Unihöpötyksiä (nolaanpa itseni illan ratoksi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
:laugh:
mun mies on ihan mahoton unissapuhuja, ihan pelottavaa välillä :| ja sitten se puhuu hirveesti sellasta siansaksaa pikakelauksella ja kun kysyn että mitä? niin toistaa sen saman litanian,samalla tavalla vaikkei siinä oo mitään järkeä :o ja sen saattaa toistaa vaikka kakskyt kertaa jos pyydän :whistle:

mun sisko teki nuorempana tuota ihan samaa! siis puhui niinkuin pikakelauksella ja kun kysyi että mitä, niin toisti ihan saman uudelleen!

monet naurut oon kyllä aikanaan kotona asuessa saanu kun sisko ja veli oli molemmat sellaisia että puhuivat unissaan.. veli oli vielä sellainen että saattoi nousta ylös ja puhui ihan järkeviä, siis sen kanssa pystyi ihan keskustelemaankin..eikä oikeesti tienny onko unessa vai hereillä ennen kun jossain vaiheessa yleensä sitten alkoi sekoilemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Mä en kauheesti puhu, mutta saatan unissani säikähtää niin paljon, että reagoin siihen oikeesti. Muutaman kerran pompannu sängyn toiseen päähän ja melkein sydärin miehelle. :laugh: Mulla on siis tapana vetää syvään henkeä (keuhkot täyteen) hyvin äänekkäästi kun säikähdän jotain.

Yks yö näin unta, että meiän tyttö putos sängystä ja pomppasin kaappaan sitä sängyn jalkopäästä. (tyttö ei ollut yli vuoteen enää nukuttunut meiän sängyssä) :D
Toisen kerran näin unta, että hämähäkki oli meiän sängyssä ja siksi pomppasin taas pystyyn ja huidoin koko sängyn läpi pois sitä hämähäkkiä. (pelkään ihan sairaasti hämiksiä) :laugh:

:laugh: :laugh: Kuvittelen miehesi ilmeitä ja säikähdyksen määrää...

Mä sanoin yks ilta kun katsottiin tv:tä miehen kanssa (siis mies katsoi, mä torkuin taas kuola poskella) yhtäkkiä ja vissiin aika kuuluvalla äänellä, että "Meiän mutsilla oli sairaalassa ihan hirveet kalsarit!!" En yhtään tiiä mistä sekin tuli mut kuulemma asian esitin niin että tuli selväksi, oli mies säikähtänyt hieman kun ei oltu vissiin viimiseen puolituntiseen puhuttu sanaakaan ja sit yhtäkkiä karjahdan päättömyyksiä :D

Mies koitti joskus tuuppia mua varovasti hereille kun olin sammahtanut leffan päätteeksi sohvalle. Mä tapani mukaan hermostuin ja tiuskasin kuulemma, että "jos toi touhu ei lopu mä tapan sut ihan niinkuin Hitler tappoi itsensä!" :$

Exä jutteli usein tosi levottomia unissaan. Muistan kun joskus soitin sille iltapäivällä töistä tultuani ja se vastasi ihan normaalilla äänellä puhelimeen ja alkoi pian vääntää itkua. Minä tietysti ällistyneenä kyselin että mitä on tapahtunut. Hää selitti järkyttyneellä äänellä että "tänään töissä tapahtui kauheita... Me Heikin (työkaveri) kanssa laitettiin teippiä kaikkiin Stratocastereihin, käärittiin ne ihan yltäpäältä teippiin eikä niitä saatu irti, tästä tulee iso lasku..." Mä ihmeissäni kysyin että minkä helvetin takia te teippasitte ne kitarat?! Tuli pitkä hiljaisuus ja exä kysyi, mitä kello on. Mä siihen että vastaas nyt mun kysymykseen. Sillä ei ollut aavistustakaan siitä mitä oli äsken puhunut...

Jos minäkin kirjotan:

Lapsena olin menny äitin sängyn viereen ja tivannu:"mikä sun nimi on?". Äiti oli vastannu ja mä vaan jatkan tivaamista, että "eikun oikeesti, mikset voi kertoo, mä tiiän, että sää valehtelet!". Jossain vaiheessa olin ollu jo niin vihanen ja lähteny siitä vaan käveleen.

Sitten ex:n kans olin alkanu jutteleen, että "tässä ei nyt oo sitä, mikä yleensä lämmittä mua". Ex siihen ihmeissään, että "mitäköhän tarkotat, muako?". "Ei, vaan niitä leikkulautoja!" Ja alkanu nauraamaan ihan hirveenä siihen päälle..

