Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mä haluan grillattua ruisleipää. Nyt heti :attn:

no ei voi auttaa... ruisleivät loppu..tsori!! B)

no niin meilläkin. |O


Meiltä löytyy! =)
*Viskaa viipaleen tulemaan*

kiitos
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
miten pitkältä ajalta teillä on nuo määrät..??

harmittaa ku en tarkkaan muista millon alotin, mutta varmaan syyskuun alussa... :saint:
Mulla tuli 7.11. 3000 viestiä täyteen ja nyt niitä on sellainenn 6340... :ashamed:

no mulla kanssa varmaan on reippaasti yli puolet ja enemmänki kerääntyny mussuillessa.. :heart: millos me muute alettii mussuilee?? :whistle:

vähän mua nauratti tuo "yleisellä puolella"... että niinku mussupuoli ja yleinen puoli... :D :heart:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t901317

Olikohan tuo ensimäinen varsinainen Mussu-ketju? :whistle:

varmaan juu... se on sitte kuukausipäivä meillä lauantaina..
f050.gif
Onnee me!

p020.gif


 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun nimellä ei löydy mitään googlella, mutta tältä koneelta löytyy todella edustavia otoksia musta :'(

Musta on otettu ehkä maailman rumin kuva. Eikä se ole edes noiden netistä löytyvien joukossa :kieh:

Musta otettu äärimmäisen karsea kuva löytyy hetken ajan profiilista.

Ikävä puoli tuossa kuvassa on se että mä olen tuon näköinen oikeastikin, hyvänä päivänä siis :'( :'( :'( |O |O |O |O :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
miten pitkältä ajalta teillä on nuo määrät..??

harmittaa ku en tarkkaan muista millon alotin, mutta varmaan syyskuun alussa... :saint:
Mulla tuli 7.11. 3000 viestiä täyteen ja nyt niitä on sellainenn 6340... :ashamed:

no mulla kanssa varmaan on reippaasti yli puolet ja enemmänki kerääntyny mussuillessa.. :heart: millos me muute alettii mussuilee?? :whistle:

vähän mua nauratti tuo "yleisellä puolella"... että niinku mussupuoli ja yleinen puoli... :D :heart:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t901317

Olikohan tuo ensimäinen varsinainen Mussu-ketju? :whistle:

varmaan juu... se on sitte kuukausipäivä meillä lauantaina..
f050.gif
Onnee me!

p020.gif

jee jee ...hyvä me...
c060.gif


kyl on kuulkaa aika monta sivua mussutusta tullu kuukauden aikana... :whistle: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun nimellä ei löydy mitään googlella, mutta tältä koneelta löytyy todella edustavia otoksia musta :'(

Musta on otettu ehkä maailman rumin kuva. Eikä se ole edes noiden netistä löytyvien joukossa :kieh:

Musta otettu äärimmäisen karsea kuva löytyy hetken ajan profiilista.

Ikävä puoli tuossa kuvassa on se että mä olen tuon näköinen oikeastikin, hyvänä päivänä siis :'( :'( :'( |O |O |O |O :kieh:

Tuo ei ole kuule nähnytkään mitään niin karmeaa, kuin se yksi kuva minusta. On tällä koneella, mutta en laita profiiliini
:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
miten pitkältä ajalta teillä on nuo määrät..??

harmittaa ku en tarkkaan muista millon alotin, mutta varmaan syyskuun alussa... :saint:
Mulla tuli 7.11. 3000 viestiä täyteen ja nyt niitä on sellainenn 6340... :ashamed:

no mulla kanssa varmaan on reippaasti yli puolet ja enemmänki kerääntyny mussuillessa.. :heart: millos me muute alettii mussuilee?? :whistle:

vähän mua nauratti tuo "yleisellä puolella"... että niinku mussupuoli ja yleinen puoli... :D :heart:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t901317

Olikohan tuo ensimäinen varsinainen Mussu-ketju? :whistle:

varmaan juu... se on sitte kuukausipäivä meillä lauantaina..
f050.gif

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun nimellä ei löydy mitään googlella, mutta tältä koneelta löytyy todella edustavia otoksia musta :'(

Musta on otettu ehkä maailman rumin kuva. Eikä se ole edes noiden netistä löytyvien joukossa :kieh:

Musta otettu äärimmäisen karsea kuva löytyy hetken ajan profiilista.

Ikävä puoli tuossa kuvassa on se että mä olen tuon näköinen oikeastikin, hyvänä päivänä siis :'( :'( :'( |O |O |O |O :kieh:
Mikäs sussa on muka vikana? Ei mitään ainakaan kuvan perusteella? :) Uskaltaako kysyä sun ikää? :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun nimellä ei löydy mitään googlella, mutta tältä koneelta löytyy todella edustavia otoksia musta :'(

Musta on otettu ehkä maailman rumin kuva. Eikä se ole edes noiden netistä löytyvien joukossa :kieh:

Musta otettu äärimmäisen karsea kuva löytyy hetken ajan profiilista.

Ikävä puoli tuossa kuvassa on se että mä olen tuon näköinen oikeastikin, hyvänä päivänä siis :'( :'( :'( |O |O |O |O :kieh:
Mikäs sussa on muka vikana? Ei mitään ainakaan kuvan perusteella? :) Uskaltaako kysyä sun ikää? :whistle:

Samat sanat täältäkin!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Nuorelta. :) En tiedä uskallanko arvata, jos menee vikaan? :kieh:

No se olisi kyllä aika kammottavaa jos mua pidettäisiin vaikka kymmenen vuotta itseäni vanhemman näköisenä nuorena. Jos niin käy, marsipaani tulee teille postissa :kieh:
21-22? Menikö pahasti vikaan? :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun nimellä ei löydy mitään googlella, mutta tältä koneelta löytyy todella edustavia otoksia musta :'(

Musta on otettu ehkä maailman rumin kuva. Eikä se ole edes noiden netistä löytyvien joukossa :kieh:

Musta otettu äärimmäisen karsea kuva löytyy hetken ajan profiilista.

Ikävä puoli tuossa kuvassa on se että mä olen tuon näköinen oikeastikin, hyvänä päivänä siis :'( :'( :'( |O |O |O |O :kieh:
Mikäs sussa on muka vikana? Ei mitään ainakaan kuvan perusteella? :) Uskaltaako kysyä sun ikää? :whistle:

Mie mietin ihan samaa. Nätti tyttöhän siellä kuvassa oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mikäs sussa on muka vikana? Ei mitään ainakaan kuvan perusteella? :) Uskaltaako kysyä sun ikää? :whistle:

Minkähän ikäiseltä mä mahdan näyttää :kieh: :whistle:


:laugh:



Nuorelta. :) En tiedä uskallanko arvata, jos menee vikaan? :kieh:
[/quote]


mä taidan muistaa minkä ikänen oot...ni en uskalla arvata mitään.. :whistle:

Mut musta näytät ihan ikäseltäs... jos mä laittaisin kuvani ni sanoisitte tod näk, et onks toi otettu sillon ku olit 15!!! :laugh:
 

Yhteistyössä