Mun poika kysyi, äiti kuka tuo mies on keppi kädessä DDAlkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Carolina Kluft
Tottakai Janinan ja muidenkin ei urheilijoiden kropat on erilaisia kun ei ole niin paljoa lihasta.Urheilijoilla tietenkin on kun treenaavat TYÖNSÄ puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaunis, pehmeä, naisellinen.
http://www.hs.fi/artikkeli/Janina+Frostell/1135235275190
Hyvä kun tietää miltä miehen ja naisen kasvot näyttävätAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun poika kysyi, äiti kuka tuo mies on keppi kädessä DDAlkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Carolina Kluft
Lasten suusta se totuus tulee
Ja vetävät aineita, ei ruisleivällä noita miesmäisiä lihaksia ja vartaloita saa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Tottakai Janinan ja muidenkin ei urheilijoiden kropat on erilaisia kun ei ole niin paljoa lihasta.Urheilijoilla tietenkin on kun treenaavat TYÖNSÄ puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaunis, pehmeä, naisellinen.
Näyttää kyllä muuten tuo keihäskuva siltä kuin mies heittäisi keihästä :OAlkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Hyvä kun tietää miltä miehen ja naisen kasvot näyttävätAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun poika kysyi, äiti kuka tuo mies on keppi kädessä DDAlkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Carolina Kluft
Lasten suusta se totuus tulee
Kyllä tää on ihan kaunis nainenAlkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Carolina Kluft
Kasvoistaan ihan jees, kun meikattu. Vartalo kuin miehellä. Steroidit jyrääAlkuperäinen kirjoittaja mie:Kyllä tää on ihan kaunis nainenAlkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Carolina Kluft
Vetää mitä vetää,nyt ei ollutkaan kyse siitä.(uimarin kroppa epänaisellinen.)Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ja vetävät aineita, ei ruisleivällä noita miesmäisiä lihaksia ja vartaloita saa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Tottakai Janinan ja muidenkin ei urheilijoiden kropat on erilaisia kun ei ole niin paljoa lihasta.Urheilijoilla tietenkin on kun treenaavat TYÖNSÄ puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaunis, pehmeä, naisellinen.
Joka ainoa huippu-urheilija vetää aineita. Olet naiivi, jos uskottelet, että pelkästään treenaamalla.
Muna vaan puuttuu pullottamastaAlkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Mieheltä näyttääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:
Carolina Kluft
Eihän ne aina urheiluasussaan kuljekaanAlkuperäinen kirjoittaja aaa:Kasvoistaan ihan jees, kun meikattu. Vartalo kuin miehellä. Steroidit jyrääAlkuperäinen kirjoittaja mie:Kyllä tää on ihan kaunis nainenAlkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Carolina Kluft
Ei se kuule kaikilla roiku kun ei ole kerännyt läskiä ympärilleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Haha, ole vain. Toivottavasti olet ukkos mielestä sitä myös parin viikon päästä kun nahkapussi roikkuuAlkuperäinen kirjoittaja ap:no mä tunnen oloni erittäin naiselliseksi,eikä tissit mitenkään räjähtäneet ole,ainakaan miehen mielestä olen hot.
No miehillä taas tällänen ulkoinen olemus -not so hot-
Kuten multakin.Yläkroppa pieni AAlkuperäinen kirjoittaja vii:Muna vaan puuttuu pullottamastaAlkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Mieheltä näyttääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:
Carolina Kluft
No aika naismainen mies sitten...Alkuperäinen kirjoittaja vii:Muna vaan puuttuu pullottamastaAlkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Mieheltä näyttääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:
Carolina Kluft
Samaa tätä ketjua lukiessa nauroin. Ei oo rintoja, ei lantiota, mutta ei sitten niitä lihaksiakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se on sitten mukavaa olla itsekin nainen, jolla ei ole naiseuden merkkejä. Tosin eipä ole niitä lihaksiakaan.
Mieltä ylentävää.
Minkänäköisiä miehiä teillä oikein on ???Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Mieheltä näyttääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:
Carolina Kluft
No niinpäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkänäköisiä miehiä teillä oikein on ???Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Mieheltä näyttääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:
Carolina Kluft
kyllä se roikkuu vaikka olisi laiha, turha muuta luulla. Vois silti farkuissa mennä jos haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja kotiin tavan farkuissa:Ei se kuule kaikilla roiku kun ei ole kerännyt läskiä ympärilleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Haha, ole vain. Toivottavasti olet ukkos mielestä sitä myös parin viikon päästä kun nahkapussi roikkuuAlkuperäinen kirjoittaja ap:no mä tunnen oloni erittäin naiselliseksi,eikä tissit mitenkään räjähtäneet ole,ainakaan miehen mielestä olen hot.
No miehillä taas tällänen ulkoinen olemus -not so hot-