uimarin kroppa epänaisellinen...

• Viestiketjun aloittaja tuittu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Selvähän se on että uimarinaiset muistuttavat enemmän äyriäistä kuin naista, koska treenaavat vedessä.
Ei siitä kenenkään pidä hermostua.
Jos uimari olisi takapäästä leveä ja yläkropasta kapea, sehän aiheuttaisi kitkaa ja vähentäisi huomattavasti kauhontavoimaa.
Eikse just auttais asiaa? Ois sellanen delfiinin etuosa ettei ois kitkaa ja perästä leveä et ois polskintavoimaa :|

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Joillain naisilla on luonnostaan leveät hartiat. Minun 4 vuotiaasta pikkutytöstä on aina nähnyt, että leveät hartiat tulee. tommosta rajoittunutta en aio lapselle opettaa, että iso perse ja pullohartiat vaan ois naiselliset.
:DDDDDD jestas sentään sinua.
On minulla itsellänikin leveät hartiat ja äidilläkin on. mutta kai se niin on, että miehen mallisia täs ollaan.
Sussa on kyllä kaikki pientä, ja pakko ollakin, jos painat 43 kg.
Mulla on kokoon nähden leveät hartiat, eikä tissejä. Ja jos rasvakudos on sitä naisellista, niin kiitti vaan. Taidan ostaa panaanin ja pistää housuuni.

vieras
Joillain naisilla on luonnostaan leveät hartiat. Minun 4 vuotiaasta pikkutytöstä on aina nähnyt, että leveät hartiat tulee. tommosta rajoittunutta en aio lapselle opettaa, että iso perse ja pullohartiat vaan ois naiselliset.
On minulla itsellänikin leveät hartiat ja äidilläkin on. mutta kai se niin on, että miehen mallisia täs ollaan.
Mulla on kokoon nähden leveät hartiat, eikä tissejä. Ja jos rasvakudos on sitä naisellista, niin kiitti vaan. Taidan ostaa panaanin ja pistää housuuni.
No osta panaani. Mä painan 52 ja on D-kupin rinnat, btw

Rukoilijasirkka
No osta panaani. Mä painan 52 ja on D-kupin rinnat, btw
So?

?
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
No oispa se näky, että joku huippu urheilia menisi vaikka satasen aitoja läskit hyllyen... eli eiköhän se nyt oo itsestään selvää, että urheilijoilla on huomattavasti pienempi rasvaprosentti verrattuna soffapottuihin???? Onhan naisten rinnatkin rasvakudosta, eli mitä se sitten kertoo... Jos timmissä kunnossa niin harvemmin sitten hirveät bosat...

Mun mielestä urheilijoiden, siis myös naisten kropat ovat kauniita oli ne sitten enemmän tai vähemmän lihaksikkaita. 100x paremmilta näyttävät kuin itsensä rupsahtaneeksi päästäneet naiset joita näkee todella paljon... taitaa ne läskit ja rumat noita urheilijoita haukkua, kun ite siinä kunnossa että huh huh...
Edelleen, esim. Pilateksella tulee sopusuhtainen, ei pumpattu muskelimiesmäinen, itse sitä harrastanut, ja ei ole selluliittiä, bmi on 21, silti minulla muodot jne.

BMI 21 on aika paljon urheilijalle. Mulla oli muutama vuosi aktiiviuran lopetuksen jälkeenkin vielä 19. Aktiiviaikoina lähempänä 15.

?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
No oispa se näky, että joku huippu urheilia menisi vaikka satasen aitoja läskit hyllyen... eli eiköhän se nyt oo itsestään selvää, että urheilijoilla on huomattavasti pienempi rasvaprosentti verrattuna soffapottuihin???? Onhan naisten rinnatkin rasvakudosta, eli mitä se sitten kertoo... Jos timmissä kunnossa niin harvemmin sitten hirveät bosat...

Mun mielestä urheilijoiden, siis myös naisten kropat ovat kauniita oli ne sitten enemmän tai vähemmän lihaksikkaita. 100x paremmilta näyttävät kuin itsensä rupsahtaneeksi päästäneet naiset joita näkee todella paljon... taitaa ne läskit ja rumat noita urheilijoita haukkua, kun ite siinä kunnossa että huh huh...
Edelleen, esim. Pilateksella tulee sopusuhtainen, ei pumpattu muskelimiesmäinen, itse sitä harrastanut, ja ei ole selluliittiä, bmi on 21, silti minulla muodot jne.

BMI 21 on aika paljon urheilijalle. Mulla oli muutama vuosi aktiiviuran lopetuksen jälkeenkin vielä 19. Aktiiviaikoina lähempänä 15.

