uimarin kroppa epänaisellinen...

• Viestiketjun aloittaja tuittu
  • Ensimmäinen viesti
Niin ja sellasta vielä piti lisätä, että kai mäkin oon vähintään semi-urheilija kun pelaan futista Tanskan naisten pääsarjatasolla ja siltikin oon ihan onnettoman lihaksiton. Tosin mulla on pienet tissit ja olematon lantio eli onneksi ees täytän jotkut urheilijakriteerit. ;)

hm
No oispa se näky, että joku huippu urheilia menisi vaikka satasen aitoja läskit hyllyen... eli eiköhän se nyt oo itsestään selvää, että urheilijoilla on huomattavasti pienempi rasvaprosentti verrattuna soffapottuihin???? Onhan naisten rinnatkin rasvakudosta, eli mitä se sitten kertoo... Jos timmissä kunnossa niin harvemmin sitten hirveät bosat...

Mun mielestä urheilijoiden, siis myös naisten kropat ovat kauniita oli ne sitten enemmän tai vähemmän lihaksikkaita. 100x paremmilta näyttävät kuin itsensä rupsahtaneeksi päästäneet naiset joita näkee todella paljon... taitaa ne läskit ja rumat noita urheilijoita haukkua, kun ite siinä kunnossa että huh huh...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
No oispa se näky, että joku huippu urheilia menisi vaikka satasen aitoja läskit hyllyen... eli eiköhän se nyt oo itsestään selvää, että urheilijoilla on huomattavasti pienempi rasvaprosentti verrattuna soffapottuihin???? Onhan naisten rinnatkin rasvakudosta, eli mitä se sitten kertoo... Jos timmissä kunnossa niin harvemmin sitten hirveät bosat...

Mun mielestä urheilijoiden, siis myös naisten kropat ovat kauniita oli ne sitten enemmän tai vähemmän lihaksikkaita. 100x paremmilta näyttävät kuin itsensä rupsahtaneeksi päästäneet naiset joita näkee todella paljon... taitaa ne läskit ja rumat noita urheilijoita haukkua, kun ite siinä kunnossa että huh huh...
Edelleen, esim. Pilateksella tulee sopusuhtainen, ei pumpattu muskelimiesmäinen, itse sitä harrastanut, ja ei ole selluliittiä, bmi on 21, silti minulla muodot jne.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Edelleen, esim. Pilateksella tulee sopusuhtainen , ei pumpattu muskelimiesmäinen, itse sitä harrastanut, ja ei ole selluliittiä, bmi on 21, silti minulla muodot jne.

Siis sopusuhtainen kroppa.

hm

Edelleen, esim. Pilateksella tulee sopusuhtainen, ei pumpattu muskelimiesmäinen, itse sitä harrastanut, ja ei ole selluliittiä, bmi on 21, silti minulla muodot jne.
Mutta mä nyt lähinnä tarkoitinkin noita HUIPPU urheilijoita joita nyt tuolla olympialaisissakin painelee menemään. Tuskinpa ne suorituksiaan pilateksella treenaa...

Oon itekin suht treenattu, bmi 22 ja muotoja löytyy, mutta jos tosiaan olisin ammattiurheilija niin tuskin näin muodokas kuin nyt...

laboratorionlapset
Mistä lähtien urheilukisat ovat olleet jotkin missikisat? En tajua tätä että arvostellaan tosi veemäisesti urheilijoiden ulkonäköä. Aivan järkyttävät vaatimukset teillä on naiselle, ei riitä, että on megahyvä urheilija ja vielä aivan mukiin menevän näköinenkin, aina pitää keksiä jokin mistä nainen pääsee nokkimaan toista. Esim. että oi voi kun on paksut reidet. Kai siinä on pakko olla lihasta että riittää poveria. Oispa todella kiva nähdä teidän hoikkaset reidet ja kokonaisuus ja vähän vertailla näihin "aivan hirveän rumiin" urheilija-akkoihin. Urheilijan kroppa on urheilijan kroppa, siinä ei ole naisellisia hyllyviä pyllyjä ja tissejä. Eipä sitä vahingossa kukaan tuollaista kroppaa saakaan, joten voitte olla ihan huoleti sikäli.
Niinpä. Tosi kiva varmaan urheilijoidenkin lukea täältä, että ovat "hirveän näköisiä" tai että on "aivan hirveät, kamalat" olkapäät tms. Ihan kuin ulkonäöllä olisi väliä?!
Niin, ja miksi ylipäätänsä niin usein saa tällä palstalla lukea näitä ulkonäköä arvostelevia ketjuja?
Te, joita kaivelee muiden ulkonäkö, onko omassa ulkonäössä jotain vikana vai mikä ajaa aina arvostelemaan ja kritisoimaan muita? Makujahan on monia, sitä en kiellä, mutta joidenkin palstailijoiden kommentit ovat usein aika loukkaavia ja moukkamaisia.
Ja joo, tiedän, pitäisi skipata kaikki tällaiset keskustelut ja ehkä koko palsta.

No hah hah. Mä treenaan salilla tavoitteenani maksimaalinen lihaskasvu. Voin kertoa että naisesta ei millään - siis toistan, millään - puhtailla keinoilla tule "pumpattu muskelimiesmäinen" ulkonäöltään.