Mies väittää, että mä kuorsaan (jota en tietenkään usko ennenkuin olen todistamassa kyseistä tapahtumaa :whistle: ), yks yö sit töni mua et voitko kääntyä kyljelles, mä läppäsin sitä poskelle ja sanoin et kyllä mä sulle vielä näytän :ashamed:

Mun mies nousi keskellä yötä istumaan. Katteli mua hetken ja esitteli itsensä. Mikael. Moi. Ja nyökytteli päätään. Katto mua sen jälkeen pitkään kysyvästi. Meinasin että se varmaan odottaa että mäkin esittelen itseni ja niin kerroin nimeni ja tervehdin kohteliaasti. Siitä sitten pää takas tyynyyn ja tuhina jatkui.

Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Mä en kauheesti puhu, mutta saatan unissani säikähtää niin paljon, että reagoin siihen oikeesti. Muutaman kerran pompannu sängyn toiseen päähän ja melkein sydärin miehelle. :laugh: Mulla on siis tapana vetää syvään henkeä (keuhkot täyteen) hyvin äänekkäästi kun säikähdän jotain.

Yks yö näin unta, että meiän tyttö putos sängystä ja pomppasin kaappaan sitä sängyn jalkopäästä. (tyttö ei ollut yli vuoteen enää nukuttunut meiän sängyssä) :D
Toisen kerran näin unta, että hämähäkki oli meiän sängyssä ja siksi pomppasin taas pystyyn ja huidoin koko sängyn läpi pois sitä hämähäkkiä. (pelkään ihan sairaasti hämiksiä) :laugh:

Juuh, on tullut juu joskus huidottua hämiksiä sängystä pois ja herätettyä mieskin kyseiseen puuhaan. :ashamed:

Joskus oon heränny ja noussu istumaan ja alkanu ihmettelemään ääneen et juu-u kyl on sit hienot ja ihan samanlaiset verhot tässä hotellihuoneessa ku meitin makkarissa. :)

Pojan synnyttyä ja siirryttyä omaan huoneeseen herätin miehen pariinkin kertaan ja hädissäni kysellyt että ethän vaan nuku pojan päällä tai missä poika on.

Eräänä yönä mies on vielä hereillä ja pelaa meidän makkarissa.
Mä nousen istumaan sängyssä.
Mies: Mitä nyt?
Minä: Muista ostaa se kirves!!
Mies: Mikä ihmeen kirves??
Minä: no se kirves mistä sä oon koko ajan puhunu.
Mies:??
Minä raivostuneella äänellä: Et sä kyllä mitään mistään tajua!!
Kaadun takaisin sänkyyn ja jatkan unia... Aamulla en muista mitään, mieheltä olen tämän kuullut... :ashamed:

mies lähtee aamulla jo kuuden jälkeen töihin. Oli sitten yks aamu kaivellu sukkia laatikosta ja mä olin sanonu "pysy paikallas". Mies oli jäätyny paikalleen kumaraan hetkeks kunnes oli tajunnu etten tienny taas tästä maailmasta mitään.

Salaiset kansiot on multa kielletty, koska nukahdan kesken kaiken ja oon aivan hysteerinen kun herään.

Joskus nuorempana, kun oltiin vasta muutettu yhteen mies sai mut kiinni parvekkeen ovelta, olin selittäny jotai tulipalosta ja siitä et mun pitää hypätä parvekkeelta (3.kerros)... onneks sai mut kiinni.. :o

Muutama vuosi sitten nukuin yksin parisängyssä kun yhtäkkiä näin unta että muurahaisia tuli kunnon joukkio sänkyyn. Siitä pelästyneenä tipahdin sängystä sängyn toiselle puolelle, jolloin jalka taisi osua sähköpatteriin ja se putosi kiinnikkeistään lattialle.

Mies juttelee useasti kännissä/krapulassa höpöjä: Aamuyöllä imetin vauvaa sängyssä, mies nukku vieressä kuola poskella. Vauva päästi lopuksi semmosen ison maiskautus äänen johon mies toteaa: -ei kaikkia kerralla tarvi vetää.

Vauva nukkuu meidän välissä ja öisin kun välillä herään niin tarkistan onko kaikki ok. Kerran etsin paniikissa meidän välistä ja kaivelin ukon värkkejä siinä samalla. Mies herää ja kysyy mitä teen johon vastaan että
-missä se on?
-niin mikä?
-no se, mikä se nyt on, no se kyllä sä tiät
-ooksä nyt hereillä
- (suora katse miehen silmiin) olen hereillä, missä se on?
...kunnes löysin vauvan hieman ylempää normaalilta paikaltaan.

Aamulla ihmettelin, että miksi seinällä roikkuva yövalo oli sängyn jalkopäässä. Olin sen sinne kuulemma itse yöllä laittanut.

Oltiin yhessä paikassa ekaa kerta yötä. Mies aamulla krapuloissaan nousee sängyllä istumaan. Alkaa järjestämään meidän kamppeita oven eteen, jonka jälkeen astelee niiden yli ja lähtee vessaan. Tätä ennen kysyin että tiedätkö nyt missä olet? -Joo joo, kyllä mä pärjään... Menee kauan ennekö palaa takaisin vihdoin heränneenä ja sanoo istuneensa paskalla ja pohtineensa kuumeisesti että missä hemmetissä me oikein ollaan.

Nyt ei tuu muuta just mieleen, mutta näitä on ja paljon

Nää on hauskoja :laugh:

Mä ja esikoinen puhutaan usein unissaan ja minä varsinkin just silleen unen ja hereillä olon rajamailla höpötän ihan omiani...

Yks ilta mies tuli mun viereen nukkumaan ja oli ottanut mut kainaloon. Mä olin pompannut pystyyn ja sanonut kovala äänellä: Kuules Ismo Laitela! ja sit olin jatkanu unia...

Esikoinen 10v, oli nukkumassa toissa yönä ku kävin laittaan sille lisää peittoa päälle. Se kimpos yhtä äkkiä pystyyn ja sano: (E=esikoinen M=minä )
E: No pakko kai se on lämmittämään lähteä
M: mitä? Mihin sä meet
E: No lämmittämään, lämmittämään
M: Älä nyt nouse ku jatka unias, ei täällä tarvi lämmittää
Pitkä hiljaisuus... (ei kuulu mitään ääniä )
E karjasee: Pakkoko sitä kirjaakin on siinä koko ajan läpsyttää!
M: :o Nyt sänkyyn siitä ja nukkumaan
E: joo, joo mutta en mä tuollaisesta läpsyttelystä tykkää...

Tuo esikoinen on kyllä mainio, ku sen höpinöille saa aina nauraa :D
Kerran mies heräs yöllä ja minä eikä esikoinen kumpikaan oltu sängyssä.
Mies oli kävelly olohuoneeseen ja siellä me oltiin kierretty olohuoneen pöytää ympäri peräkkäin ja kumpikin ihan unessa... Mies oli vähän aikaa kattonu ja sit sanonu että nyt sänkyyn sieltä!
Itse en muistanu aamulla koko tapausta.

Minä olin parikymppisenä kova kävelemään unissani. Yleensä lähdin liikkeelle n. 5 min. nukkumaanmenon jälkeen, kun muut oli vielä hereillä.
Kävin pari kertaa kaivamassa porukoitten vaatehuoneenkin ympäri ja ihmettelin, kun sieltä ei päässyt takaseinäst läpi.

Ja sitten mulla on vähän huono tapa riisua itseni alasti nukkuessani.
Varsinkin tossa parikymppisenä en jäänyt mihinkään yöksi, kun pelkäsin riisuvani vaatteet yön aikan pois.
Jees, tosi kivaa :D
Mies siitä kyllä tykkää ;) :D

Ai niin!

Ja sitten saatan "herätä" yöllä ja alan katsella ympärilleni. Sitten huomaan miehen ja ihmettelen, että kuka helvetti toi on ja miten ihmeessä mä olen joutunut TÄNNE! Ja miten mä voin olla alasti!!
Sitten vaatteet äkkiä lattialta kainaloon ja rappusia alakertaan. Yleensä jo rappusissa sentään havahdun, että hei sehän onkin mun mies ja mähän olenkin kotonani :D

mun sisko ja sen mies olivat hotelilla yötä, ja yöllä kun menivät nukkumaan sisko oli huutanut miehelle että " älä sammuta sitä hanaa, kun sieltä tulee vielä muita" mies oli siis käynyt iltapesulla ennen nukkumaan menoa, ja sammuttanut vesihanan. sisko oli tuolloin "vähän" juonut.

mies on hidas heräilijä ja aamuisin minä herätän lapsen ja miehen. yks aamu käytiin taas mielenkiintoinen keskustelu, joka meni suurinpiirtein näin...

