minusta hurjan kaunis
http://svt.se/content/1/c6/89/87/52/kajsa-gar-411x255.jpg
Kajsa Bergqvist, takaapäin, kaunis myös edestä.
Kajsa Bergqvist, takaapäin, kaunis myös edestä.
Hot ! Naisellinen NAINEN.Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
:xmas:
Marialla ei ole löysä kroppa. Ja miten voi olla esim. yleisurheilijalla naisellinen kroppa, kun se näyttää miehiseltä?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl musta uimarin kroppa on terveemmän ja naisellisemman näköinen, kuin löysä kroppa.
No ainakin tässä ketjussa olleet urheitulliset kropat on olleet hyviä ja naisellisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Marialla ei ole löysä kroppa. Ja miten voi olla esim. yleisurheilijalla naisellinen kroppa, kun se näyttää miehiseltä?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl musta uimarin kroppa on terveemmän ja naisellisemman näköinen, kuin löysä kroppa.
No niinpäAlkuperäinen kirjoittaja plääh:meillä poika katsoi eilen naisten uintia ja kysyi miksi tulla on osa miehiä :/
No osahan käyttää jotain steroideja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niinpäAlkuperäinen kirjoittaja plääh:meillä poika katsoi eilen naisten uintia ja kysyi miksi tulla on osa miehiä :/
Hah. Ei todellakaan ole siitä kyse. On kyse siitä, mitä kukin pitää naisellisena.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ainakin tässä ketjussa olleet urheitulliset kropat on olleet hyviä ja naisellisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Marialla ei ole löysä kroppa. Ja miten voi olla esim. yleisurheilijalla naisellinen kroppa, kun se näyttää miehiseltä?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl musta uimarin kroppa on terveemmän ja naisellisemman näköinen, kuin löysä kroppa.
Ettei nyt vaan naisilla, jotka on itse löysiä, ois tarve mitätöidä taas toisia.
Ei taida olla uimari kuten ei Lundikaan.Otsikkohan oli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä on seksikkäin.
http://www.icelebz.com/celebs/janina_frostell/images/photo31.jpg
Että voi olla upea vartalo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä on seksikkäin.
Peesi tälle. Eikä tuo Maria tuossa kovin kiinteeltä näytä. *Avaa sateenvarjon* Näin niinku opettajan silmin. En ole luonnossa koskaan nähnyt, joten en voi oikeasti tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl musta uimarin kroppa on terveemmän ja naisellisemman näköinen, kuin löysä kroppa.
Laitoin kuvan naisellisesta vartalosta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Ei taida olla uimari kuten ei Lundikaan.Otsikkohan oli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä on seksikkäin.
uimarin kroppa epänaisellinen.
Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa näki, miten timmi oli.Alkuperäinen kirjoittaja Joyride:Peesi tälle. Eikä tuo Maria tuossa kovin kiinteeltä näytä. *Avaa sateenvarjon* Näin niinku opettajan silmin. En ole luonnossa koskaan nähnyt, joten en voi oikeasti tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl musta uimarin kroppa on terveemmän ja naisellisemman näköinen, kuin löysä kroppa.
Mä en ymmärrä, miten hyvää kuntoa ja voimaa ei voi pitää naisellisena, kun se kuitenkin on ihmisen optimitilanne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hah. Ei todellakaan ole siitä kyse. On kyse siitä, mitä kukin pitää naisellisena.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ainakin tässä ketjussa olleet urheitulliset kropat on olleet hyviä ja naisellisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Marialla ei ole löysä kroppa. Ja miten voi olla esim. yleisurheilijalla naisellinen kroppa, kun se näyttää miehiseltä?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl musta uimarin kroppa on terveemmän ja naisellisemman näköinen, kuin löysä kroppa.
Siinä ohjelmassa näytti kyl hyvältä, mutta tossa kuvassa on ihan ihme asento.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa näki, miten timmi oli.Alkuperäinen kirjoittaja Joyride:Peesi tälle. Eikä tuo Maria tuossa kovin kiinteeltä näytä. *Avaa sateenvarjon* Näin niinku opettajan silmin. En ole luonnossa koskaan nähnyt, joten en voi oikeasti tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl musta uimarin kroppa on terveemmän ja naisellisemman näköinen, kuin löysä kroppa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies sanoi tänään, että kun yleisurheilu alkaa, niin mulle on silmänruokaa, mut hälle ei. Ihmettelin tätä, hän sanoi, että ne naisurheilijat on ihan kuin miehiä isoine haboineen ja leveine hartioineen ja kapeine lanteineen. Mä en nyt ihan ollu samaa mieltä
Aivan hirveä!!!!!!! Keinotekoisen näköinen muskeliviritys. Hirveä !Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Kajsa Bergqvist kaunis vartaloinen myös mun mielestä.
Moni urheilijanainen on ylipumpatun miehen näköinen, mennyt se "hyvä kunto" hieman yli.... Joku Pilates-kroppa on kaunis, sopusuhtainen ja naisellinen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en ymmärrä, miten hyvää kuntoa ja voimaa ei voi pitää naisellisena, kun se kuitenkin on ihmisen optimitilanne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hah. Ei todellakaan ole siitä kyse. On kyse siitä, mitä kukin pitää naisellisena.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ainakin tässä ketjussa olleet urheitulliset kropat on olleet hyviä ja naisellisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Marialla ei ole löysä kroppa. Ja miten voi olla esim. yleisurheilijalla naisellinen kroppa, kun se näyttää miehiseltä?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl musta uimarin kroppa on terveemmän ja naisellisemman näköinen, kuin löysä kroppa.