Unihöpötyksiä (nolaanpa itseni illan ratoksi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Nää on hauskoja :laugh:

Mä ja esikoinen puhutaan usein unissaan ja minä varsinkin just silleen unen ja hereillä olon rajamailla höpötän ihan omiani...

Yks ilta mies tuli mun viereen nukkumaan ja oli ottanut mut kainaloon. Mä olin pompannut pystyyn ja sanonut kovala äänellä: Kuules Ismo Laitela! ja sit olin jatkanu unia...

Esikoinen 10v, oli nukkumassa toissa yönä ku kävin laittaan sille lisää peittoa päälle. Se kimpos yhtä äkkiä pystyyn ja sano: (E=esikoinen M=minä )
E: No pakko kai se on lämmittämään lähteä
M: mitä? Mihin sä meet
E: No lämmittämään, lämmittämään
M: Älä nyt nouse ku jatka unias, ei täällä tarvi lämmittää
Pitkä hiljaisuus... (ei kuulu mitään ääniä )
E karjasee: Pakkoko sitä kirjaakin on siinä koko ajan läpsyttää!
M: :o Nyt sänkyyn siitä ja nukkumaan
E: joo, joo mutta en mä tuollaisesta läpsyttelystä tykkää...

Tuo esikoinen on kyllä mainio, ku sen höpinöille saa aina nauraa :D
Kerran mies heräs yöllä ja minä eikä esikoinen kumpikaan oltu sängyssä.
Mies oli kävelly olohuoneeseen ja siellä me oltiin kierretty olohuoneen pöytää ympäri peräkkäin ja kumpikin ihan unessa... Mies oli vähän aikaa kattonu ja sit sanonu että nyt sänkyyn sieltä!
Itse en muistanu aamulla koko tapausta.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Nää on mahtavia :laugh:

Itse joskus lapsena kun oltiin mummolassa yötä siskoni kanssa, olin yhtäkkiä pompannut istumaan ja tokaissut

Mä: Ruskeita vai valkosia munia?
Sisko: Täh?
M: Niin ruskeita vai valkosia munia?
S: ???

Oltiin aiemmin päivällä oltu serkkutytön luone heidän maatilallaan, heillä oli kanoja ja serkku piti kirjaa kananmunista, ruskeista ja valkoisista...

Aivan loistavia juttuja! :laugh:

Meillä kävi kerran näin:
Aamulla olin lähdössä töihin miehen jäädessä vielä nukkumaan. Jossain vaiheessa makuuhuoneesta kuuluu hiljaista juttelua. Mies siis juttelee unissaan,pitkään. Kurkkaan makkarin ovelta ja kysyn mieheltä, että mitä se sanoi. Mies vastasi "Sotajuttuja" ja jatkoi uniaan!

Itsekkin välillä "mokailen" öisin. Itse kerran nousin unissani istumaan ja löin miestäni avokämmenellä poskelle :ashamed: ja jatkoin tyytyväisenä uniaan. Mies oli hiukan ihmeissään! Tämä toistui useampana yönä. Mulla ei mitään muisikuvaa asiasta. Parin kerran jälkeen mies jo oppi väistämään mun lyöntiä... onneksi en oo enää pitkää aikaan tehny mitään tollasta...!

:laugh: Lentään lyönti jutusta tuli mieleen...
Seurustelun alkuaikoina sain yks yö mieheltäni turpaan. Se oli nähny unta, että joku rosvo oli ajanu sitä takaa ja mies oli sit yhtä äkkiä pysähtyny ja päättäny motata rosvoa oikein kunnolla läveskään ja niinpä se nyrkki osu suoraan mun silmään! Minä heräsin ja aloin huutaan, että "ai s**tana, mitä hemmettiä!" Mies pomppas kauhuissaan pystyyn ja tuumas "Se olitkin sinä, mä luulin että sä olet rosvo"
Nauratti ja itketti kyllä sillon samaan aikaan... :D

