uimarin kroppa epänaisellinen...

• Viestiketjun aloittaja tuittu
  • Ensimmäinen viesti
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ihan uskomatonta, naiset on pääosin näköjään ihan idiootteja. Ei naisellisuus ole pelkkää vartaloa, vaan käytöstä, eleitä, ilmeitä ja kokonaisuutta. Urheilijan vartalo on kaunis ja kylläpä noista kropista naisen erottaa miehistä. Timmi vartalo, vähän rasvaa ja kuitenkin vyötärö erottuu. Jos mahdollisimman isot rinnat ja leveä lantio on naisellista, niin silloinhan kaikki ylipainoiset on oikein supernaisellisia. Vaan ei se ole niin. Itsestä huolehtiminen on naisellista.
peesi

LEP
Uimareilla on kyllä helvetin hyvät kropat! Kelpaisi mullekkin. Ja kyllä siellä vaan rinnatkin näyttää naisilla olevan, mutta kyllähän se uimapukukin niitä jo kasaan painaa ja lihaksiakin kun on niin ei rasvaa liikaa ole joka kohdassa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja peesi:
Ihan uskomatonta, naiset on pääosin näköjään ihan idiootteja. Ei naisellisuus ole pelkkää vartaloa, vaan käytöstä, eleitä, ilmeitä ja kokonaisuutta. Urheilijan vartalo on kaunis ja kylläpä noista kropista naisen erottaa miehistä. Timmi vartalo, vähän rasvaa ja kuitenkin vyötärö erottuu. Jos mahdollisimman isot rinnat ja leveä lantio on naisellista, niin silloinhan kaikki ylipainoiset on oikein supernaisellisia. Vaan ei se ole niin. Itsestä huolehtiminen on naisellista.
peesi
Naiselle kuuluu tietty määrä rasvaa(enemmän mitä miehellä), se ei tarkoita lihavuutta.

Aina on äänestetty kadehdituimmaksi vartaloksi ns. superpuikon mallinen vartalo, hoikka uuma, mutta kurvit kohdallaan. Esim. mitat 92-65-92 ovat "legendaariset" hekumallisen naisen mitat.

Ei ole luonnollista monen huippu-urheilijanaisen kroppa, koska on liki rasvaton ja miehekäs johtuen liiasta lihasmassasta.

Ja tällainen voi olla ilman lihavuutta!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aapeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:

Vaihtaisin kyllä.
Missä naiseuden merkit?? Lantio, rinnat?
Ihan selvä vyötärö, peppu hoikka, mutta ihan naisen mallinen, isoja tissejä ei kaikilla ole ja pitäiskö ollakaan... Minusta todella kaunis!
Minusta ei ole naisellinen. Ja se on minun mielipiteeni. Ketjussa oli kauniitakin kuvia(Marian ja Janinan)

Minusta on liiaksi miesmäinen. Makuja on monia. Nainen muuttuu liiaksi mieheksi, kun on huippu-urheilija(minun mielestäni)

:attn: Eivät edelleenkään ole urheilijoita mistä ketjussa kai oli kyse!

Ja laittakaa itse kireä uimapuku tai kireä toppi päälle ja miettikää millaiset rinnat teillä on.
Mulla tosi pienet joten ei näkyisi kuin nännit :whistle:

vieras

Heli Koivula
Koivula kasvoistaan kaunis, mutta sen olkapäät hirveät, siis aivan hirveät, kuin ladonovet. Moni varmaan muistaa.
Joo kyllä on niin hirvittävän näköinen nainen että. Miten ikinä se kehtaa poistua kotoaan kun on siis aivan hirveän näköinen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja aapeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Vaihtaisin kyllä.
Missä naiseuden merkit?? Lantio, rinnat?
Ihan selvä vyötärö, peppu hoikka, mutta ihan naisen mallinen, isoja tissejä ei kaikilla ole ja pitäiskö ollakaan... Minusta todella kaunis!
Minusta ei ole naisellinen. Ja se on minun mielipiteeni. Ketjussa oli kauniitakin kuvia(Marian ja Janinan)

Minusta on liiaksi miesmäinen. Makuja on monia. Nainen muuttuu liiaksi mieheksi, kun on huippu-urheilija(minun mielestäni)

:attn: Eivät edelleenkään ole urheilijoita mistä ketjussa kai oli kyse!

Ja laittakaa itse kireä uimapuku tai kireä toppi päälle ja miettikää millaiset rinnat teillä on.
Mulla tosi pienet joten ei näkyisi kuin nännit :whistle:
Tai kireät trikoot missä näkyy lantio ja peppu hyvin selvästi.

vieras

Heli Koivula
Koivula kasvoistaan kaunis, mutta sen olkapäät hirveät, siis aivan hirveät, kuin ladonovet. Moni varmaan muistaa.
Joo kyllä on niin hirvittävän näköinen nainen että. Miten ikinä se kehtaa poistua kotoaan kun on siis aivan hirveän näköinen.
On kaunis kasvoistaan, mutta olkapään seutu miehekäs.

hop
peesi
Naiselle kuuluu tietty määrä rasvaa(enemmän mitä miehellä), se ei tarkoita lihavuutta.

Aina on äänestetty kadehdituimmaksi vartaloksi ns. superpuikon mallinen vartalo, hoikka uuma, mutta kurvit kohdallaan. Esim. mitat 92-65-92 ovat "legendaariset" hekumallisen naisen mitat.

