Y
yhyyystävyys
Vieras
Tyttö 9v. on tullut syksyn aikana muutamia kertoja itkien kotiin, kun tekee hänelle oharit. Miten te muut vanhemmat olette vastaavissa tapauksissa reagoineet? Kyse on saman tytön tekemistä rumista tempuista ja olivat ennen parhaita kavereita ja nykyään tämä tyttö lupaa olla tyttöni kanssa eikä sitten olekaan vaan sopii muiden kanssa kyläilyt. Nyt alkaa oma mittani olla täynnä, koska nämä tilanteet vain pahenee eli tämä tämä tyttö huomaa selkeästi, että ei tule mitään seuraamuksia siitä että hän kohtelee tyttöäni miten sattuu. En millään oikein viitsisi ottaa yhteyttä tytön vanhempiin vaikka heidät ihan hyvin tunnen. Oletteko muut ottaneet vastaavassa tilanteessa? Nyt olen kieltänyt tyttöä enää sopimasta tämän tytön kanssa mitään ja sanoin jos ei auta niin itse kiellän sitten häntä menemästä ko. tytön luokse tai pyytämään häntä enää meille (ainakaan nyt muutamiin viikkoihin, koska en halua olla ehdoton).
Tytöllä on muitakin kavereita, mutta tämä tyttö nyt on vaan ollut pitkään ns. paras kaveri. Olen sanonut että tuossa ystävyydessä ei ole mitään "parasta" kun toinen käyttäytyy noin. Olen koulun alusta saakka odottanut, että tilanne korjaantuisi itsestään ja olemme koko perhe tukeneet tytön muita ystävyyssuhteita, jotta tämä tyttö jäisi enemmän pois kuvioista. Onko vinkkejä muilla mahdollisesti saman kokeneilla?
Tytöllä on muitakin kavereita, mutta tämä tyttö nyt on vaan ollut pitkään ns. paras kaveri. Olen sanonut että tuossa ystävyydessä ei ole mitään "parasta" kun toinen käyttäytyy noin. Olen koulun alusta saakka odottanut, että tilanne korjaantuisi itsestään ja olemme koko perhe tukeneet tytön muita ystävyyssuhteita, jotta tämä tyttö jäisi enemmän pois kuvioista. Onko vinkkejä muilla mahdollisesti saman kokeneilla?