V
vierailija
Vieras
Haha, onneksi minulla ei ole pikkulapsia, jotka kyselisivät takuulla muutamia kiperiä kysymyksiä nähtyään Erikan rintojaan tyrkyttämässä ja perse pystyssä makoilemassa jossain nesteessä. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tietenkin, tuttu juttu vauvan ketjuissa. Lentotilaa rämppäämällä pystyy niitä peukkuja tehtailemaan siellä.
Tietenkin, tuttu juttu vauvan ketjuissa. Lentotilaa rämppäämällä pystyy niitä peukkuja tehtailemaan siellä.
Höh, no en minä sinne mee, etten vahingossakaan anna toista katselua sille.Harmittaako sinua jotenkin hänen suosionsa? Luepa vaikka Goldielocksin youtube-videon kommentteja.
Kai tuo sitten on hänelle voimaannuttavaa.Mä en tajua miksi feminiini voima, josta Erika Ylellä puhuu, olisi seksiä.
Höh, no en minä sinne mee, etten vahingossakaan anna toista katselua sille.
Ei ne kommentit siellä sitä suosiota kerro, kuten ei myöskään jotkut reaktiovideotkaan. Äänestyskäyttäytyminen eli miten realisoituu ääniksi, niin taitaa olla pienen piirin juttu.No sitten on vähän turha väittää ettei se ole suosittu.
Poistelen kaiken vihapuheen vauvalta ainakin itse.Täältä kaksplussasta kannattaakin sitten kopioida vauva.fi:lle omia kommenttejaan, niin ei tarvitse kirjoitella uusiksi mielipiteitään.
Poistelen kaiken vihapuheen vauvalta ainakin itse.
Burn!Erika toivoi tänä vuonna naisedustajaa ja se sopii minulle. Goldielocks tai Viivi
Ei ne kommentit siellä sitä suosiota kerro, kuten ei myöskään jotkut reaktiovideotkaan. Äänestyskäyttäytyminen eli miten realisoituu ääniksi, niin taitaa olla pienen piirin juttu.
Sanonpahan vaan, että Erika on päässyt pelkällä nimellään mukaan. Biisi on ihan täyttä kuraa. Jos tää olisi jonkun tuntemattoman biisi niin ei ikinä olisi otettu UMK:hon
Kai tuo sitten on hänelle voimaannuttavaa.
Poistelen kaiken vihapuheen vauvalta ainakin itse.
Joo sitäpä tässä jo koitan alustaa, grindausta ja pylleröintiä, että se nyt toistaa miten kiva olisi harrastaa seksiä, ja sitten mehiläisistä ja kukista jatko.Haha, onneksi minulla ei ole pikkulapsia, jotka kyselisivät takuulla muutamia kiperiä kysymyksiä nähtyään Erikan rintojaan tyrkyttämässä ja perse pystyssä makoilemassa jossain nesteessä.