Mies kehuu muita naisia, oma itsetunto nollissa

  • Viestiketjun aloittaja itsensä hukannut
  • Ensimmäinen viesti
Tämä pisti silmään aika pahasti: "Kun saimme tietää lapsemme sukupuolen, joka on siis tyttö, hän kommentoi tätä niin, että se on hyvä asia koska tyttömme voi teininä tuoda kotiin muita teinityttöjä". Anteeksi, mutta tuo on ihan sairasta..........
Tätä mieltä mäkin olen. Musta tuo on täysin sairasta, vaikka sanoisi sitten nopeasti äkkipikaistuksissaan tai missä tilanteessa tahansa. Tytön äitinä hankkiutuisin kyllä kauas tuollaisesta miehestä, joka kokee tuollaista johonkin teinityttöihin ja miettii vielä, että joskus vanhana ukkona sit katselee teinejä ja mikä pahempi oman lapsensa kavereita.. YÖKS!
 
giiu
Mies yrittää nujertaa sinut täysin henkisesti. Saada sinut siihen pisteeseen, ettet enää lähde, vaikka tilanne menisi kuinka pahaksi. Mies yrittää syöttää sulle tarinaa siitä, kuinka olet niin ruma ja kamala ihminen, ettei kukaan muu sinua huolisi kuin ainoastaan hän (suuressa armollisuudessaan). Ja pisteenä iin päälle ilmoittaa, että jos jätät hänet, niin hän tekee itselleen jotain. Oikeasti, tiedät itsekin, että tuo on hyyyvin sairas kuvio. Ja maailmasta oikeasti löytyy sellaisia fiksuja miehiä, jotka arvostavat sinua ja hyväksyvät sinut juuri sellaisena kuin olet.

Sinä et ole vastuussa miehesi tekemisistä ja se, että miehesi on jollain tavalla henkisesti sairas, ei ole todellakaan sinun vikasi. Sinun täytyy ajatella myös itseäsi ja tytärtänne. Jos mies tekee itselleen jotain, se on hänen valintansa. Tuollainen henkinen uhkailu ja alistaminen on täysin pätevä syy lähteä suhteesta. Mä väitän, että tilanne ei tuosta tule paranemaan, päin vastoin, se pahenee ajan myötä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24981640:
Kuitenkin hän on isänä semmoinen, että intona odottaa tyttären tulevan murrosikään ja tuovan kavereita kotiin. Eli ei hyvä isä.
Kyllä tuo ihanien teinityttöjen kotiin tuominen viittaisi pedofiiliin! Jos ap olet ihan tosissasi niin pidä huoli ettei miehesi koske kiimoissaan omaan lapseensakin!!!!! Siis sairas ukko, jos juttusi on totta!!!!! Äkkiä pois tuon vaikutuspiiristä. KARKAA, ETSI SALAA TOINEN ASUNTO.
 
"hmm"
Ettei nyt miehesi sattuisi vaan olemaan narsisti? Äkkiä pois tuosta suhteesta, annat muuten tytöllesi kuvan että naista saa noin kohdella. Lisäksi puhuu tämän teinikavereiden katselusta, sairasta. Pedofiliaa?
 
itsensä hukannut
Kiitos oikeasti kun jaksatte siellä takoa minulle järkeä päähän, jotenkin ne lauseet että vika on minussa ja muut naiset eivät suhtautuisi näin ovat saaneet minut kyseenalaistamaan omaa järkeäni. Hyvä tietää että on muitakin naisia jotka suhtautuu näin, sitä vielä näin nuorena ajattelee että jos minä muutun niin sitten kelpaan ja voimme olla onnellinen perhe.
En vaan enään jaksa, ongelma on siinä että tulin raskaaksi ns vahingossa ja mieheni ei olisi halunnut lasta, mutta minä vaan en voinut tehdä aborttia. Suostuin kyllä siihen että kasvatan lapsen yksin, mutta hän halusi koittaa tähä perhe elämää, omien sanojensa mukaan hän kuitenkin on onnellinen eikä voi ymmärtää miksi minä tunnen näin. Hänen sanomisissaan ei ole mitään pahaa näin kaikki miehet tekee ja ajattelee
 
"vieras"
mun mies ei todellakaan puhu mulle noin. ja jos puhuisi sais lähtee lätkiin ja aika äkkiä, minä en tuollaista kuuntelisi, enkä muuttaisi itseäni sellaiseksi kun mies haluaa. jos ei näin kelpaa niin antaa olla. mutta on sinulla sairas mies, kun ajattelee lapsenne tulevia teinikavereita. lähde pois, löydät varmasti paremman miehen!
 
