Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Öitä kippuravarvas :wave:

Äsken kuulu eläimellinen ulvahdus alakerrasta (mä kävin pyyhkii yhden pyllyä ylhäällä). Mies käski tuoda paperia ja äkkiä. Poika bugli maailman pienimmän oksennuksen miehen rinnuksille ja nyt hänen piti lähteä suihkuun kun on niin likainen :D Mie vinoilin sille, että mie oon kyynärpäitä myöten kaiken päivää räässä, kakassa, pissassa, oksennuksessa, jätteissä, liassa ja muussa skeidassa enkä minä juokse heti suihkuun raapimaan ihoani verille puhdistautumisen merkeissä. Tokaisi vain, että saisin selkääni jos ei olisi kiire suihkuun :D Siellä se nyt jynssää itseään...

Miehet :D

miehet!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Öitä kippuravarvas :wave:

Äsken kuulu eläimellinen ulvahdus alakerrasta (mä kävin pyyhkii yhden pyllyä ylhäällä). Mies käski tuoda paperia ja äkkiä. Poika bugli maailman pienimmän oksennuksen miehen rinnuksille ja nyt hänen piti lähteä suihkuun kun on niin likainen :D Mie vinoilin sille, että mie oon kyynärpäitä myöten kaiken päivää räässä, kakassa, pissassa, oksennuksessa, jätteissä, liassa ja muussa skeidassa enkä minä juokse heti suihkuun raapimaan ihoani verille puhdistautumisen merkeissä. Tokaisi vain, että saisin selkääni jos ei olisi kiire suihkuun :D Siellä se nyt jynssää itseään...

Miehet :D
:laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun kuvaa ei ole siellä. Kun musta ei ole kuvia. Paitsi pari kelvotonta

Niin, olen kyllä huomannut että kuvasi siellä muistuttaa aika erehdyttävästi kysymysmerkkiä :xmas:
Ai eikö siellä tarvi ollakaan kuvaa?

Ei mullakaan ole, siis omaa kuvaani. Profiilissa on jotain ihan muuta :D eikä siihen ole tosiaan pakko laittaa yhtään mitään. Silloin siihen tulee sininen kysymysmerkki :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun kuvaa ei ole siellä. Kun musta ei ole kuvia. Paitsi pari kelvotonta

Niin, olen kyllä huomannut että kuvasi siellä muistuttaa aika erehdyttävästi kysymysmerkkiä :xmas:
Ai eikö siellä tarvi ollakaan kuvaa?

Ei mullakaan ole, siis omaa kuvaani. Profiilissa on jotain ihan muuta :D eikä siihen ole tosiaan pakko laittaa yhtään mitään. Silloin siihen tulee sininen kysymysmerkki :whistle:
Ehkä määkin sit uskallaudun sinne. :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Hei mun ois ihan pakko mennä tänään suihkuun.. eilenkin illalla piti ja aamulla sitten vasta menin enkä voinu pestä hiuksii ku en ois kerenny kuivaa ja oli pakkasta ja nyt ne on NIIN likaset ettei mitään rajaa... :headwall:

no hei..tee uus vesikampaus niin ei näy se paskasuus... :saint:

käytin tota jo tänään ja pantaa... mutta sitten HopLopissa huomasin et pantaki oli ihan likanen ja lisäks mul oli housuissaki aika iso reikä!! :kieh: onneks siel ei ollu ketään muuta ku me!! :D

:laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Hei mun ois ihan pakko mennä tänään suihkuun.. eilenkin illalla piti ja aamulla sitten vasta menin enkä voinu pestä hiuksii ku en ois kerenny kuivaa ja oli pakkasta ja nyt ne on NIIN likaset ettei mitään rajaa... :headwall:

no hei..tee uus vesikampaus niin ei näy se paskasuus... :saint:

käytin tota jo tänään ja pantaa... mutta sitten HopLopissa huomasin et pantaki oli ihan likanen ja lisäks mul oli housuissaki aika iso reikä!! :kieh: onneks siel ei ollu ketään muuta ku me!! :D

joks tuolla yleisellä puolella on kirjoitettu sinusta?Luulen,että joku on nähnyt sinut kun olet autosta kävellyt sinne rääsyinesi :kieh: :D
 
2572

oon välillä kyllä poistanut, silloin kun haku on juminut eikä ole löytänyt jotain omaa vanhaa ketjua :kieh: Ihan tyhmää, kun enää ei saa sitä että näkis kaikki omat viestit. On pitänyt poistella välillä, että on saanut vanhoja näkymään tuossa profiilissa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Hei mun ois ihan pakko mennä tänään suihkuun.. eilenkin illalla piti ja aamulla sitten vasta menin enkä voinu pestä hiuksii ku en ois kerenny kuivaa ja oli pakkasta ja nyt ne on NIIN likaset ettei mitään rajaa... :headwall:

no hei..tee uus vesikampaus niin ei näy se paskasuus... :saint:

käytin tota jo tänään ja pantaa... mutta sitten HopLopissa huomasin et pantaki oli ihan likanen ja lisäks mul oli housuissaki aika iso reikä!! :kieh: onneks siel ei ollu ketään muuta ku me!! :D

joks tuolla yleisellä puolella on kirjoitettu sinusta?Luulen,että joku on nähnyt sinut kun olet autosta kävellyt sinne rääsyinesi :kieh: :D

äkkiä lukemaan.. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
miten pitkältä ajalta teillä on nuo määrät..??

harmittaa ku en tarkkaan muista millon alotin, mutta varmaan syyskuun alussa... :saint:
Mulla tuli 7.11. 3000 viestiä täyteen ja nyt niitä on sellainenn 6340... :ashamed:

no mulla kanssa varmaan on reippaasti yli puolet ja enemmänki kerääntyny mussuillessa.. :heart: millos me muute alettii mussuilee?? :whistle:

vähän mua nauratti tuo "yleisellä puolella"... että niinku mussupuoli ja yleinen puoli... :D :heart:
 

Yhteistyössä