S
"Sanna"
Vieras
Hei, olen 18-vuotias tyttö (tai nainen). Minua itseäni ei ole koskaan aiemmin ulkonäkö häirinnyt,enkä ole kiinnittänyt omaan tai muiden ulkonäköön sen suurempaa huomiota. Kuitenkin viimeaikoina etenkin äitini ystävät ovat alkaneet sanomaan minusta "Voi, että kun se Sanna on niin kaunis!" "Voi että kun Sannalla on niin kauniit kasvot"... No ehkäpä Sannalla sitten on. Kyllä minä ainakin olen ihan tyytyväinen naamatauluuni. Näistä kommenteista vain tulee itselleni hieman sellainen olo että "Sannalla on niin kaunis pärstä, jos hän vain laihduttaisi". Kyllä myönnän itse etten todellakaan ole mikään pajuvitsa. Pitkä olen toki (178 cm), mutta kyllä tuota painoa on kertynyt jonkin verran liikaa. Kyllä itsekin haluaisin tottakai laihtua ja minusta itsestänihän siinä onnistuminen on kiinni, mutta koen silti itseni suht tyytyväiseksi tässä kropassa. Olen nyt vain sitten alkanut miettimään miten muut näkevät minut (ei sillä että muiden mielipiteillä olisi väliä). Kyllä minua baarissa tullaan aina suht säännöllisesti iskemään, toki ei niin usein kuin timmiäkin timmimpää brunette kaveriani, mutta kuitenkin. Itse olen siis punapää. Minua vain alkoi mietityttämään, että kuinka tärkeää onkaan olla "kaunis" ja "suosittu". Mielestäni sanonta "kauneus on katsojan silmässä" on erittäin naulan kantaan! joitain miellyttää joitain ei. Sisältö se kai kuitenkin tärkeämpi on vai mitä mieltä muut?