T
tämä harmaana
Vieras
Olen vaki,mut tän heitän harmaana. Isäntä ollut koko päivän siskonsa raksalla talkootyössä,ja vastaa myös sähkötöistä siellä alan miehenä.Ja nyt sisko soitti,että se ukkoni on sammunut sinne.Pikkasen keittää.Meillä ei ole lapset ikänä nähny omia vanhempiaan "yli"humalassa ja päätin ettei näe nytkään.Käly kysyi,et tuoko sen kotiin nukkumaan,sanoin,et ei ennenkun lapset on nukkumassa,että tyrkkää sen autoonsa nukkumaan ja ottaa avaimet pois,ettei sekopäisenä vahingos lähe ajamaan,kun herää.
Siis meidän ukko ottaa ehkä kerran tai kaksi vuodessa humalat ja AINA noin menee,et taju lähtee.
Kiehuu! Kiehuisko muilla,vai olenko nipo.Hitto mä en vaan halua alkaa selittää muksuille,et mikä isil on kun aikuiset taluttaa sen kotiin nukkumaan....sit ollaan viel ite alottamas rakentaa,et ihan kiva tunne,oikein vitun hienoo
Siis meidän ukko ottaa ehkä kerran tai kaksi vuodessa humalat ja AINA noin menee,et taju lähtee.
Kiehuu! Kiehuisko muilla,vai olenko nipo.Hitto mä en vaan halua alkaa selittää muksuille,et mikä isil on kun aikuiset taluttaa sen kotiin nukkumaan....sit ollaan viel ite alottamas rakentaa,et ihan kiva tunne,oikein vitun hienoo