Voi ap. Arvaapas kenellä se heikko itsetunto on? Ihminen, jolla on hyvä itsetunto ei hauku tuolla tavoin muita, varsinkaan rakkaitaan. Miehesi on kamalan heikko ja minua melkein säälittää hän, koska sinä voit lähteä, mutta hän joutuu elämään loppuelämän itsensä kanssa
Eikä ihminen ole hyvä vanhempi, jos alistaa ja solvaa lapsen toista vanhempaa!

Jätä rohkeasti koko ukko! Nythän oot hyvässä kunnossakin ;) Ja ainakin ihan eka blondaat hiukset!! Älä anna ukkosi enää sua alistaa.
 
blde
Jos tämä ei ole provo, tai vaikka olisikin... Miehesi voisi lähteä ensin kuntosalille ja hommata kunnon kropan, mahtavat lihakset jne. Sitten kampaamoon fleda uusiks. Sitten lukioon ja sieltä yliopistoon, jotta vähän sivistyy. Puheterapiaan myös, tuntuu tuo puheen sisältökin olevan ihan hakusessa. Ja kirjallisuutta pitää alkaa harrastaa tuollaisen pässin. Että siinä ukolle hommaa.
 
itsensä hukannut
Tämä ei ole provo, kirjoitin varmaan todella epäselvästi jos niin luulette. Kyllähän se parempi varmasti olisi jos lähtisin, nyt kun ulkopuoliset sanoo mielipiteensä tajuaa paljon selkeämmin oman tilanteensa, sitä on itse sokea
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24981544:
Ei todellakaan ole normaalia miehen puhua noin. Sinun mies ei kunnioita sinua, eikä arvosta ollenkaan. Tuhlaat hänen kanssaan vaan aikaasi. Olet niin nuorikin, että ehtisit elää vielä monet elämät, ellet jää hänen kanssa nyhjäämään.
Pakko sanoa että juurikin noin mitä keiju sanoi.
 
tälleen meillä
Seurusteluaikoina mieheni aina katteli muiden perää ja kehuskeli niiden takapuolia ja rintavarustusta. Usein vislaili ja kertoili mulle, miten voisin muuttaa itseäni parempaan suuntaan. Vähän niinkuin ap:n mies, mutta tuo ap:n kuulostaa vielä ihan kauheelta.

No minä sitten aloin tekemään samaa, mitä miehenikin teki minulle. Eli toisin sanoen aloin minä mieheni kuullen sanomaan miehille, että "oikun oot hyvän näkönen" tai "sullahan on upee takapuoli" yms. Mieshän tuli ihan hirvittävän mustasukkaseks ja hänen touhu loppu sitten. Hän mulle sanoi, että vasta sitte hän ymmärs, kuinka loukkaavaa tuollanen "viaton" käytös on toiselle. Nyt ollaan oltu kohta 10 vuotta yhdessä ja tuollasta käytöstä ei ole enää tähän mennessä ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: pupeltaja
Suzyanne
Olen niin sanaton etten oikein osaa sanoa mitään muuta kuin että miehesi on ihan täydellinen k*sipää, ja parhaimman palveluksen tekisit itsellesi jos jättäisit hänet.

Tiedänhän minä ettei se ole helppoa, eikä toki ehkä ensisijainenkaan ratkaisu, kun teillä on lapsikin. Mutta lakkaa soimaamasta itseäsi, ja uskomasta miehesi höpinöitä.

Itse todennäköisesti maksaisin potut pottuina ja alkaisin käyttäytyä samoin kuin mies, en tosin tiedä onko se oikea ratkaisu sekään.