Ei ole luonnollista monen huippu-urheilijanaisen kroppa, koska on liki rasvaton ja miehekäs johtuen liiasta lihasmassasta.

hop

Alkuperäinen kirjoittaja tuittu:
miehellä taas hyvännäköinen :)
Urhelijan kroppa on aina kaunis, ihailen fyysistä voimaa ja ihmiskehon kykyä yltää uskomattomiin suorituksiin. Itse olen kapealanteinen ja leveäharteinen ja laihahko, uimahallissa saanut kahdesti käteeni sinisen avaimen. En tiennyt itkeäkö vai nauraa.

Alhainen rasvaprosentti ja sopivan pitkät ja kapeat lihakset on kaunis yhdistelmä. Pullottavia hormonilhaksia en pidä kauniina. Eihän nämä kehonrakentajat pysty kunnolla liikuttelemaan edes itseään!

Karolina K on uskomattoman kaunis ja hieno urheilija!

Alkuperäinen kirjoittaja hop:
peesi

hop
ÖÖh. Kyllä mulla noi mitat on ja olen hyvin urheilullinen. Entinen urheilija. Mikä on pointti? Rintani eivät ole isot, mutta ei takamuksessakaan hölsky sellu....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Alkuperäinen kirjoittaja tuittu:
miehellä taas hyvännäköinen :)
Urhelijan kroppa on aina kaunis, ihailen fyysistä voimaa ja ihmiskehon kykyä yltää uskomattomiin suorituksiin. Itse olen kapealanteinen ja leveäharteinen ja laihahko, uimahallissa saanut kahdesti käteeni sinisen avaimen. En tiennyt itkeäkö vai nauraa.

Alhainen rasvaprosentti ja sopivan pitkät ja kapeat lihakset on kaunis yhdistelmä. Pullottavia hormonilhaksia en pidä kauniina. Eihän nämä kehonrakentajat pysty kunnolla liikuttelemaan edes itseään!

Karolina K on uskomattoman kaunis ja hieno urheilija!
Sua luultiin mieheksi??

vieras
Jos tuo Maria tuolta aiemmasta kuvasta olisi ne samat Speedot päällä kuin se vaalea uimarinainen, voi olla että ne "muodot" roikkuisi jossain navan kohdalla.. Ah niin naisellista.

verushka
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Alkuperäinen kirjoittaja hop:
peesi

hop
ÖÖh. Kyllä mulla noi mitat on ja olen hyvin urheilullinen. Entinen urheilija. Mikä on pointti? Rintani eivät ole isot, mutta ei takamuksessakaan hölsky sellu....
Muakin naurattaa noi mitat, omat ovat 91-66-91 ja olen hoikahko, urheilullinen, en tosiaankaan mikään povipommi :D.

vieras
Jos tuo Maria tuolta aiemmasta kuvasta olisi ne samat Speedot päällä kuin se vaalea uimarinainen, voi olla että ne "muodot" roikkuisi jossain navan kohdalla.. Ah niin naisellista.
No ei hänellä kyllä roiku. Kateellista taas haukkua toisen rintoja.

vieras
Vika oli ihan nätti! Oikeastaan ensimmäinen naisellinen urheilija tässä ketjussa.
Joo, on "ihan nätti". Vartalokin ihan menettelee jotenkuten. Aika kälynen, mutta kai sitä tuonkin näköisenä voi ihminen elää. Ihan olematta mitenkään kriittinen...

Gloria
Ja mä en ymmärrä tota teidän typerää logiikkaa siitä että aina ollaan kateellisia jos ollaan eri mieltä. Mä en pidä Maria Lundin daisareista ja voin kertoa 100 prosentin varmuudella että kateellinen en ole. Ja se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että mun naismakuni on täysin toisenlainen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ja mä en ymmärrä tota teidän typerää logiikkaa siitä että aina ollaan kateellisia jos ollaan eri mieltä. Mä en pidä Maria Lundin daisareista ja voin kertoa 100 prosentin varmuudella että kateellinen en ole. Ja se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että mun naismakuni on täysin toisenlainen.
Sinä oletkin nainen ;)))

No joo. Makuja on erilaisia, se on tämän maailman rikkaus.

Eikö niin? Amen.

Tumpula
Olen täysin samaa mieltä sun kanssa sekä tuosta kateuslogiikasta että rouva Lundin rinnoista. :D

Toinen mikä tökkäisee näissä keskusteluissa on sanamuodot. Isot rinnat on isot rinnat, pienet rinnat saa nimityksekseen pikkutissit. Aina isot on rinnat ja pienet tissit.

Hitto, rinnat ne on pienetkin rinnat. :whistle:

vieras
En minäkään ole kateellinen Kluftille tai Berrqvistille jne, en ole 100% varmuudella!

Maria Lundin tai Janina Frostellin kropan voisin ottaa ;)

vieras
Onks Maria Lundkin joku urheilija?

Mulle ainakin kelpais kenen vaan olympiaurheilijan kroppa (ei kuulantyöntäjä). Ihan sama onko ns. naisellinen jos sillä ymmärretään pulskia tissejä ja peffaa, vai onko hoikan poikamainen tai lihaksikas.

Yhteistyössä