UMK 2025

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heitän tähän nyt oman profiloinnin, kun vauva.fi:n kirjoittajat profiloidaan joksikin yhdeksi massaksi ihan väärin. Viisukuppilan porukka on vissiin enimmäkseen sateenkaariporukkaa ja paljon keski-ikäisiä homomiehiä, sellaisen kuvan olen saanut kommenteista. Ärsyttää, kun siellä nyt kommentoidaan että vauvapalstan "mammat" vihaavat Erikaa. En ole mamma vaan 3-kymppinen (kuten Erikakin) ja kannatan Goldielocksia viisuihin. Ei se, että kirjoittaa vauva.fi:lle tai ei pidä tästä Erikan biisistä, tarkoita että olisi joku av-mamma. Jokuhan sanoi täällä, ettei siitä välitetä Jatkoajan palstallakaan, jossa käy heteromiehiä.

Heitän tähän nyt oman profiloinnin, kun vauva.fi:n kirjoittajat profiloidaan joksikin yhdeksi massaksi ihan väärin. Viisukuppilan porukka on vissiin enimmäkseen sateenkaariporukkaa ja paljon keski-ikäisiä homomiehiä, sellaisen kuvan olen saanut kommenteista. Ärsyttää, kun siellä nyt kommentoidaan että vauvapalstan "mammat" vihaavat Erikaa. En ole mamma vaan 3-kymppinen (kuten Erikakin) ja kannatan Goldielocksia viisuihin. Ei se, että kirjoittaa vauva.fi:lle tai ei pidä tästä Erikan biisistä, tarkoita että olisi joku av-mamma. Jokuhan sanoi täällä, ettei siitä välitetä Jatkoajan palstallakaan, jossa käy heteromiehiä.

Ärsytti sama, kun luin äsken Viisukuppilaa. Huvittaa, kun käyn itse molemmissa, siellä ja Vauvalla. Kuulun sateenkaariporukkaankin kaiken kukkuraksi. Enkä ole myöskään mikään "mamma" vaan kolmekymppinen. Erikasta en pitänyt, sori siitä, mutta eipä näyttäneet pitävän monet siellä Viisukuppilassakaan, joten ihmetytti miksi he leimasivat vauvalla käyvät Erikaa vihaaviksi mammoiksi.
Ja Goldielocksille lähtee täältäkin ääni 👍

Ärsytti sama, kun luin äsken Viisukuppilaa. Huvittaa, kun käyn itse molemmissa, siellä ja Vauvalla. Kuulun sateenkaariporukkaankin kaiken kukkuraksi. Enkä ole myöskään mikään "mamma" vaan kolmekymppinen. Erikasta en pitänyt, sori siitä, mutta eipä näyttäneet pitävän monet siellä Viisukuppilassakaan, joten ihmetytti miksi he leimasivat vauvalla käyvät Erikaa vihaaviksi mammoiksi.
Ja Goldielocksille lähtee täältäkin ääni

Peukutan viestiäsi. 👍🏻

Itsehän olisin pettynyt jos tämä tuore suomi-schlager lähtisi edustamaan. Ei euroopan tavikset tajua sen päälle, ihmettelevät lähinnä. Mitään viisuvoittoa on turha olettaa. Pahimmillaan jää lotraamaan öljyjä semiin.

Kova hehkutus on Ylen ja fandomin takaa. Viisutubettajat haluaa samalla vuolla kultaa keräämällä Erika-fanit hihkumaan, kun esc-kukaliemarcello meinaa pyörtyä ihastuksesta. Erikan lyriikat on nyt surkeat vaikkei ulkkikset hoksaa. Oot ku, tuu ku, mäki tuun, trance jumala, lankee lovee. Keksitty vartissa?

Häiritsee tässä Erikan kappaleessa, että olisin voinut kuvitella Chisun laulavan tämän enemmän kuin Erikan. Ei kuulosta yhtään Erikan suusta tulevalta. Cicciolina ja Taylor Swift olleet juuri sitä parasta, suoraa ja selkeää Erikaa mistä olen aina eniten tykännyt! Ja kieltämättä tulee mieleen sekin, että olisiko tätä noteerattu ollenkaan jos tuntematon artisti olisi tämän lähettänyt.

Ihan s#€*nan upea pläjäys! En ikinä ole tykännyt Erikasta mutta nyt, wow! Luin näitä lyttäyskommentteja ensin, mutta mitä hittoa! Ja olen ihan hetero-cis-mikäikinätavisnainen.

Mäkin tykkäsin Erikasta.. etenkin lopun "stadion soundista".
Äänestän vaikka sitä mielelläni, jos live toimii.

En edes ole mikään Erikan fani. Mutta en halua sitä pas kaa parissa tunnissa tehtyä puppy biisiä. Vaikka olen koko ikäni kuunnellut metallia ja heviä niin se on vaan huonoa! Ja hutaisten tehty.

En tykkää biisistä, mutta mitä on nämä kommentit, että voi ei, nyt ei voi lasten diskossa soittaa ja miten tätä lasten kanssa katsoo.

Eihän kaikkea voi tehdä lapsia ajatellen. Ei ne artistit suunnittele tekevänsä mitään lastenfestari-kiertuetta.

Kuuntelin minäkin lapsena Kikkaa ja Raptoria. Lapsi ottaa musiikin musiikkina.

Joku siellä vauvalla vaan sinnikkäästi poistattaa kaikki Goldielocksia kehuvat viestit

No poistaa kaikkea muutakin. Esim kun ihmettelin goldiella autotunea.
Lisäksi poistettiin kommentti,jossa kehuin Nemon laulutaitoa oopperasta rappiin ja kehuin nemoa, mutta,mainitsin etten pitänyt sen vaatteista livessä. Sekin poistettiin.

Sieltä poistetaan ihan mitä sattuu ketäkin kiinnostamaan. Välillä varmaan vaan kiusaksi.

En tykkää biisistä, mutta mitä on nämä kommentit, että voi ei, nyt ei voi lasten diskossa soittaa ja miten tätä lasten kanssa katsoo.

Eihän kaikkea voi tehdä lapsia ajatellen. Ei ne artistit suunnittele tekevänsä mitään lastenfestari-kiertuetta.

Kuuntelin minäkin lapsena Kikkaa ja Raptoria. Lapsi ottaa musiikin musiikkina.

Juu. Mä ihailin lapsena sabrinaa ja samantha foxia. En ollut edes kouluikäinen,kun ihailin foxia. Oli joku suosikin juliste seinälläkin.

Nyt ollaan niin järkyttyneitä,eikä muisteta mitä on itse lapsena nähnyt/kuullut/laulanut.

Joku Erika lavalla laulamassa ich komme ei taatusti ole pahinta mitä ne piltit näkee, etenkään jos pääseesomeren tai jollain kaverilla on sinne pääsy.

Pitäisköhän vain pistää forumit kiinni helmikuun 9. saakka. Meno vain kiihtyy ja kipeytyy. Siellä on Areenalla varmaan polttopullot ja nyrkkiraudat odottamassa, jos oma suosikki ei voitakaan.

Joo, Vikman on hyvää kamaa maailmalle, ESC 2025 antaa laajan ja hyvän kuvan suomalaisesta naisesta.
Tänne alkaa tulla tietynlaista turismia. Kannattavaa kyllä kauppa käy.
Ehdottomasti Vikman.

Hyvää musaa Goldiella ja OML. toinen menee ESC2025.
Mietin ihanaa Goldia, joka kyllä pääsee maailman markkinoille, ja toisena Puppya kun se pesiytyi mun aivoihin, eikä halua pois.

Nyt vasta kuuntelin tuon kohutun ja kehutun Erikan biisi ja voi hitto mitä kuraa... Tunnen myötähäpeää. On sitä tietty ennenkin po*nolauluista pidetty täällä pohjolassa jo Junnun ajoilta, mut ei tää nyt mitään viisukamaa ole. Vai oletteko te joskus kuullu muka jonkun laulaneen viisuissa p*nemisesta ja or**smeista? Ei tule näillä sanotuksilla pärjäämään. Erika on profiloitunut vaan yhden asian laulajaksi joo ja se hänelle suotakoon jos haluaa väkisin antaa itsestään luntun kuvan, mutta viisuvoittoa sillä ei tule. Ei muut maat ymmärrä tollasta po*noilua.

Kyllä pitäis naisten nousta kapinaan. Noin naista alentavaa. Vaan ei kukaan sano mitään. Minua iljettää tuo mudassa rypeminen. Alemmaksi tuskin enää pääsee. Rumaa kieltä. Se ich komme on niin huonosti lausuttu, ei ainakaan saksaksi. Se viittaa ruotsin kieleen ja ich saksan kieleen. Voi vi..t..un laulu.

Vmp mitä tarjontaa Suomelta Euroviisuihin. Yksikään ei oikein täytä saappaitaan, yliyrittäminen näkyy ja kuuluu - varsinkin Erikalta. Paljon melua biisistään, tyhjästä. Alas pitää ihmisen mennä julkisuuskiihkossaan. Ensimmäinen kerta ei vain tuonut näemmä ymmärrystä, että ei tod jatkoon toisellakaan kertaa.
Huonoista biiseistä on paha valita vähiten huonointa. Ehkä tämä Kultakutri kuitenkin, vaikka katoaa mitään sanomattomaksi Euroviisuissa.
Finland zero points.

Jatkoajan palstalla on enenevässä määrin siirrytty myös jo Erikankin kannattamiseen.

Kuuntelin julkaistut biisit, puola, moldavia, islanti ukraina, ei ollut Goldien vertaista biisiä.
Goldie on paras.
Toisaalta jos haluaa yleisön riehumaan niin sitten Puppy.
Jompi kumpi, vai mitä?