mulla taitaa synnytys käynnistyä ku repeilen näille jutuille kippurassa..supistaa supistaa...et eiku lisää vaan! :D

kannan oman korteni samalla kekoon.
Oltiin just alettu seurustella miehen kanssa ja olin hänen luona yötä. Yöllä nousin sitten lähdin kävelemään unissani ja menin vaatekomeroon.jotain olin kolunnut ja mies tuli katsomaan,olin ollut siellä peränurkassa kyykyssä housut kintuissa... mies sitä ihmetellyt ja olin sanonut et tuu pyyhkiin. sit vetäny housut tyynesti ylös ja menny sänkyyn. (en sentään onneks snne ihan kusasta ehtiny!!!)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla taitaa synnytys käynnistyä ku repeilen näille jutuille kippurassa..supistaa supistaa...et eiku lisää vaan! :D

kannan oman korteni samalla kekoon.
Oltiin just alettu seurustella miehen kanssa ja olin hänen luona yötä. Yöllä nousin sitten lähdin kävelemään unissani ja menin vaatekomeroon.jotain olin kolunnut ja mies tuli katsomaan,olin ollut siellä peränurkassa kyykyssä housut kintuissa... mies sitä ihmetellyt ja olin sanonut et tuu pyyhkiin. sit vetäny housut tyynesti ylös ja menny sänkyyn. (en sentään onneks snne ihan kusasta ehtiny!!!)
:laugh: :laugh: Kyllä mua ainakin ois nolottanu seuraavana aamuna... ;) :laugh:

Ei tää voi olla totta :D:D:D Naapurit varmaa tulee kohta tukkii mun turvan ku kikattelen tääl ihan hulluna :D Koiraki kattoo vähä siihen mallii, et voi mun mammani on seonnu... Voi hitsi mitä juttuja, kiitos kaikille mahtavista nauruista :D

Mä oon kova puhumaan unissaan ja tässä jokin aika sitten olin todennut unissani. Oikea helmiajatus syntynyt yöllisessä keskustelussa miehelle opastuksena:

"Ethän sinä voi olla sairaslomalla kun et ole ollut töissäkään"!!!!

Mun siskopuoli, pikkuveli ja isäpuoli höpisee unissaan...

Kerran katsottiin äidin kans telkkua, ja isäpuoli nukkui äidin vieres ja siskopuoli toisessa huoneessa jonne suora näkö etäisyys... oli täysin hiljaista kun isäpuoli karjas siskon nimen sanotaan nyt vaikka lissu.. Lissu otatko lisää mehua ...kun sisko puoli vastas joo..

Pikkuveli oli pelannut koko päivän jotain peliä ja huus yöllä kovaan ääneen "nyt se liiskas minut" isäpuoli oli hereillä ja tuumas höpö höpö ja veli vastas nauraen " ei liiskannutkaan"

Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Tuliki mieleen et joskus muutama kuukaus sitten kuulin makkarista ihme meteliä ja menin kattomaan. Mies siellä penko tavaroita ja:
Mis ne vihreet muovit on?
mie: mitkä ihmeen muovit?
Mies: eiku ne vihreet kissat?
Mie: taasko sie sekoilet unissas?
Mies: Mihi sie oot ne laittanu, ne vihreet jutut?
Mie: Mitä ihmettä sie nyt sekoilet?
Sitten mies meni takas sänkyyn mutisten vihreistä muoveista kissoista ja jutuista.

Jotku vihreet muovit viel käsitän mut mitkä ihmeen vihreet kissat :D Meillä edes ole kissoja, ei kyllä vihreitä muovejakaan :D

:laugh: ihania juttuja :D

Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Tuliki mieleen et joskus muutama kuukaus sitten kuulin makkarista ihme meteliä ja menin kattomaan. Mies siellä penko tavaroita ja:
Mis ne vihreet muovit on?
mie: mitkä ihmeen muovit?
Mies: eiku ne vihreet kissat?
Mie: taasko sie sekoilet unissas?
Mies: Mihi sie oot ne laittanu, ne vihreet jutut?
Mie: Mitä ihmettä sie nyt sekoilet?
Sitten mies meni takas sänkyyn mutisten vihreistä muoveista kissoista ja jutuista.

