Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä haluan grillattua ruisleipää. Nyt heti :attn:
no ei voi auttaa... ruisleivät loppu..tsori!! B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä haluan grillattua ruisleipää. Nyt heti :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:2572
oon välillä kyllä poistanut, silloin kun haku on juminut eikä ole löytänyt jotain omaa vanhaa ketjua :kieh: Ihan tyhmää, kun enää ei saa sitä että näkis kaikki omat viestit. On pitänyt poistella välillä, että on saanut vanhoja näkymään tuossa profiilissa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Laita vaan, mää säästyn hakemisen vaivalta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Tai pelkällä nimellä varmaan löytää jo osoitteenkin, kun olen the one and only. Siis tän niminen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä haluan grillattua ruisleipää. Nyt heti :attn:
no ei voi auttaa... ruisleivät loppu..tsori!! B)
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:mistä niitä poistaakin voi??mää oon kyllä ton haun kanssa tosi surkee... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Ja Googlesta paljon kauniita kuvia myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä haluan grillattua ruisleipää. Nyt heti :attn:
no ei voi auttaa... ruisleivät loppu..tsori!! B)
no niin meilläkin. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Arvatkaa mitä mä kohta saan?
![]()
:kieh: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Arvatkaa mitä mä kohta saan?
![]()
:kieh: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla tuli 7.11. 3000 viestiä täyteen ja nyt niitä on sellainenn 6340... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:miten pitkältä ajalta teillä on nuo määrät..??
harmittaa ku en tarkkaan muista millon alotin, mutta varmaan syyskuun alussa... :saint:
no mulla kanssa varmaan on reippaasti yli puolet ja enemmänki kerääntyny mussuillessa.. :heart: millos me muute alettii mussuilee??![]()
vähän mua nauratti tuo "yleisellä puolella"... että niinku mussupuoli ja yleinen puoli...:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Arvatkaa mitä mä kohta saan?
![]()
:kieh: :snotty:
Mä luulin, että tää oli se kaunis kuva googlesta![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Tai pelkällä nimellä varmaan löytää jo osoitteenkin, kun olen the one and only. Siis tän niminen![]()
Ja Googlesta paljon kauniita kuvia myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:mistä niitä poistaakin voi??mää oon kyllä ton haun kanssa tosi surkee... :ashamed:
Jos katsot jotain omaa viestiäs, niin sen alalaidassa on lainaa, muokkaa ja poista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Arvatkaa mitä mä kohta saan?
![]()
:kieh: :snotty:
Mä luulin, että tää oli se kaunis kuva googlesta![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Arvatkaa mitä mä kohta saan?
![]()
:kieh: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Mut onhan tämäkin...erittäin kaunis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Arvatkaa mitä mä kohta saan?
![]()
:kieh: :snotty:
Mä luulin, että tää oli se kaunis kuva googlesta![]()
![]()
Siis etkö sä ole tuossa?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Mut onhan tämäkin...erittäin kaunis![]()
No ainakin kauniimpi, kuin ne mitä minun nimelläni löytyy :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Siis etkö sä ole tuossa?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mun nimellä ei löydy mitään googlella, mutta tältä koneelta löytyy todella edustavia otoksia musta :'(
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Siis etkö sä ole tuossa?![]()
![]()
Sulla on ilmeisesti tosi paha hampurilaisaddiktio, jos olet nähnyt aina mun naamani paikalla tuollaisen?![]()
Toisaalta hyvä sulle, näyttäähän tuo siedettävämmältä tuo tuollainen pihvimajoneesisämpyläsalaattimössö :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla tuli 7.11. 3000 viestiä täyteen ja nyt niitä on sellainenn 6340... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:miten pitkältä ajalta teillä on nuo määrät..??
harmittaa ku en tarkkaan muista millon alotin, mutta varmaan syyskuun alussa... :saint:
no mulla kanssa varmaan on reippaasti yli puolet ja enemmänki kerääntyny mussuillessa.. :heart: millos me muute alettii mussuilee??![]()
vähän mua nauratti tuo "yleisellä puolella"... että niinku mussupuoli ja yleinen puoli...:heart:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t901317
Olikohan tuo ensimäinen varsinainen Mussu-ketju?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Arvatkaa mitä mä kohta saan?
![]()
:kieh: :snotty:
Mä luulin, että tää oli se kaunis kuva googlesta![]()
![]()
Siis etkö sä ole tuossa?![]()
![]()
![]()