Minä: Herätys. Kello on jo paljon.
Mies: Niin, mutta ei ole Sipoossa.

kertoilee vastaavia juttujaan useina aamuina.

Kauan, kauan sitten nousin keskellä yötä istumaan...
Minä: "Ei jumalauta, viimeks sillä ei ollu moottorisahaa..."
Äijä: "Täh?"
M:"Viimeks se koitti pilkkoo mut lapiolla, kyllähän nyt lapiolle aina pärjää..."
Ä:"Mitä sää horiset?"
M:"Ku nää unetki tulee uusintoina, mutt viimeks sillä ei ollu moottorisahaa!"

Me oltiin joskus miehen kans päivätirsoilla, kun yhtäkkiä se tuuppas mua täysillä kylkeen ja ilmottaa: Kato nyt ku toi Otto (=mun silloinen koira) juoksee tuolla tiellä!!!
Minä: miten sä sen nyt näät ton verhon läpi (makkarissa pimennysverho alhaalla)
mies: no menee se!
Minä: miten se muka sinne on menny?
mies: no se varmaan on päässy irti siitä telineestä.
minä: mistä helv...n telineestä???
mies: (erittäin närkästyneellä äänellä) no semmosesta telineestä, missä Aku Ankkoja myydään!! (niinku se nyt olis mulle ihan selvää...)

Täällä myös pari yön sekoilijaa... Tuossa yhtenä iltana olin ihan varma että valtava hämähäkki meni mieheni tyynyn alle... Sitä kopeloin sitten kauhuissani pois. Havahduin käsi tyynyn alla ja vieläkin väitin et sielä se on.

Saatan tehdä "gebardimaisia" loikkia sängystä ylös...

Kun tyttösemme oli pienoinen ja maitoa viellä yöllä lämmitettiin. Mieheni monena yönä juoksi alakertaan lämmitti maidon, kaikki muut nukkui...

Kerran nukahdin sohvalle ja mieheni minua herättelemään. Sanoin tekeväni ristikon loppuun ja sitten vasta tulen nukkumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Mä puhun kuulemma aina kun olen nukahtanut....

Tässä yhden yön keskustelu
Minä:Varoitus varoitus
Mies:TÄH?
Minä:Asemiin kaikki
Mies: :laugh: :laugh:
Minä:Koppakuoriaset yrittää vallankaappausta!!

*reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeps* :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hauska ketju:
Muutama vuosi sitten nukuin yksin parisängyssä kun yhtäkkiä näin unta että muurahaisia tuli kunnon joukkio sänkyyn. Siitä pelästyneenä tipahdin sängystä sängyn toiselle puolelle, jolloin jalka taisi osua sähköpatteriin ja se putosi kiinnikkeistään lattialle.

Mies juttelee useasti kännissä/krapulassa höpöjä: Aamuyöllä imetin vauvaa sängyssä, mies nukku vieressä kuola poskella. Vauva päästi lopuksi semmosen ison maiskautus äänen johon mies toteaa: -ei kaikkia kerralla tarvi vetää.

Vauva nukkuu meidän välissä ja öisin kun välillä herään niin tarkistan onko kaikki ok. Kerran etsin paniikissa meidän välistä ja kaivelin ukon värkkejä siinä samalla. Mies herää ja kysyy mitä teen johon vastaan että
-missä se on?
-niin mikä?
-no se, mikä se nyt on, no se kyllä sä tiät
-ooksä nyt hereillä
- (suora katse miehen silmiin) olen hereillä, missä se on?
...kunnes löysin vauvan hieman ylempää normaalilta paikaltaan.

Aamulla ihmettelin, että miksi seinällä roikkuva yövalo oli sängyn jalkopäässä. Olin sen sinne kuulemma itse yöllä laittanut.

Oltiin yhessä paikassa ekaa kerta yötä. Mies aamulla krapuloissaan nousee sängyllä istumaan. Alkaa järjestämään meidän kamppeita oven eteen, jonka jälkeen astelee niiden yli ja lähtee vessaan. Tätä ennen kysyin että tiedätkö nyt missä olet? -Joo joo, kyllä mä pärjään... Menee kauan ennekö palaa takaisin vihdoin heränneenä ja sanoo istuneensa paskalla ja pohtineensa kuumeisesti että missä hemmetissä me oikein ollaan.

Nyt ei tuu muuta just mieleen, mutta näitä on ja paljon

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä