Öitä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja annika:mä mussutan itseni nyt tuonne sänkyyn B) iloista mussutusta ja hyvää yötä![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Öitä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja annika:mä mussutan itseni nyt tuonne sänkyyn B) iloista mussutusta ja hyvää yötä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Öitä kippuravarvas :wave:
Äsken kuulu eläimellinen ulvahdus alakerrasta (mä kävin pyyhkii yhden pyllyä ylhäällä). Mies käski tuoda paperia ja äkkiä. Poika bugli maailman pienimmän oksennuksen miehen rinnuksille ja nyt hänen piti lähteä suihkuun kun on niin likainenMie vinoilin sille, että mie oon kyynärpäitä myöten kaiken päivää räässä, kakassa, pissassa, oksennuksessa, jätteissä, liassa ja muussa skeidassa enkä minä juokse heti suihkuun raapimaan ihoani verille puhdistautumisen merkeissä. Tokaisi vain, että saisin selkääni jos ei olisi kiire suihkuun
Siellä se nyt jynssää itseään...
Miehet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Öitä kippuravarvas :wave:
Äsken kuulu eläimellinen ulvahdus alakerrasta (mä kävin pyyhkii yhden pyllyä ylhäällä). Mies käski tuoda paperia ja äkkiä. Poika bugli maailman pienimmän oksennuksen miehen rinnuksille ja nyt hänen piti lähteä suihkuun kun on niin likainenMie vinoilin sille, että mie oon kyynärpäitä myöten kaiken päivää räässä, kakassa, pissassa, oksennuksessa, jätteissä, liassa ja muussa skeidassa enkä minä juokse heti suihkuun raapimaan ihoani verille puhdistautumisen merkeissä. Tokaisi vain, että saisin selkääni jos ei olisi kiire suihkuun
Siellä se nyt jynssää itseään...
Miehet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö siellä tarvi ollakaan kuvaa?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mun kuvaa ei ole siellä. Kun musta ei ole kuvia. Paitsi pari kelvotonta
Niin, olen kyllä huomannut että kuvasi siellä muistuttaa aika erehdyttävästi kysymysmerkkiä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:mä mussutan itseni nyt tuonne sänkyyn B) iloista mussutusta ja hyvää yötä![]()
Ehkä määkin sit uskallaudun sinne.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö siellä tarvi ollakaan kuvaa?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mun kuvaa ei ole siellä. Kun musta ei ole kuvia. Paitsi pari kelvotonta
Niin, olen kyllä huomannut että kuvasi siellä muistuttaa aika erehdyttävästi kysymysmerkkiä :xmas:
Ei mullakaan ole, siis omaa kuvaani. Profiilissa on jotain ihan muutaeikä siihen ole tosiaan pakko laittaa yhtään mitään. Silloin siihen tulee sininen kysymysmerkki
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Hei mun ois ihan pakko mennä tänään suihkuun.. eilenkin illalla piti ja aamulla sitten vasta menin enkä voinu pestä hiuksii ku en ois kerenny kuivaa ja oli pakkasta ja nyt ne on NIIN likaset ettei mitään rajaa... :headwall:
no hei..tee uus vesikampaus niin ei näy se paskasuus... :saint:
käytin tota jo tänään ja pantaa... mutta sitten HopLopissa huomasin et pantaki oli ihan likanen ja lisäks mul oli housuissaki aika iso reikä!! :kieh: onneks siel ei ollu ketään muuta ku me!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mun pitää varmaan laittaa sinne facebookin kärsäpärstäisen ja vuotaraaputtimen kohdalle, siihen how do you know/details kohtaan, että we are members of The Mussut :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mun pitää varmaan laittaa sinne facebookin kärsäpärstäisen ja vuotaraaputtimen kohdalle, siihen how do you know/details kohtaan, että we are members of The Mussut :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Hei mun ois ihan pakko mennä tänään suihkuun.. eilenkin illalla piti ja aamulla sitten vasta menin enkä voinu pestä hiuksii ku en ois kerenny kuivaa ja oli pakkasta ja nyt ne on NIIN likaset ettei mitään rajaa... :headwall:
no hei..tee uus vesikampaus niin ei näy se paskasuus... :saint:
käytin tota jo tänään ja pantaa... mutta sitten HopLopissa huomasin et pantaki oli ihan likanen ja lisäks mul oli housuissaki aika iso reikä!! :kieh: onneks siel ei ollu ketään muuta ku me!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Haluuksää kortin? =)
Ahaa, nuohan tiedot mulla onkin.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Haluuksää kortin? =)
Uskaltaisitko lähettää? :kieh: :kieh:![]()
Tulee muuten näköjään perille myös pelkällä nimellä ja kaupungilla, ilman postinumeroa tai osoitetta. Testattu on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Hei mun ois ihan pakko mennä tänään suihkuun.. eilenkin illalla piti ja aamulla sitten vasta menin enkä voinu pestä hiuksii ku en ois kerenny kuivaa ja oli pakkasta ja nyt ne on NIIN likaset ettei mitään rajaa... :headwall:
no hei..tee uus vesikampaus niin ei näy se paskasuus... :saint:
käytin tota jo tänään ja pantaa... mutta sitten HopLopissa huomasin et pantaki oli ihan likanen ja lisäks mul oli housuissaki aika iso reikä!! :kieh: onneks siel ei ollu ketään muuta ku me!!![]()
joks tuolla yleisellä puolella on kirjoitettu sinusta?Luulen,että joku on nähnyt sinut kun olet autosta kävellyt sinne rääsyinesi :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ahaa, nuohan tiedot mulla onkin.![]()
Mulla tuli 7.11. 3000 viestiä täyteen ja nyt niitä on sellainenn 6340... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:miten pitkältä ajalta teillä on nuo määrät..??
harmittaa ku en tarkkaan muista millon alotin, mutta varmaan syyskuun alussa... :saint:
Laita vaan, mää säästyn hakemisen vaivalta.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ahaa, nuohan tiedot mulla onkin.![]()
Saat sää loputkin, jos haluat
:ashamed:
Tai pelkällä nimellä varmaan löytää jo osoitteenkin, kun olen the one and only. Siis tän niminen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla tuli 7.11. 3000 viestiä täyteen ja nyt niitä on sellainenn 6340... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:miten pitkältä ajalta teillä on nuo määrät..??
harmittaa ku en tarkkaan muista millon alotin, mutta varmaan syyskuun alussa... :saint: