkään hassu juttu, mutta kerron kuitenkin kun en nyt muita muista kunnolla tähän hätään.

Menin pari tuntia miehen jälkeen nukkumaan, omalle puolelleni sänkyä, siis seinän viereen ja mies huutaa "varo ettet tipu lattialle!" vastasin etten voi tippua sängystä mitenkää päin kun oon seinää vasten kuten aina johon ukko sitten "no hyvä" ja sitten jatko taas kuorsausta :D

Mun ystävä joskus 10-vuotiaana
- hei kato hevosia!
- pistä se pankkiin, pankki on semmonen mistä voi ottaa rahaa

Mun mies..
- YYHHHHH
-OMMÖmömmööö
-pullaa, pullaa
-AAAAAAA
+ normaalia puhetta ihan kuin pikakelauksena puhuttuna, tosin en saanut siitä mitään selvää.. hyi helkkari ku säikähdiin

Mulla on kumma tapa herailla keskella yot ja keksia etta olen myohassa toista:/ muutama kuukausi sitten taas hyppasin yolla 3 aikaan sangysta ja aloin karjumaan miehelle etta miksi hemmetissa se ei herattany mua!!! Siina sitten koko talo oli hereilla 3 aamulla, noh ei ainakaan oltu myohassa:)
Toinen tapaus sattui muutama vuosi ennen lapsia; Olin mennyt aikaisin nukkumaan ja jostain syysta herasin aamu yosta 2 aikoihin, kuvittelin etta se oli yli 9... Hyppasin sangysta, juoksin suihkuun ja kiskoin vaatteet niskaan, ja sitten hirvealla kyydilla autoon. Olin just startannu moottorin kun mun ukko juoksi alushousuissa pihalle kattomaan mita ma nyt sekoilin:/ Etta nain meilla pain...

Alkuperäinen kirjoittaja Kumma hopisia:
Mulla on kumma tapa herailla keskella yot ja keksia etta olen myohassa toista:/ muutama kuukausi sitten taas hyppasin yolla 3 aikaan sangysta ja aloin karjumaan miehelle etta miksi hemmetissa se ei herattany mua!!! Siina sitten koko talo oli hereilla 3 aamulla, noh ei ainakaan oltu myohassa:)
Toinen tapaus sattui muutama vuosi ennen lapsia; Olin mennyt aikaisin nukkumaan ja jostain syysta herasin aamu yosta 2 aikoihin, kuvittelin etta se oli yli 9... Hyppasin sangysta, juoksin suihkuun ja kiskoin vaatteet niskaan, ja sitten hirvealla kyydilla autoon. Olin just startannu moottorin kun mun ukko juoksi alushousuissa pihalle kattomaan mita ma nyt sekoilin:/ Etta nain meilla pain...

mie kanssa kävelen unissani... muksuna ollessa meillä oli ovi aina takalukossa ihan sen takia etten mie vaellellu läheiseen mettään... tuo on kyllä luojan kiitos vähentyny tuo unissakävely vanhemmiten...

Minä: Käänny vähä, kun kuorsaat niin kovaa *tönii miestä*
Mies: Täh...
Minä:Kuorsaat ihan älyttömästi
Mies: Ai nytkikö?
Minä: ?? No, et sä nyt voi kuorsata, kun oot hereillä
Mies: Ai oonko?

Alkuperäinen kirjoittaja XXX:
Minä: Käänny vähä, kun kuorsaat niin kovaa *tönii miestä*
Mies: Täh...
Minä:Kuorsaat ihan älyttömästi
Mies: Ai nytkikö?
Minä: ?? No, et sä nyt voi kuorsata, kun oot hereillä
Mies: Ai oonko?

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Juu mäkin sekoilen ties mitä. Tosin ny ei vaan tuu mitään esimerkkiä mieleen. Mut sekoilen myös siten, et kävelen unissani. Kerran kävelin siis (kerrostalossa asuin katutasossa, opiskelijakämpässä ) unissani käytävään pelkät stringit ja toppi päällä B) Sit kävelin siinä ja aloin vasta sitten havahtua, että jaahas... Mitäs helevettiä minä täällä teen?? Ja sit olikin vain laukku mukana jossa kännykkä, mutta avaimet ol sisällä ja ovi hienosti kiinni :D Eli mä puhelen joskus omiani, mut parhaiten sekoilen kävelemällä ja tekemällä ties mitä :laugh:

Yhteistyössä