Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Yksi metsänpeiton kavereista facebookissa näyttää ihan mussulta :o
T:utelias kyylä :xmas: :snotty:

Kuka? :o

Vai meinaaks ihan oikeaa mussua, onhan siellä ainakin yks mussu. Tai kaks, jos sutkin lasketaan :kieh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
hemmetti ku itekki kirjotan aina,varsinkin iltaisin miten sattuun mut olen ennekin hihkunut just SINUN kirj.virh. :laugh: Ei pahalla!!! :hug:

oliks tää mulle?? siis mä en oikeesti tajua tätä mun kirjotusvirheiden määrää.. se on vaan kun sormet on aivoja nopeemmat!!!! :D

Mutta kyllä mun virheille saa nauraa...itekki nauran!!! :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Poneista puheenollen, mie juuri pari päivää sitten tutkailin vanhaa My Little Ponya ja etsin siltä ponisyöpää :ashamed: Terve yksilö... Oli vain tosi likainen.

ainiin. Aika ihq toi marsipaani :heart: :D

Hyvä että oli terve.. mikä antoi viitteitä että olisi sairastunut..?! :whistle:


meillä on yhdellä ponilla vesirokko.. joku (ei siis Peppi vaan ihan minä itse pienenä..) on saanut päähänsä kuluttaa hieman punaista tussia... :whistle: :kieh:

No kun mä en ole koskaan nähnyt ponisyövän sairastuttamaa Little Ponya ja toiveikkaana tietysti katselin, että oisko noi pisteet sitä kuuluissa hometta, joka tuhoaa keräilyponeja... Ei ollut.
:|

okei.. mä en ollu tommosesta kuullutkaan... :whistle: Aika hyvin ne muuten kyllä on säilyny..mun omat 20 vuotta vanhat on nyt Pepillä leikissä ja ihan melkin kuin uusia ovat (lukuunottamatta yhden vesirokkoa ja muutaman leikattua harjaa... :saint: )

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
hemmetti ku itekki kirjotan aina,varsinkin iltaisin miten sattuun mut olen ennekin hihkunut just SINUN kirj.virh. :laugh: Ei pahalla!!! :hug:

oliks tää mulle?? siis mä en oikeesti tajua tätä mun kirjotusvirheiden määrää.. se on vaan kun sormet on aivoja nopeemmat!!!! :D

Mutta kyllä mun virheille saa nauraa...itekki nauran!!! :laugh: :laugh:

Juup. :D
sä oot niin tehokas naputtelija ja sanomista on paljon niin eipä siinä kerkeä kattelemaan jos välillä kirjaimet vaihtaa paikkaa... :D
 
Hei mun ois ihan pakko mennä tänään suihkuun.. eilenkin illalla piti ja aamulla sitten vasta menin enkä voinu pestä hiuksii ku en ois kerenny kuivaa ja oli pakkasta ja nyt ne on NIIN likaset ettei mitään rajaa... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
NIIN MITÄ POSTIA???? Kertokaan nyt...
No kun mun piti sponsoroida pojan luokkaretkirahastoa ja ostaa joulukortteja hältä. Ja nyt pitää vaan löytää saajat niille korteille. :D

Nymmää muuten hokasin, että mullahan on sun osoitteesi
:whistle: :laugh:

Etsin tässä samalla kadonneita osoitteita enirosta. Jos tänä vuonna lähtis kortit ajoissa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
hemmetti ku itekki kirjotan aina,varsinkin iltaisin miten sattuun mut olen ennekin hihkunut just SINUN kirj.virh. :laugh: Ei pahalla!!! :hug:

oliks tää mulle?? siis mä en oikeesti tajua tätä mun kirjotusvirheiden määrää.. se on vaan kun sormet on aivoja nopeemmat!!!! :D

Mutta kyllä mun virheille saa nauraa...itekki nauran!!! :laugh: :laugh:

Juup. :D
sä oot niin tehokas naputtelija ja sanomista on paljon niin eipä siinä kerkeä kattelemaan jos välillä kirjaimet vaihtaa paikkaa... :D


just näin.. ymmärsit yskän... :D

Kyllä mulla joskus käy muutenkin kirjottaessa tota että sanan keskellä 2 peräkkäistä kirjainta vaihtaa paikkaa...mut etenkin palstaillessa sen huomaa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
NIIN MITÄ POSTIA???? Kertokaan nyt...
No kun mun piti sponsoroida pojan luokkaretkirahastoa ja ostaa joulukortteja hältä. Ja nyt pitää vaan löytää saajat niille korteille. :D

Nymmää muuten hokasin, että mullahan on sun osoitteesi
:whistle: :laugh:

Etsin tässä samalla kadonneita osoitteita enirosta. Jos tänä vuonna lähtis kortit ajoissa :ashamed:
Haluuksää kortin? =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Hei mun ois ihan pakko mennä tänään suihkuun.. eilenkin illalla piti ja aamulla sitten vasta menin enkä voinu pestä hiuksii ku en ois kerenny kuivaa ja oli pakkasta ja nyt ne on NIIN likaset ettei mitään rajaa... :headwall:

no hei..tee uus vesikampaus niin ei näy se paskasuus... :saint:
 
Öitä kippuravarvas :wave:

Äsken kuulu eläimellinen ulvahdus alakerrasta (mä kävin pyyhkii yhden pyllyä ylhäällä). Mies käski tuoda paperia ja äkkiä. Poika bugli maailman pienimmän oksennuksen miehen rinnuksille ja nyt hänen piti lähteä suihkuun kun on niin likainen :D Mie vinoilin sille, että mie oon kyynärpäitä myöten kaiken päivää räässä, kakassa, pissassa, oksennuksessa, jätteissä, liassa ja muussa skeidassa enkä minä juokse heti suihkuun raapimaan ihoani verille puhdistautumisen merkeissä. Tokaisi vain, että saisin selkääni jos ei olisi kiire suihkuun :D Siellä se nyt jynssää itseään...

Miehet :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Hei mun ois ihan pakko mennä tänään suihkuun.. eilenkin illalla piti ja aamulla sitten vasta menin enkä voinu pestä hiuksii ku en ois kerenny kuivaa ja oli pakkasta ja nyt ne on NIIN likaset ettei mitään rajaa... :headwall:

no hei..tee uus vesikampaus niin ei näy se paskasuus... :saint:

käytin tota jo tänään ja pantaa... mutta sitten HopLopissa huomasin et pantaki oli ihan likanen ja lisäks mul oli housuissaki aika iso reikä!! :kieh: onneks siel ei ollu ketään muuta ku me!! :D
 
Mun pitää varmaan laittaa sinne facebookin kärsäpärstäisen ja vuotaraaputtimen kohdalle, siihen how do you know/details kohtaan, että we are members of The Mussut :xmas:
 

Yhteistyössä