V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noh, Erikan sessio päättyi kun kumppani ehti tulla ennen häntä. Oml säästi sekunteja 3 minuutista?Mikä juttu tämä on että biisi loppuu kuin seinään? Erikalla ja OML:llä.
Anna kun arvaan: sä oot joko Puppyn fani, yleisesti kaikkea poppia vihaava hevirunkkari tai sitten et tykkää ajatuksesta, että viisuihin pääsisi nainen.Höh, no en minä sinne mee, etten vahingossakaan anna toista katselua sille.
Heitän tähän nyt oman profiloinnin, kun vauva.fi:n kirjoittajat profiloidaan joksikin yhdeksi massaksi ihan väärin. Viisukuppilan porukka on vissiin enimmäkseen sateenkaariporukkaa ja paljon keski-ikäisiä homomiehiä, sellaisen kuvan olen saanut kommenteista. Ärsyttää, kun siellä nyt kommentoidaan että vauvapalstan "mammat" vihaavat Erikaa. En ole mamma vaan 3-kymppinen (kuten Erikakin) ja kannatan Goldielocksia viisuihin. Ei se, että kirjoittaa vauva.fi:lle tai ei pidä tästä Erikan biisistä, tarkoita että olisi joku av-mamma. Jokuhan sanoi täällä, ettei siitä välitetä Jatkoajan palstallakaan, jossa käy heteromiehiä.
Ärsytti sama, kun luin äsken Viisukuppilaa. Huvittaa, kun käyn itse molemmissa, siellä ja Vauvalla. Kuulun sateenkaariporukkaankin kaiken kukkuraksi. Enkä ole myöskään mikään "mamma" vaan kolmekymppinen. Erikasta en pitänyt, sori siitä, mutta eipä näyttäneet pitävän monet siellä Viisukuppilassakaan, joten ihmetytti miksi he leimasivat vauvalla käyvät Erikaa vihaaviksi mammoiksi.
Ja Goldielocksille lähtee täältäkin ääni
(Ich komme)
(Ich komme)
Ja ennen ku tullee se huutaa mulle
(Ich komme)
(Ich komme)
Ja siihen mä kajautan kovvaa Ich komme
(Ich komme)
(Ich komme)
Ja me yhessä tullaan ja ollaan silleen
(Ich komme)
(Ich komme)
Et tälläst se on ku lovveen lankee
Ihan s#€*nan upea pläjäys! En ikinä ole tykännyt Erikasta mutta nyt, wow! Luin näitä lyttäyskommentteja ensin, mutta mitä hittoa! Ja olen ihan hetero-cis-mikäikinätavisnainen.
Joku siellä vauvalla vaan sinnikkäästi poistattaa kaikki Goldielocksia kehuvat viestit
En tykkää biisistä, mutta mitä on nämä kommentit, että voi ei, nyt ei voi lasten diskossa soittaa ja miten tätä lasten kanssa katsoo.
Eihän kaikkea voi tehdä lapsia ajatellen. Ei ne artistit suunnittele tekevänsä mitään lastenfestari-kiertuetta.
Kuuntelin minäkin lapsena Kikkaa ja Raptoria. Lapsi ottaa musiikin musiikkina.
Jatkoajan palstalla on enenevässä määrin siirrytty myös jo Erikankin kannattamiseen.Heitän tähän nyt oman profiloinnin, kun vauva.fi:n kirjoittajat profiloidaan joksikin yhdeksi massaksi ihan väärin. Viisukuppilan porukka on vissiin enimmäkseen sateenkaariporukkaa ja paljon keski-ikäisiä homomiehiä, sellaisen kuvan olen saanut kommenteista. Ärsyttää, kun siellä nyt kommentoidaan että vauvapalstan "mammat" vihaavat Erikaa. En ole mamma vaan 3-kymppinen (kuten Erikakin) ja kannatan Goldielocksia viisuihin. Ei se, että kirjoittaa vauva.fi:lle tai ei pidä tästä Erikan biisistä, tarkoita että olisi joku av-mamma. Jokuhan sanoi täällä, ettei siitä välitetä Jatkoajan palstallakaan, jossa käy heteromiehiä.
Ihan s#€*nan upea pläjäys! En ikinä ole tykännyt Erikasta mutta nyt, wow! Luin näitä lyttäyskommentteja ensin, mutta mitä hittoa! Ja olen ihan hetero-cis-mikäikinätavisnainen.