Jotku vihreet muovit viel käsitän mut mitkä ihmeen vihreet kissat :D Meillä edes ole kissoja, ei kyllä vihreitä muovejakaan :D

Sillä oli joku senssaus vihreitten miesten kanssa menossa :D

Kaveri oli meillä yötä ja heräsin yöllä ovikellon kauheaan rimputukseen. Tämä kaveri sielä seisoi alusvaatteet päällä pakkasessa äkäisenä. Oli ollut menevinään vessaan ja unissaan mennyt ulos ja itse havahtunut kyykkypissalta pihalta. Ovet lukossa kaupunkiasunnossa tietty.
Nauratti jälkeen päin kovasti, kun tämä kaveri oli niin kauhean vihaisena siellä oven takana =D

mun mies on kans kova höpöttämään unissaan ja yleensä vastailen sille sen kysymyksiin mut nyt en muista niitä keskusteluja... nää oli ensimmäisiä mitä mä kuulin sen mölisevän unissaan:

mies: (huutaa oikein isosti) PÄEVEE!
minä: ?!?!?? (säikähdin ihan helvetisti)
mies; no onko ällee?
minä: niin mikä?
mies: ei mitään... (heräs tässä vaiheessa, oli nähny unta että oltiin törmätty vanhaan tuttuun ja se oli esitelly mun raskausmahaa sille :D )

toinen:
mies: no onko ihana?
minä: niin mikä?
mies (närkästyneenä): hm, no rauski tietysti!
minä: wtf?!
mies: ai ei se xxxx ookkaan täällä..
oli nähny unta että meidän kaveri oli kylässä joka oli just uuden miehen kans ruvennu hengailemaan ja sitä oli kiusannu.

mun veli puhuu kans unissaan, nukuttiin samassa huoneessa kun oli opiskelupaikkakunnalta käymässä kotona. kerran aamulla heräsin aijemmin ja katoin telkkaria makkarissa. yht äkkiä veli kimpoo istumaan ja huutaa; "V*TUN ORAVAT!!!" ja rupee takas nukkumaan. vähän säikähdin :D

Meillä mies oli aikoinaan tehnyt korjaustöitä keskellä yötä... Aamulla herätessäni vessaan mennessä oli pönttö purettu niin osiin kun sen vaan saa. En tiedä kuin on sen niin hiljaa purkanut, etten ollu heränny. Herätin sitten miehen, kun en uskaltanut vessaan mennä, jos siinä kerran oli joku iso vika? Ukko oli todella hölmistynyt ( ei ensin uskonut, että oli purkanut pöntön, ennen kuin tuli itse katsomaan ) ja sai tosiaan tehdä töitä useamman tunnin, jotta sai pöntön taas kuntoon :D

kun muillakin näitä, mä kerran sanoin yöllä tosi kovaa et Pertti Kukkonen. Silloinen poikaystäväni oli mustasukkainen ja hän tivasi että mitä. Vielä unisena toistin että Pertti Kukkonen. En ole ikinä tuntenut sennimistä ihmistä.

Mä näen säännöllisesti kaikenlaisia ötökkäunia, milloin sängyssä on hämähäkkejä, milloin käärmeitä tai joskus jotain muita pikkuötököitä. Pomppaan joka kerta kauhuissani sängystä, juoksen valokatkaisijan luokse ja sytytän valot. Siinä sitten järkyttyneenä tuijotan sänkyä.

Nykyään mies tietää heti, että taas on muka jotain öttiäisiä sängyssä. Se pyyhkii rauhallisesti olemattomat ötökät sängystä kädellään ja ravistelee peittoa. Tämän tapahtuman jälkeen kömmin kiltisti takaisin nukkumaan.. :D

Yhteistyössä