Oho, väsymys iski. tarkoitin rasvaprosenttia, sori....

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Riippuu lajista ja kropan rakenteesta, sumossa ei edes yhteen lasketuilla BMIllanne pärjää *muoks... siis rasva%:lla, viittaan edelliseen korjaukseen* ja jossain kaksikkosoudussa juuri päin vastoin.

Mutta naisellisuudestahan täällä oli puhe. Vieläkään en ole saanut aukotonta selvitystä siitä, mikä on naisellista, vain väittämiä siitä, mikä on epänaisellista.

Lunatic
:LOL: :LOL:

Lunatic
ei pelkät hartiat tee miesmäiseksi. Uimareilla on siis koko yläkroppa alapäätä isompi.. ihan ku koko yläosa ois tuplaantunu.

Lunatic
Prinsessa stephaniella on uimarin kroppa... ja se on ihan miehen mallinen/näkönen. B)
Silti toki hyvännnäkönen nainen.
Jotkut vaan on miehen mallisia.. ei sille mitään voi.

Joyride
naisellinen nainen ei ole x:n mallinen eikä y:n mallinen jos nainen kävelee kuin rekkamies ja sylkee pitkin lattioita. Naisellisuus on kaikkea mitä naisiss ihannoidaa: äitiyttä, aistikkuutta, lempeyttä jne. Vaikka nainen olisi kuinka upea ja uhkea, mutta suun aukaistessa suoltaa ihan kaameta sontaa kammottavalla intonaationna, niin naisellisuus häviää. Naisellinen nainen on varma itsestää ja naiseudestaan. Ei siihen mitään tissejä ja lantiota tarvita. Olen tavannut monta "täydellisen" vartalon omaavaa (isot tissit, kapea vyötärö, hyvänmuotoinen lanne ) jotka vain kaunistuvat kun suunsa aukaisevat. Mutta olen myös tavannut samanlaisia, joiden ei tarvitse edes avata suutaan ja jos aukaisevat, niin sekin kauneus katoaa. piste.

vieras
Minusta naisellisuus on muuta kuin ulkonäkö. Se on käytöstä ja liikkumistapaa. Katsokaa vaikka Halle Berryn kävelyä :) Myös Milla Jovovich on naisellinen vaikka onkin toimintasankari.

Joyride
Mutta jos kuvina haluatte, niin tämä ei ole naisellista koska se ei ole tervettä. vaikka naisella onkin jopa isommat rinnat kuin monilla urheilijoilla.
http://dagmar.typepad.com/luovat/images/2007/10/04/anorexia2.jpg

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Eikse just auttais asiaa? Ois sellanen delfiinin etuosa ettei ois kitkaa ja perästä leveä et ois polskintavoimaa :|
Kyllähän valaallakin on iso etuosa ja minimaalinen takaosa.. kuten delfiinilläkin. Pyrstö on jalat.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Jotenkin tuntuu että suurimmalle osalle naisista naisellista on se, millainen itse on.
No niin näyttää olevan. Yleensä rehevämmät, lihavammat puolustaa niitä muotoja ja hoikkeliinit taas keijumaisuutta. Kyllä naisellisuus lähtee muusta kuin kuppikoosta tai lanteitten mallista, tai BMI:stä. Urheilijanaisista esim. Kajsa Bergqvist, Blanca Vlasic, Hanna-Maria Seppälä, monet yleisurheilijat (jos ihan Maria Mutolaa ei lasketa),monet tennispelaajat ym. on naisellisia, ei mitenkään voi miehekkäinä pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuota..:
Voisiko joku selittää, että miten niin X-mallinen kroppa ei ole naisellinen? Mun mitat on aika lailla 95-60-94 ja nimenomaan on naiselliseksi kehuttu.
Mäkin haluaisin tietää.

Musta semmoinen on rumaa, että on leveä lantio ja persus ja sitten hartioita ei edes ole. X-vartalo on aivan paras, kapea vyötärö kruunaa naisellisuuden. Makuasioita.

mies
Alkuperäinen kirjoittaja Tuota..:
Voisiko joku selittää, että miten niin X-mallinen kroppa ei ole naisellinen? Mun mitat on aika lailla 95-60-94 ja nimenomaan on naiselliseksi kehuttu.
Siis kuka noin väittää? Tuohan on naisellisuuden peruskuva. Naiseuteen liitetään yleensä pehmeys, siksi treenatut ja lihaksikkaat naiset eivät ole kaikkien mielestä naisellisia. Alleviivaan vielä että minusta naiseus on muuta kuin ulkonäkö.

Yhteistyössä