Vähänkös oon kaunis, lälläslää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olen kuin tyyni järvimaisema kesäiltana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olen kuin tyyni järvimaisema kesäiltana

Vieras
Olen kaunis ja ylpeä siitä. Paljon olisi vientiä, mutta olen yhden miehen nainen...ja tietenkin yhden ihanan (ja kauniin) lapsen äiti. En siis halua muita, vaikka kaunis olenkin.

Välillä on kyllä rankkaa, kun on kaunis. Ennakkoluuloja löytyy monilta kauniita kohtaan, mutta usein kyllä pystyn kumoamaan nämä ihmisten ennakkoluulot. Lopulta aina ihmiset ymmärtävät, että vaikka olen kaunis, voin myös samalla olla älykäs, ystävällinen ja empaattinen. Opiskelen yliopistossa ja sen ansiosta tulen koko ajan aina vain älykkäämmäksi ja älykkäämmäksi... Toki myös muutenkin iän karttuessa älykkyys kasvaa ja olen aina vain enemmän ja enemmän fiksu ja filmaattinen.

Kiitos, jos luit tämän "tilitykseni". Löytyykö täältä muita kauniita älykköjä? :)

Kiitos kaikille kehuista ja kommenteista. Ei se haittaa, jos ei ole aivan yhtä kaunis kuin joku (tässä tapauksessa ketjun aloittaja itse). Kyllä tänne meidän maapallolle mahtuu kaikenmoisia tallaajia, niin kauniita kuin niitä ei-niin-kauniita. Olkaa toki ylpeitä siitä, mitä teillä on... Elämän pelikortit on jaettu niin kuin on, mutta ainahan voi yrittää vaihtaa kätöseensä hieman parempia kortteja. Joskus se onnistuu, aina ei.

Mutta tosiaan, se piti vain sanomani, että myös kaunis voi olla sisältäkin kaunis. Ja sen olen myös saanut usein kuulla, että vaatimattomuus kaunistaa:) Ihanaa on olla mä!

Alkuperäinen kirjoittaja Aloitus puheenvuoro eli AP:
Kiitos kaikille kehuista ja kommenteista. Ei se haittaa, jos ei ole aivan yhtä kaunis kuin joku (tässä tapauksessa ketjun aloittaja itse). Kyllä tänne meidän maapallolle mahtuu kaikenmoisia tallaajia, niin kauniita kuin niitä ei-niin-kauniita. Olkaa toki ylpeitä siitä, mitä teillä on... Elämän pelikortit on jaettu niin kuin on, mutta ainahan voi yrittää vaihtaa kätöseensä hieman parempia kortteja. Joskus se onnistuu, aina ei.

Mutta tosiaan, se piti vain sanomani, että myös kaunis voi olla sisältäkin kaunis. Ja sen olen myös saanut usein kuulla, että vaatimattomuus kaunistaa:) Ihanaa on olla mä!

Ootko sä tytsi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

Älkää toki minua häneen sotkeko:D Jopas nyt vitsin murjaisit:D Olen syntynyt vuonna 1982 eli vanha hampaaton mummo pian olen...joskin kaunis sellainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Jos tää on nyt jotain sarkasmia jotakuta kohtaan niin mä putosin kärryiltä

Ei ole sarkasmia, vaan ihan totisinta totta:) Ihan aidosti olen liikkeellä asiani kanssa, ihan omana itsenäni, omana älykkäänä itsenäni. Sarkasmi ei ole aivan heiniäni, joskin jonkin verran osaan olla myös sarkastinen...silloin kun tarve sitä vaatii.

:laugh: Tytsin mutsi. Kehuu nääs tytärtään.

:wave: Täällä yksi nuori ja kaunis äiti/vaimo. Miehelläkin on melkein aina arskat päässä kun mun kauneus kuulemma häikäsee B) Mää olin ammattikoulun parhaimpia sekä ihmisenä että ammatissa jota opiskelin. Sielläkin kaikki kulki aurinkolasit silmillä kun sanoivat että olen niin häikäisevän kaunis ja ennenkaikkea älykäs :saint:
Meillä on melkein koko talo peiliä, koska haluan vain päivästä toiseen katsella ja ihailla itseäni. Jopa lasista vettä juodessani en malta olla peilaamatta itseäni. Vientiä minulla olisi vaikka kuinka. Mieheni on ihan poikki kun joka viikonloppu jotuu seisoa tuossa kuistilla luudan kanssa ja hätistellä miehiä pois kimpustani.
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Älkää toki minua häneen sotkeko:D Jopas nyt vitsin murjaisit:D Olen syntynyt vuonna 1982 eli vanha hampaaton mummo pian olen...joskin kaunis sellainen.

että ihan vuonna 1982:) jep, no minuun verrattuna teini olet, hampaaton sellainen?

Olen onnellinen ja kiitollinen siitä, että olen saanut kantaa mahassani (tarkemmin sanottuna kohdussani) ihanan ja kauniin lapsen tähän maailmaan. Olen ylpeä siitä, että olen saanut aikaiseksi jotain niin kaunista ja viatonta. Lapseni todella loistaa omalla sisäisellä ja ulkoisella kauneudellaan. Monet ovat sanoneetkin, että "Onpas kaunis lapsi, harvemmin ihan noin kauniita näkee". Olen tietenkin kiittänyt hieman punastellen.

Nyt yritämme mieheni (joka ei kauneudessa paljoa taakseni jää) kanssa toista lasta. Ihanaa saada ihania jälkeläisiä! On se vaan niin lämmin tunne, kun tietää jonkun jatkavan tätä äidin (siis minun) taivalta...tietää, että joku jatkaa kauneuden tietä tässä maailmassa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Olen onnellinen ja kiitollinen siitä, että olen saanut kantaa mahassani (tarkemmin sanottuna kohdussani) ihanan ja kauniin lapsen tähän maailmaan. Olen ylpeä siitä, että olen saanut aikaiseksi jotain niin kaunista ja viatonta. Lapseni todella loistaa omalla sisäisellä ja ulkoisella kauneudellaan. Monet ovat sanoneetkin, että "Onpas kaunis lapsi, harvemmin ihan noin kauniita näkee". Olen tietenkin kiittänyt hieman punastellen.

Nyt yritämme mieheni (joka ei kauneudessa paljoa taakseni jää) kanssa toista lasta. Ihanaa saada ihania jälkeläisiä! On se vaan niin lämmin tunne, kun tietää jonkun jatkavan tätä äidin (siis minun) taivalta...tietää, että joku jatkaa kauneuden tietä tässä maailmassa. :)

uskomatonta :hug:

Yhteistyössä