uimarin kroppa epänaisellinen...

  • Viestiketjun aloittaja tuittu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen aina ollut sitä mieltä, että miesurheilijat ovat nam, heille sopii lihakset(luonnollisesti). Sen sijaan naisten olemus muuttuu noilla huippu-urheiljoilla. Heistä tulee miesmäisiä lihaskimppuja(leveät hartiat, kapea lanne jne) Liekö sitten hormoneilla, mitä ne kaikki vetää, osuutta asiaan.

Tämä minun mielipide.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen aina ollut sitä mieltä, että miesurheilijat ovat nam, heille sopii lihakset(luonnollisesti). Sen sijaan naisten olemus muuttuu noilla huippu-urheiljoilla. Heistä tulee miesmäisiä lihaskimppuja(leveät hartiat, kapea lanne jne) Liekö sitten hormoneilla, mitä ne kaikki vetää, osuutta asiaan.

Tämä minun mielipide.
...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen aina ollut sitä mieltä, että miesurheilijat ovat nam, heille sopii lihakset(luonnollisesti). Sen sijaan naisten olemus muuttuu noilla huippu-urheiljoilla. Heistä tulee miesmäisiä lihaskimppuja(leveät hartiat, kapea lanne jne) Liekö sitten hormoneilla, mitä ne kaikki vetää, osuutta asiaan.

Tämä minun mielipide.
EI minun tarvinnut mitään hormoneja vetää. Ihan treenamalla puhtaasti saa kyllä lihaksia. Syömällä saa sitten sitä läskiä. MOlemmat kokenut :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Urheilijan kroppa on terveen näköinen. Kaunis.

Mut mäkihyppääjät näyttää anorektikoilta :x
No siis en laske ihan kaikkia urheilulajeja mukaan.. Semmoinen laji missä aidosti eletään terveellisesti ja treenataan. EN ymmärrä itsensä näännyttämistä, hormonien syöntiä tai sumopainijoiden urheilun takia harrastamaa ylensyöntiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huu:
Alkuperäinen kirjoittaja arvostelijoilla:
http://cache.daylife.com/imageserve/0gZsdp6fdT1Zt/340x.jpg
taitaa käydä vain kateeksi noi timmit kropat
Hirveä. Itse käyn jumpassa 5 kertaa viikossa ja olen hyvässä kunnossa, mutta liika on liikaa lihaksissa ja miesmäisyydessä.
Miesmäinenkö? Ihmeellinen naiskuva teillä, toivon totisesti ettei teidän tytöt saa käsitystä, että urheileva, liikkuva, itsestään huolta pitävä ja vahva nainen ole epänaisellinen tai ruma tai miesmäinen. herrajee mitä stereotypioita te mielessänne pyöritätte.
 
aapeli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:


Vaihtaisin kyllä.
Missä naiseuden merkit?? Lantio, rinnat?
Ihan selvä vyötärö, peppu hoikka, mutta ihan naisen mallinen, isoja tissejä ei kaikilla ole ja pitäiskö ollakaan... Minusta todella kaunis!
Minusta ei ole naisellinen. Ja se on minun mielipiteeni. Ketjussa oli kauniitakin kuvia(Marian ja Janinan)

Minusta on liiaksi miesmäinen. Makuja on monia. Nainen muuttuu liiaksi mieheksi, kun on huippu-urheilija(minun mielestäni)
 
tosi on
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on sitten mukavaa olla itsekin nainen, jolla ei ole naiseuden merkkejä. Tosin eipä ole niitä lihaksiakaan. :(

Mieltä ylentävää.
Älä välitä, 95% näistä arvostelijoista näyttäis todellisuudessa mieluummin Kajsa Bergqvistiltä tai vaikkapa sulta, mutta kun oma kroppa on enemmän raakellignellmäinen, niin pitää sitten turhautuneisuudessa aukoa "miehekkyydestä" ja "muotojen puutteesta".
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on sitten mukavaa olla itsekin nainen, jolla ei ole naiseuden merkkejä. Tosin eipä ole niitä lihaksiakaan. :(

