Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
2572

oon välillä kyllä poistanut, silloin kun haku on juminut eikä ole löytänyt jotain omaa vanhaa ketjua :kieh: Ihan tyhmää, kun enää ei saa sitä että näkis kaikki omat viestit. On pitänyt poistella välillä, että on saanut vanhoja näkymään tuossa profiilissa :xmas:

mistä niitä poistaakin voi?? :o mää oon kyllä ton haun kanssa tosi surkee... :ashamed:
 
Arvatkaa mitä mä kohta saan?
k005_1_bigmac.jpg


:p :kieh: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
miten pitkältä ajalta teillä on nuo määrät..??

harmittaa ku en tarkkaan muista millon alotin, mutta varmaan syyskuun alussa... :saint:
Mulla tuli 7.11. 3000 viestiä täyteen ja nyt niitä on sellainenn 6340... :ashamed:

no mulla kanssa varmaan on reippaasti yli puolet ja enemmänki kerääntyny mussuillessa.. :heart: millos me muute alettii mussuilee?? :whistle:

vähän mua nauratti tuo "yleisellä puolella"... että niinku mussupuoli ja yleinen puoli... :D :heart:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t901317

Olikohan tuo ensimäinen varsinainen Mussu-ketju? :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
mistä niitä poistaakin voi?? :o mää oon kyllä ton haun kanssa tosi surkee... :ashamed:

Jos katsot jotain omaa viestiäs, niin sen alalaidassa on lainaa, muokkaa ja poista :D

jaa nii juu... niinpäs onki... kyllä mä sitä oon joskus käyttänukki jos vahingos on sama viesti tullu kahteen kertaan.. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Siis etkö sä ole tuossa? :o

:laugh:

Sulla on ilmeisesti tosi paha hampurilaisaddiktio, jos olet nähnyt aina mun naamani paikalla tuollaisen? :o

Toisaalta hyvä sulle, näyttäähän tuo siedettävämmältä tuo tuollainen pihvimajoneesisämpyläsalaattimössö :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun nimellä ei löydy mitään googlella, mutta tältä koneelta löytyy todella edustavia otoksia musta :'(

Musta on otettu ehkä maailman rumin kuva. Eikä se ole edes noiden netistä löytyvien joukossa :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Siis etkö sä ole tuossa? :o

:laugh:

Sulla on ilmeisesti tosi paha hampurilaisaddiktio, jos olet nähnyt aina mun naamani paikalla tuollaisen? :o

Toisaalta hyvä sulle, näyttäähän tuo siedettävämmältä tuo tuollainen pihvimajoneesisämpyläsalaattimössö :xmas:

Mä olen muuten allerginen hampurilaisille. Tulee hyvä olo sellaisten syönnistä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
miten pitkältä ajalta teillä on nuo määrät..??

harmittaa ku en tarkkaan muista millon alotin, mutta varmaan syyskuun alussa... :saint:
Mulla tuli 7.11. 3000 viestiä täyteen ja nyt niitä on sellainenn 6340... :ashamed:

no mulla kanssa varmaan on reippaasti yli puolet ja enemmänki kerääntyny mussuillessa.. :heart: millos me muute alettii mussuilee?? :whistle:

vähän mua nauratti tuo "yleisellä puolella"... että niinku mussupuoli ja yleinen puoli... :D :heart:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t901317

Olikohan tuo ensimäinen varsinainen Mussu-ketju? :whistle:

varmaan juu... se on sitte kuukausipäivä meillä lauantaina..
f050.gif
 

Yhteistyössä