Vähänkös oon kaunis, lälläslää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olen kuin tyyni järvimaisema kesäiltana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, täällä kaltaisesi myös. Joskus sen vain tietää,kun katsoo saavutuksiaan, että on saanut älynlahjat ym itselleen. On hienoa olla tyytyväinen itseensä kaikin puolin. Mutta se, että ihmiset on kateellisia joskus, se ei ole kivaa lainkaan. Kaikilla on mahdollisuus menestyä elämässä, jos haluaa, mutta kateellisuudella ei pötki mihinkään.

On mukava huomata, että myös muita kauniita löytyy...jopa täältä KaksPlussan palstalta. Olen suorastaan yllättynyt, positiivisesti:) On aina kiva löytää ns. kohtalontovereita. Tehdään tästä maailmasta kaunis ja viisas! Hurraa, hurraa, hurraa!

Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
ihanaa :flower: kaunis, älykäs ja huumorintajuinen..

Mut ehkä turhan vaatimatoon;)

Tiedän, se on paheeni. Vaatimattomuus. Sen kun vielä oppisin...ei aina tarvitse olla niin vaatimaton. Voi ihan yhtä hyvin näyttää sen, kuinka hieno ihminen on ja olla oikein ylpeä siitä, koko kansan nähden. On siis minullakin jotain opittavaa, kaikilla on.

On aina yhtä ihanaa törmätä, vaikka vain virtuaalisesti, ihmisiin, joilla on elämän arvot kohdallaan ja hyvässä tärkeysjärjestyksessä. :flower:

Kauneudestasi on vaikea sanoa, mutta jotain kertoo empaattisesta luonteesta se, ettet kuvaasi liittänyt ihailtavaksemme, heikkosilmäisemmäthän olisivat voineet ihan sokaistua.

Onneksi annat myös sisäisen kauneutesi ja älykkyytesi loistaa, se on ihan jo tästä aloituksestasi huomattavissa. Jatka valitsemallasi tiellä, ja kasvata paljon älykkäitä ja mikä tärkeintä, kauniita lapsia :hug:

hassua kun ap ei ole mustana ja laita kuviaan itsestään/perheestään jotta mekin nähtäs hänen ylivertaisuutensa...pelkkää kuvitelmaa..............

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Moni kakku päältä kaunis,mutta sisältä pelkkää paskaa..

Toivottavasti et minua tarkoita kommentillasi. Tästä ennakkoluulosta juuri mainitsinkin aikaisemmassa viestissäni. En oikein pysty sulattamaan näitä yleistyksiä. Kyllä näitä paskasisältöisiä ihmisiä löytyy ihan samalla tavoin niin meistä kauniista kuin joistakin rumista ihmisistä.

Kyllä kaunis ja ihqu ja empaatiinen ja sosiaalinen pystyy olemaan kuka tahansa, mutta pystytkös siihen että olet myös ajoittain ruma ja ilkeä ja täys paska ikävä ämmä ja silti miehes katselee sua? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Moni kakku päältä kaunis,mutta sisältä pelkkää paskaa..

Toivottavasti et minua tarkoita kommentillasi. Tästä ennakkoluulosta juuri mainitsinkin aikaisemmassa viestissäni. En oikein pysty sulattamaan näitä yleistyksiä. Kyllä näitä paskasisältöisiä ihmisiä löytyy ihan samalla tavoin niin meistä kauniista kuin joistakin rumista ihmisistä.
No kuule, just tarkotin sua, ketäs muuta mä nyt olisin tarkoittanut.

nainen 25v ja taso on tuo,ei hyvää päivää heheheheh
et taida tajuta että sulle nauretaan.älä vaan hyvä ihminen mene kenellekkään nuin sanomaan,ehkä täällä anonyymisti voit mutta muuten hys hys:)
älykkyys ei ole opiskelua,se on elämistä ja kokemista...joka sinulta jäänyt.
sinulla on varmasti ankea elämä............

Niin, ja siitä tärkeysjärjestyksestä vielä piti sanomani...

En tokikaan pidä ulkoista kauneutta elämäni merkittävimpänä asiana. Ulkoinen kauneus vain nyt sattui olemaan aihe, josta halusin teille kertoa.

Tärkeintä elämässäni silti ovat aivan ehdottomasti ihana ja rakas perheeni, maailman rakkain lapseni ja mieheni, ystävät ja terveys.

Älkää ajatelko, että kauniilla ihmisella on mielessä vain ja ainoastaan oma (tai muiden) ulkonäkö. Näin se ei ole...ainakaan omalla kohdallani.

Alkuperäinen kirjoittaja Olen kuin tyyni järvimaisema kesäiltana:
Olen kaunis ja ylpeä siitä. Paljon olisi vientiä, mutta olen yhden miehen nainen...ja tietenkin yhden ihanan (ja kauniin) lapsen äiti. En siis halua muita, vaikka kaunis olenkin.

Välillä on kyllä rankkaa, kun on kaunis. Ennakkoluuloja löytyy monilta kauniita kohtaan, mutta usein kyllä pystyn kumoamaan nämä ihmisten ennakkoluulot. Lopulta aina ihmiset ymmärtävät, että vaikka olen kaunis, voin myös samalla olla älykäs, ystävällinen ja empaattinen. Opiskelen yliopistossa ja sen ansiosta tulen koko ajan aina vain älykkäämmäksi ja älykkäämmäksi... Toki myös muutenkin iän karttuessa älykkyys kasvaa ja olen aina vain enemmän ja enemmän fiksu ja filmaattinen.

Kiitos, jos luit tämän "tilitykseni". Löytyykö täältä muita kauniita älykköjä? :)

Aloitetuksesi jo kertoo älykkyystasosi..............

En tokikaan pidä ulkoista kauneutta elämäni merkittävimpänä asiana. Ulkoinen kauneus vain nyt sattui olemaan aihe, josta halusin teille kertoa.

Tärkeintä elämässäni silti ovat aivan ehdottomasti ihana ja rakas perheeni, maailman rakkain lapseni ja mieheni, ystävät ja terveys.

Älkää ajatelko, että kauniilla ihmisella on mielessä vain ja ainoastaan oma (tai muiden) ulkonäkö. Näin se ei ole...ainakaan omalla kohdallani.

muuten vaan puhut pussiin itses jo samassa viestissä:) PUhun ulkonäöstä vaikka ei se ole mielessä heheheheh

Alkuperäinen kirjoittaja aada:

muuten vaan puhut pussiin itses jo samassa viestissä:) PUhun ulkonäöstä vaikka ei se ole mielessä heheheheh

Ja pyh. Sanoin, ettei ulkonäkö ole vain ja ainoastaan mielessäni:) Kyllä sieltä mielensopukoista jotain muutakin siis löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja aada:

Ja pyh. Sanoin, ettei ulkonäkö ole vain ja ainoastaan mielessäni:) Kyllä sieltä mielensopukoista jotain muutakin siis löytyy.

ihan takuulla hehhehe

Yhteistyössä