Mieltä ylentävää.
Älä välitä, 95% näistä arvostelijoista näyttäis todellisuudessa mieluummin Kajsa Bergqvistiltä tai vaikkapa sulta, mutta kun oma kroppa on enemmän raakellignellmäinen, niin pitää sitten turhautuneisuudessa aukoa "miehekkyydestä" ja "muotojen puutteesta".
Eipäs vaan olekaan, vaan Janinan kaltainen. Ei tosin yhtä upea. Hoikka olen, bmi on 20 ja iso povi ja hoikka vyötärö. Pilates-ohjaajana ollut 7 vuotta.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
ELI:

Lihas=miehekästä
Rasvakudos=naisellista

Voima=miehekästä
Voimattomuus=naisellista
Näin se on,
heikkous= naisellista
voima= miehekästä

urheilullisuus= miehekästä
epäurheilullisuus=naisellista

Että siinäpä stereotypioita taas välitettäväksi vaikka omille lapsille.
 
:)
Ihan uskomatonta, naiset on pääosin näköjään ihan idiootteja. Ei naisellisuus ole pelkkää vartaloa, vaan käytöstä, eleitä, ilmeitä ja kokonaisuutta. Urheilijan vartalo on kaunis ja kylläpä noista kropista naisen erottaa miehistä. Timmi vartalo, vähän rasvaa ja kuitenkin vyötärö erottuu. Jos mahdollisimman isot rinnat ja leveä lantio on naisellista, niin silloinhan kaikki ylipainoiset on oikein supernaisellisia. Vaan ei se ole niin. Itsestä huolehtiminen on naisellista.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
ELI:

Lihas=miehekästä
Rasvakudos=naisellista

Voima=miehekästä
Voimattomuus=naisellista
Näin se on,
heikkous= naisellista
voima= miehekästä

urheilullisuus= miehekästä
epäurheilullisuus=naisellista

Että siinäpä stereotypioita taas välitettäväksi vaikka omille lapsille.
Niin siltä se tuntuu. Eikä se ole ollenkaan sitä, että mun mielestä pitäs olla se naisellisuus ja miehekkyys niin tarkkaan rajattua, mut tuntuu, et monet ajattelee tälleen. Mitä isommat rinnat, sitä naisellisempi, mitä lihaksikkaampi, sitä miehekkäänpi yms.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
ELI:

Lihas=miehekästä
Rasvakudos=naisellista

Voima=miehekästä
Voimattomuus=naisellista
Näin se on,
heikkous= naisellista
voima= miehekästä

urheilullisuus= miehekästä
epäurheilullisuus=naisellista

Että siinäpä stereotypioita taas välitettäväksi vaikka omille lapsille.
Niin siltä se tuntuu. Eikä se ole ollenkaan sitä, että mun mielestä pitäs olla se naisellisuus ja miehekkyys niin tarkkaan rajattua, mut tuntuu, et monet ajattelee tälleen. Mitä isommat rinnat, sitä naisellisempi, mitä lihaksikkaampi, sitä miehekkäänpi yms.
Stereotyyppinen ja rajoittunut käsitys naiseudesta ja mieheydestä. Liittyy varmaan paljon muitakin, arkielämää rajoittavia asioita noihin ajatuksiin.

 
Joyride
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
ELI:

Lihas=miehekästä
Rasvakudos=naisellista

Voima=miehekästä
Voimattomuus=naisellista
Näin se on,
heikkous= naisellista
voima= miehekästä

urheilullisuus= miehekästä
epäurheilullisuus=naisellista

Että siinäpä stereotypioita taas välitettäväksi vaikka omille lapsille.
Niin siltä se tuntuu. Eikä se ole ollenkaan sitä, että mun mielestä pitäs olla se naisellisuus ja miehekkyys niin tarkkaan rajattua, mut tuntuu, et monet ajattelee tälleen. Mitä isommat rinnat, sitä naisellisempi, mitä lihaksikkaampi, sitä miehekkäänpi yms.
Ei se ihan noinkaan mene. Tai siis joillakin menee. Olen Frostellin nähnyt livenä pariin otteeseen ja ei todellakaan ekana tullut mieleen sana naisellinen vaan, että "onpa se pikkuinen" Rinnatkaan eivät luonnossa ole mitenkään järkky suuret, koska koko tyttö oli ainakin silloin niin pieni ja siro.
 

Yhteistyössä