uimarin kroppa epänaisellinen...

• Viestiketjun aloittaja tuittu
  • Ensimmäinen viesti
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaunis, pehmeä, naisellinen.

http://www.hs.fi/artikkeli/Janina+Frostell/1135235275190
Tottakai Janinan ja muidenkin ei urheilijoiden kropat on erilaisia kun ei ole niin paljoa lihasta.Urheilijoilla tietenkin on kun treenaavat TYÖNSÄ puolesta.

Mies
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:

Tottakai Janinan ja muidenkin ei urheilijoiden kropat on erilaisia kun ei ole niin paljoa lihasta.Urheilijoilla tietenkin on kun treenaavat TYÖNSÄ puolesta.
Ja vetävät aineita, ei ruisleivällä noita miesmäisiä lihaksia ja vartaloita saa.

Joka ainoa huippu-urheilija vetää aineita. Olet naiivi, jos uskottelet, että pelkästään treenaamalla.

vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:

Ja vetävät aineita, ei ruisleivällä noita miesmäisiä lihaksia ja vartaloita saa.

Joka ainoa huippu-urheilija vetää aineita. Olet naiivi, jos uskottelet, että pelkästään treenaamalla.
Vetää mitä vetää,nyt ei ollutkaan kyse siitä.(uimarin kroppa epänaisellinen.)

Mutta silti kauniitaainakin jotkut.Mun mielipiteeni se.
Tietysti urheilijoistakin rumia löytyy kuten malleistakin ;)

kotiin tavan farkuissa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mä tunnen oloni erittäin naiselliseksi,eikä tissit mitenkään räjähtäneet ole,ainakaan miehen mielestä olen hot.
No miehillä taas tällänen ulkoinen olemus -not so hot-
Haha, ole vain. Toivottavasti olet ukkos mielestä sitä myös parin viikon päästä kun nahkapussi roikkuu :LOL:
Ei se kuule kaikilla roiku kun ei ole kerännyt läskiä ympärilleen.

Itse harrastin kilpauintia lapsuuden ja teini-iän.. treenejä oli vähintään 8krt/viikossa (olen muuten voittanut Seppälänki uintikisoissa :whistle: ). Sain lahjaksi leveät hartiat ja kapean lantion. Tyytyväinen olin, mutta nyt kun on vähän ylimääräistä tullut, niin kaikkii tulee tuohon vatsan seudulle. Lantio pysyy kapeana ja hartiat leveinä. Tämmöinen patukka olen, mutta pohjana on kyllä hyvät lihakset, jotka näkyvät heti, jos hiemankin laihdutan. ELi ei kaduta.

Miksi naiset arvostelee toisiaan näin? Mitä te saatte siitä, että sanotte jonkun nuoren naisen kroppaa hirveäksi tai kommentoitte "hyi helvetti". Tai kyllä mä tiedän, te luulette että se tekee teistä kauniimman, kun olette erilaisia. Ei tee.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kotiin tavan farkuissa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mä tunnen oloni erittäin naiselliseksi,eikä tissit mitenkään räjähtäneet ole,ainakaan miehen mielestä olen hot.
No miehillä taas tällänen ulkoinen olemus -not so hot-
Haha, ole vain. Toivottavasti olet ukkos mielestä sitä myös parin viikon päästä kun nahkapussi roikkuu :LOL:
Ei se kuule kaikilla roiku kun ei ole kerännyt läskiä ympärilleen.
kyllä se roikkuu vaikka olisi laiha, turha muuta luulla. Vois silti farkuissa mennä jos haluaa.

Yhteistyössä