M
"MintunKukka"
Vieras
Kaikki oppineet uimaan siinä 5-6vuotiaana. Ja ketään ei ole käytetty uimakouluissa. Täällä sellasia edes ole. Itse olen opettanu sen mitä osaan,eli veteen ja polskimaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös;25404533:No juu, OLISI hyvä osata uida, sitä mieltä minäkin olen. Mutta kun ei vaan vielä osaa. Toisaalta olen sitä mieltä, että voisi katsoa vielä ensin kesän, on nyt vasta 7v. täyttänyt. Mutta ehkä pitää sinne kesän uimakouluun hankkiutua ajoissa. Uimaseuran kouluun mielestäni sen jälkeen, jos tarvis.
Lähinnä haen vinkkejä, että miten lapsen kanssa voisi itse harjoitella? Ja mulla henk.koht. tosiaan allergia rajoittaa uimahallissa uimista, eli valitettavasti ei säännöllistä toistoa pääse syntymään. Lapsi mielellään ui, kellukkeilla esim. mutta ei millään laita päätä veden alle.
No uimaan halliin jonkun toisen aikuisen kanssa. Isä, isovanhempi, kummi, tms?Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös;25404533:Lähinnä haen vinkkejä, että miten lapsen kanssa voisi itse harjoitella? Ja mulla henk.koht. tosiaan allergia rajoittaa uimahallissa uimista, eli valitettavasti ei säännöllistä toistoa pääse syntymään. Lapsi mielellään ui, kellukkeilla esim. mutta ei millään laita päätä veden alle.