Vähänkös oon kaunis, lälläslää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olen kuin tyyni järvimaisema kesäiltana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyyni järvimaisema kesäiltana..hmm.. liikkumaton, ilmeetön..eli sulle on tehty kauneusleikkauksia aikasta monta. Silloin käsittääkseni ei paljon suupielet kohoile hymyillessäkään.=)

Alkuperäinen kirjoittaja justina:
Tyyni järvimaisema kesäiltana..hmm.. liikkumaton, ilmeetön..eli sulle on tehty kauneusleikkauksia aikasta monta. Silloin käsittääkseni ei paljon suupielet kohoile hymyillessäkään.=)

:) Kyllä ne suupielet kohoilevat...etenkin silloin, kun niitä omin pikkukätösin venytän aina vain ylemmäksi ja ylemmäksi:) Hymyä ei ikinä maailmasta liikaa löydy, se täytyy muistaa.

En viitsi kuvaani ihan jokaisen pällisteltäväksi laittaa:) Siihen minulla ei ole tarvetta. En kaipaa mitään todisteluja kenenkään taholta, en itseni enkä muiden. Tiedän itse, mikä olen...se riittää. Todellisessa elämässä (palstan ulkopuolella) saan näyttää kaunista nassuani aivan riittämiin:)

Alkuperäinen kirjoittaja Olen kuin tyyni järvimaisema kesäiltana:
Olen kaunis ja ylpeä siitä. Paljon olisi vientiä, mutta olen yhden miehen nainen...ja tietenkin yhden ihanan (ja kauniin) lapsen äiti. En siis halua muita, vaikka kaunis olenkin.

Välillä on kyllä rankkaa, kun on kaunis. Ennakkoluuloja löytyy monilta kauniita kohtaan, mutta usein kyllä pystyn kumoamaan nämä ihmisten ennakkoluulot. Lopulta aina ihmiset ymmärtävät, että vaikka olen kaunis, voin myös samalla olla älykäs, ystävällinen ja empaattinen. Opiskelen yliopistossa ja sen ansiosta tulen koko ajan aina vain älykkäämmäksi ja älykkäämmäksi... Toki myös muutenkin iän karttuessa älykkyys kasvaa ja olen aina vain enemmän ja enemmän fiksu ja filmaattinen.

Kiitos, jos luit tämän "tilitykseni". Löytyykö täältä muita kauniita älykköjä? :)

Onnea kauniille,älykkäälle,ystävälliselle ja empaattiselle naiselle. :flower: :D

Elämä on. :xmas:

Yhteistyössä