Uinti harrastukseksi 7-vuotiaalle?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
no itse olen joskus ollut uimakoulussa. minusta siellä oli kivaa, eikä ees opeteltu uimaan vaan edestakaisin, vaan oli myös kaikkia kellumisjuttuja ja sukellusjuttuja ja muita :)

On tuo lapsi ollut uimakoulussa kolme kertaa 2 viikon jakson. Osaa uida, jopa hyvin. Satoja metrejä siis. Uimaseurahommista haluaisin tietää...:)

ite kilpa uintia harrastaneena voin sanoa, että ihan hullua hommaa!!! koulusta suoraan altaaseen ja sieltä kotia, äkkiä teet läksyt ja sit nukkuun..seuraavana päivänä uusiksi, JOKA päivä! sit kun lopetin, meni monta vuotta etten saattanu etes uimaan mennä ihan sillen huvin vuoksi! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
ite kilpa uintia harrastaneena voin sanoa, että ihan hullua hommaa!!! koulusta suoraan altaaseen ja sieltä kotia, äkkiä teet läksyt ja sit nukkuun..seuraavana päivänä uusiksi, JOKA päivä! sit kun lopetin, meni monta vuotta etten saattanu etes uimaan mennä ihan sillen huvin vuoksi! |O

Siis oikeesti, joka päivä???!!! Apua. Kuvittelin, että jos lapsi kävisi kerran tai kaksi viikossa uimassa. Siis harrastaisi vain, ei mitään kilpailuja, JOS sitä ei itse ala vaatimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Uimakoulun aloitti 4v;nä ja nyt 9vnä on jo kolmet treenit vkossa ja kisamatkoja.Mukavaa touhua!

Voiko siellä käydä vähemmän, vai onko se aina niin, että taitojen kasvaessa harjoittelumääräkin kasvaa pakosta? Kiitos, jos vastaat vielä. Tuo meidän lapsi siis ui jo satoja metrejä, ei altaanmittaa. En haluais, että hän joutuu rääkkiin, koska ei se enää kivaa ole...

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:

Tata on hyva peesata. Meidan vanhin likka ui 4 v kilpaa, oli siina todella hyva ja kehittyi kovasti. Mutta siihen uimiseen tuli taydellinen uupuminen. Koulusta suoraan altaaseen ja sielta nukkumaan. Treenit kestivat 3-4 h, aluksi ensin kuntosalitreenia. Illassa uivat n 9- 10 km yhteensa. Ihan sairasta. Edelleenkin tykkaa uida mutta omaksi ilokseen.

Yhteistyössä