Usko kuitenkin se, että vika on miehesi korvien välissä, ei sinussa. Äläkä missään nimessä muokaa itseäsi miehesi mieleiseksi, vaan ole juuri sellainen kuin itse haluat. Jos et kelpaa miehellesi omana itsenäsi, et menetä mitään, jos annat hänen etsiä itselleen tahdottoman barbienuken jota hän voi muokata sellaiseksi kuin haluaa. Älä sinä suostu sellaiseksi missään tapauksessa!!

Paljon tsemppiä sinulle! :hug:
 
"vieras"
Sairas mies sinulla. Voipi olla, että kun tyttösi on isompi, niin hyväkskäyttää häntä. Vähän tuollasselta kuulosta. Ihan kauheeta, että tuollaisia miehiä ja naisia on. Eli suojellaaksees sinua ja tyttöäsi lähtisin pois. Tai jos kävisit ennen sitä puhumassa jollekkin ammatti-ihmiselle. Hän vois kertoa jotain hyviä juttuja, jotka voi olla apuna sitten nytten ja myöhemmin.
 
mmmmm
kuulostaa tutulta noi sun miehesi kommentit, ex- mies oli samanlainen ja aloin lopulta uskoa itsekkin kuinka paljon minussa oli vikoja.Nyt olemme eronneet, sain vain jostain lopulta ne voimat lähteä, hänkin uhkaili itsensä tappamisella ym. ihan hengissä on kyllä vieläkin. Käy ihan alkuun narsistien tuki-sivustolla ja lue niitä juttuja, niin ymmärrät, että muitakin on samassa tilanteessa, ja paljon. Yleensä tämmöinen ihminen ei muutu, ja ainoaksi ratkaisuksi jää lähteminen. Pärjäät kyllä:)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24982234]Sairas mies sinulla. Voipi olla, että kun tyttösi on isompi, niin hyväkskäyttää häntä. Vähän tuollasselta kuulosta. Ihan kauheeta, että tuollaisia miehiä ja naisia on. Eli suojellaaksees sinua ja tyttöäsi lähtisin pois. Tai jos kävisit ennen sitä puhumassa jollekkin ammatti-ihmiselle. Hän vois kertoa jotain hyviä juttuja, jotka voi olla apuna sitten nytten ja myöhemmin.[/QUOTE]

Minulla tuli ihan sama tunne noista miehen teinityttö-kommenteista.. Ei ole välttämättä ne tytön kaverit joita mies sitten yrittää, vaan kohteena voi olla oma tyttökin.
 
IhanaValo
Ihan ekana tuli mieleen, että minkä ihmeen takia aloit ylipäätään olemaan tommoisen miehen kans saatika että vielä lapsenkin teit/teet??
Minuu olis puistattanut ja inhottanu tommoiset puheet jo heti alkuun niin paljon että tuskin suhde olis kovinkaan kauas edenny ees. Olisin laittanu mäkeen jo aikaa sitten.
 
Sinuna näyttäisin äijälle ovea. Ja ole vain oma itsesi, älä muuta ulkonäköäsi tai itseäsi toisen vaatimuksesta. Olen itse ollut suhteessa jossa mies kehui muita ja väheksyi minua, ja kesti suhteen jälkeen kesti puolitoistavuotta saada itsetunto edes jotenkin kohdilleen. Vielä nykyäänkin, neljän vuoden jälkeen koen välillä sosiaaliset tilanteet hankaliksi, väheksyn itseäni ja koen muut naiset uhaksi.
 
voi apua mikä kusipää sulla on
Olen sanaton..

En voi muuta kuin ihmetellä millainen ihminen sinä olet joka edes mietit jatkamista miehesi kanssa. Sinulla on vastuu nyt tyttärestäsi. Tytön itsetunnon murskaa kaikista parhaiten oma isä. Tämä on ihan tutkittua juttua.

Lähde heti. Miten ihmeessä voisit jäädä?
 
Mä pelkäisin kyllä tyttäreni puolesta tuommoisessa suhteessa. Lastenvalvojalle kerrot kaikki nuo puheet teineistä yms. ja vaadit valvotut tapaamiset. Tuo "ihana isä" ei voi pitää paikkaansa, jos tyttären synnyttyä on heti pikkupillut mielessä. Olisin kauhuissani ja huolissani.
 

Yhteistyössä