Björn: En oo toimittanut, kun ne on ollut sellaisia tilanteita, joissa... Noh, täytyy nyt nolona myöntää... Niin oon ikään ku antanut ymmärtää, että oon töissä... Luottaen siihen, ettei mitään todistuskappaleita kysellä. Ei mun edellinenkään vuokranantaja mitään kysellyt. Mutta nyt taitaa olla niin, että vuokranantajat on paljon enemmän varuillaan. Näistä on ollut juttuakun Hesarissa ja muualla, miten vuokralaiset ei maksa vuokria ja vuokranantaja jää ilman rahojaan.
Mulla edellinen palkkakuitti on tän vuoden alusta. Ja näiden asuntojen kohdalla selkeästi on haluttu se palkkakuitti juuri sen takia, että näkyy, että tuloja on.
Suurimmassa osassa näyttöjä täytyy täyttää hakukaavake, ja siihen pitää sekin rastittaa, onko työpaikka vakituinen vai määräaikainen. Ja useampi yksityinen on tätä ihan itsekin kysynyt. Ja vakipaikka on se mitä ne hakee. Kerrankin kun vastasin, että oon opintovapaan sijaisena, niin se pariskunta vaihtoi todella merkittävän katseen, joka kertoi, etteivät voi ottaa minua.