A
aaa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:ihanaa :flower: kaunis, älykäs ja huumorintajuinen..
Mut ehkä turhan vaatimatoon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:ihanaa :flower: kaunis, älykäs ja huumorintajuinen..
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:ihanaa :flower: kaunis, älykäs ja huumorintajuinen..
Mut ehkä turhan vaatimatoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Moni kakku päältä kaunis,mutta sisältä pelkkää paskaa..
No kuule, just tarkotin sua, ketäs muuta mä nyt olisin tarkoittanut.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Moni kakku päältä kaunis,mutta sisältä pelkkää paskaa..
Toivottavasti et minua tarkoita kommentillasi. Tästä ennakkoluulosta juuri mainitsinkin aikaisemmassa viestissäni. En oikein pysty sulattamaan näitä yleistyksiä. Kyllä näitä paskasisältöisiä ihmisiä löytyy ihan samalla tavoin niin meistä kauniista kuin joistakin rumista ihmisistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Olen kuin tyyni järvimaisema kesäiltana:Olen kaunis ja ylpeä siitä. Paljon olisi vientiä, mutta olen yhden miehen nainen...ja tietenkin yhden ihanan (ja kauniin) lapsen äiti. En siis halua muita, vaikka kaunis olenkin.
Välillä on kyllä rankkaa, kun on kaunis. Ennakkoluuloja löytyy monilta kauniita kohtaan, mutta usein kyllä pystyn kumoamaan nämä ihmisten ennakkoluulot. Lopulta aina ihmiset ymmärtävät, että vaikka olen kaunis, voin myös samalla olla älykäs, ystävällinen ja empaattinen. Opiskelen yliopistossa ja sen ansiosta tulen koko ajan aina vain älykkäämmäksi ja älykkäämmäksi... Toki myös muutenkin iän karttuessa älykkyys kasvaa ja olen aina vain enemmän ja enemmän fiksu ja filmaattinen.
Kiitos, jos luit tämän "tilitykseni". Löytyykö täältä muita kauniita älykköjä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Älä säkään ajattele, että KAIKKI ajattelee kauniin olevan tyhmä. Ennakkoluulo sekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Niin, ja siitä tärkeysjärjestyksestä vielä piti sanomani...
En tokikaan pidä ulkoista kauneutta elämäni merkittävimpänä asiana. Ulkoinen kauneus vain nyt sattui olemaan aihe, josta halusin teille kertoa.
Tärkeintä elämässäni silti ovat aivan ehdottomasti ihana ja rakas perheeni, maailman rakkain lapseni ja mieheni, ystävät ja terveys.
Älkää ajatelko, että kauniilla ihmisella on mielessä vain ja ainoastaan oma (tai muiden) ulkonäkö. Näin se ei ole...ainakaan omalla kohdallani.
Alkuperäinen kirjoittaja hgf:http://www.mesenet.org/hymiot/albums/14/thumb_vaches-38%5B1%5D.gif
Alkuperäinen kirjoittaja aada:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Niin, ja siitä tärkeysjärjestyksestä vielä piti sanomani...
En tokikaan pidä ulkoista kauneutta elämäni merkittävimpänä asiana. Ulkoinen kauneus vain nyt sattui olemaan aihe, josta halusin teille kertoa.
Tärkeintä elämässäni silti ovat aivan ehdottomasti ihana ja rakas perheeni, maailman rakkain lapseni ja mieheni, ystävät ja terveys.
Älkää ajatelko, että kauniilla ihmisella on mielessä vain ja ainoastaan oma (tai muiden) ulkonäkö. Näin se ei ole...ainakaan omalla kohdallani.
muuten vaan puhut pussiin itses jo samassa viestissäPUhun ulkonäöstä vaikka ei se ole mielessä heheheheh
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja aada:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Niin, ja siitä tärkeysjärjestyksestä vielä piti sanomani...
muuten vaan puhut pussiin itses jo samassa viestissäPUhun ulkonäöstä vaikka ei se ole mielessä heheheheh
Ja pyh. Sanoin, ettei ulkonäkö ole vain ja ainoastaan mielessäniKyllä sieltä mielensopukoista jotain muutakin siis löytyy.