Ja se joka on sitä mieltä että olen epänaisellinen saa kyllä painua kuuseen. Ei voisi olla enempää väärässä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja Oikea mies-ei feikki :
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Lihakset ovat kauniit naisellakin.
Lihakset on sopivassa määrin kauniita, monella niitä on liikaa, jolloin kropasta tulee miehekäs.
Lukumäärä lihaksissa lienee kuitenkin sama... :whistle:
No joo, jotku vaa pumpannu ne esiin, ja jos vetää steroideja, kuten Pekingissäkin melkein kaikki, niin se lihas paisuu kuin pullataikina=ei kaunista naisella.

jos on pienet tissit ni tarkottaako se muka että on epänaisellinen?????
pah
Näköjään se tarkoittaa. En todellakaan ymmärrä mikä näillä "iso" tissisillä tällä palstalla on hätänä, koska aina haukkuvat pieni rintaisia naisia. Joku siellä pään sisällä viiraa, ei muuuten olis noin suuri tarve aina haukkua.
Mulla on isot rinnat, mutta en silti ala pienirintaisia haukkumaan epänaisellisiksi. Mun mielestä Hanna-Maria Seppälä on kaunis ja naisellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
No hah hah. Mä treenaan salilla tavoitteenani maksimaalinen lihaskasvu. Voin kertoa että naisesta ei millään - siis toistan, millään - puhtailla keinoilla tule "pumpattu muskelimiesmäinen" ulkonäöltään.

Ja se joka on sitä mieltä että olen epänaisellinen saa kyllä painua kuuseen. Ei voisi olla enempää väärässä.
Just näin! Ja vaikkei mulla tavotteena maksimaalinen lihaskasvu olekaan niin naisten ei kyllä pitäis painoja pelätä...

Mun silmää ei uimarinaisten kropat miellytä, nonne hartiat joista en tykkää. Uimarimiehiä taasen katsoo ihan mielellään...
Siltikin Hanna-Maria S. on tosi kaunis, ei kropan malli ole koko ulkonäkö :whistle:

Lunatic
Uimarinaiset ei ole naisen muotosia, koska niistä tulee härän muotosia kuten miehistä.. eli yläkroppa levenee ja alakroppa on vain suippo siinä alapuolella.
Muissa urheilulajeissa lihakset kasvavat tasaisemmin.. esim juoksussa.

En oo lukenu ketjua, mutta ette kai te tästä oo tappelua saaneet aikaan?!! jokainenhan näkee ettei uimarinaisen kroppa ole naisen mallinen.. kun jo uimarimiehilläkin se yläosan kontrasti alaosaan on huomattavan suuri..Niin entäpä naisilla sitten.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Uimarinaiset ei ole naisen muotosia, koska niistä tulee härän muotosia kuten miehistä.. eli yläkroppa levenee ja alakroppa on vain suippo siinä alapuolella.
Muissa urheilulajeissa lihakset kasvavat tasaisemmin.. esim juoksussa.

En oo lukenu ketjua, mutta ette kai te tästä oo tappelua saaneet aikaan?!! jokainenhan näkee ettei uimarinaisen kroppa ole naisen mallinen.. kun jo uimarimiehilläkin se yläosan kontrasti alaosaan on huomattavan suuri..Niin entäpä naisilla sitten.
I love you, pus pus. Täysin samaa mieltä.

Lunatic
Selvähän se on että uimarinaiset muistuttavat enemmän äyriäistä kuin naista, koska treenaavat vedessä.
Ei siitä kenenkään pidä hermostua.
Jos uimari olisi takapäästä leveä ja yläkropasta kapea, sehän aiheuttaisi kitkaa ja vähentäisi huomattavasti kauhontavoimaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Selvähän se on että uimarinaiset muistuttavat enemmän äyriäistä kuin naista, koska treenaavat vedessä.
Ei siitä kenenkään pidä hermostua.
Jos uimari olisi takapäästä leveä ja yläkropasta kapea, sehän aiheuttaisi kitkaa, eikä olisi tarvittavaa kauhontavoimaa.
:D :D

Rukoilijasirkka
Joillain naisilla on luonnostaan leveät hartiat. Minun 4 vuotiaasta pikkutytöstä on aina nähnyt, että leveät hartiat tulee. tommosta rajoittunutta en aio lapselle opettaa, että iso perse ja pullohartiat vaan ois naiselliset.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Joillain naisilla on luonnostaan leveät hartiat. Minun 4 vuotiaasta pikkutytöstä on aina nähnyt, että leveät hartiat tulee. tommosta rajoittunutta en aio lapselle opettaa, että iso perse ja pullohartiat vaan ois naiselliset.
:DDDDDD jestas sentään sinua.

Rukoilijasirkka
On minulla itsellänikin leveät hartiat ja äidilläkin on. mutta kai se niin on, että miehen mallisia täs ollaan.

vieras
On minulla itsellänikin leveät hartiat ja äidilläkin on. mutta kai se niin on, että miehen mallisia täs ollaan.
Sussa on kyllä kaikki pientä, ja pakko ollakin, jos painat 43 kg.

Yhteistyössä