Tyttäreni seurustelee ulkomaalaisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hansu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="voi";24951858]Voin lohduttaa, että tuskin se suhde kauaa kestää. Yleensä suhteesta ulkomaalaisen kans ei mitään hyvää seuraa, varsinkaan jos suhteesta lapsia tulee.[/QUOTE]

Kuule suhteesta ulkomaalaisen kanssa seuraa monesti parempaa kun Suomalaisen kanssa. Ainakin oma mieheni osaa kunnioittaa muita ihmisiä paljon paremmin kun Suomalaiset, hän ei tarvitse viinaa joka ikinen viikonloppu, käy töissä ja pitää minusta huolen ja sattumoisin tällä hetkellä odotetaan esikoistamme. Ei vaan voi ymmärtää miten helvetin idioottimaisia ihmisiä Suomi on täynnä.

• Tykkää
Reactions: Bonaire
Tummilla hormonit hyrrää ihan eri tasolla eivätkä tyydy runkkaamaan yksinään makkarisyvennyksessään verhon takana Pamela Anderssonin kuva kädessä kuten kunnolliset ja rehelliset suomalaispojat!

[QUOTE="voi";24951858]Voin lohduttaa, että tuskin se suhde kauaa kestää. Yleensä suhteesta ulkomaalaisen kans ei mitään hyvää seuraa, varsinkaan jos suhteesta lapsia tulee.[/QUOTE]

Eli ap:lle vinkkinä, mitä nopeammin pukaisevat lapsen sitä nopeemmin pääsee eroon siitä tummasta pojasta.

Kuule suhteesta ulkomaalaisen kanssa seuraa monesti parempaa kun Suomalaisen kanssa. Ainakin oma mieheni osaa kunnioittaa muita ihmisiä paljon paremmin kun Suomalaiset, hän ei tarvitse viinaa joka ikinen viikonloppu, käy töissä ja pitää minusta huolen ja sattumoisin tällä hetkellä odotetaan esikoistamme. Ei vaan voi ymmärtää miten helvetin idioottimaisia ihmisiä Suomi on täynnä.

Odotahan vaan..se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

Toivottavasti pain löytää itselleen kunnollisen aito-suomalaisen pojan. Kyllä noista sekoitussuhteista aina ongelmia alkuhurman jälkeen seuraa,niin raadollista kuin se onkin.

[QUOTE="huoh";24952482]Toivottavasti pain löytää itselleen kunnollisen aito-suomalaisen pojan. Kyllä noista sekoitussuhteista aina ongelmia alkuhurman jälkeen seuraa,niin raadollista kuin se onkin.[/QUOTE]

on se jännä,että ne kenellä ei ole minkään näköistä kokemusta ulkomaalaisista ( edes kaveriasteella ) on kovia kommentoimaan ja jakamaan ohjeita..

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="voi";24952448]Odotahan vaan..se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.[/QUOTE]

Ja sullahan onkin asiasta kokemusta? Kerroppa yleisesti sitten kuinka paljon kun kerran niin kovast ulkomaalaisia haukut ja mistäs sä tiedät miten kauan esim ollaan oltu yhdessä tms? Taidat itse olla näiti perusjuoppo sossupummi Suomalaispoikia :)

[QUOTE="vieras";24947598]Voi kamalan kamala!! Tämä poika on takulla ja varmasti huumeidenkäyttäjä, raiskaaja, rikollinen! Tyhjentää lompakkosi ja vie sinulta työpaikan![/QUOTE]

Tätä minäkin epäilen ja onhan se tosi noloa jos tytär ei saa kunnollista poikaystävää vaan joutuu tyytymään mamuun.

on se jännä,että ne kenellä ei ole minkään näköistä kokemusta ulkomaalaisista ( edes kaveriasteella ) on kovia kommentoimaan ja jakamaan ohjeita..

Hiv-mies raiskasi 16-vuotiaan tytön

Keskiviikko 9.2.2011 klo 12.07
Käräjäoikeus tuomitsi miehen 2,5 vuodeksi vankeuteen.

Tuomittu, tekohetkellä 31-vuotias mies pakotti kaupasta kotiinsa matkalla olleen 16-vuotiaan tytön kerrostalon sisäpihalle ja raiskasi hänet. Rikos tapahtui Lahdessa marraskuun alussa vuonna 2010.

Koska tekijällä on hiv-tartunta, hänet tuomittiin tiistaina raiskauksen ohella törkeästä pahoinpitelyn yrityksestä.

Päijät-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi Lahdessa asuvan, Sudanista kotoisin olevan Barnaba Feter Wor Gonyn kahden vuoden ja kuuden kuukauden pituiseen ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

Lisäksi oikeus määräsi miehen maksamaan tytölle yhteensä yli 15 000 euroa vahingonkorvauksina.

Pahoinpiteli poliisin

Muutama päivä raiskauksen jälkeen Wor Gony tappeli toisen mieshenkilön kanssa Lahden keskustassa. Kun poliisit saapuivat pysäyttämään tappelua, mies vastusti heitä väkivaltaisesti. Lopulta mies saatiin usean poliisin voimin poliisiautoon.

Käräjäoikeus totesi, että Wor Gony oli syyllistynyt virkamiehen väkivaltaiseen vastustamiseen ja pahoinpitelyyn. Hänet määrättiin maksamaan 3 000 euroa vahingonkorvauksia pahoinpitelemälleen poliisille. Poliisi oli joutunut lääkitykseen mahdollisen hiv:n tartuntavaaran vuoksi.

Tuomittu on ollut vangittuna viime marraskuun puolivälistä. Hänet määrättiin pidettäväksi edelleen vangittuna.

Tuomiosta kertoi ensimmäisenä Etelä-Suomen Sanomat.

IL

Ja sullahan onkin asiasta kokemusta? Kerroppa yleisesti sitten kuinka paljon kun kerran niin kovast ulkomaalaisia haukut ja mistäs sä tiedät miten kauan esim ollaan oltu yhdessä tms? Taidat itse olla näiti perusjuoppo sossupummi Suomalaispoikia :)

Tämä kertoo paljon sinusta: sulla on kokemusta vain juopoista luusereista ja kun et kunnollista miestä saa joudut tyytymään mamuun.

Mä voin myöntää että mulla on ennakkoluuloja tummaihosia kohtaan ja hyppisin pitkin seiniä jos tyttöni sellaisen kanssa seurustelisi. Ja tiedän syynkin näille ennakkoluuloilleni. En ole ikinä tavannut yhtään mukavaa kunnollista tummaihoista. Työni puolesta nään paljon ihmisiä ja tehnyt töitä monen ulkomaalaisen kanssa niin tumman kuin vaalean. Ja se miten tumma ihoiset ja arabit kyttäävät meidän naispuolisia asikkaita on todella ällöttävää ja kohtelevat aina nuorempia nais kolleegoita huonosti. Esimiehenä saan näihin tilanteihin puuttua joka päivä. Ja selittää miten meillä toisia kohdellaan oli ikä tai sukupuoli mikä tahansa.

[QUOTE="vieras";24952607]Hiv-mies raiskasi 16-vuotiaan tytön

Keskiviikko 9.2.2011 klo 12.07
Käräjäoikeus tuomitsi miehen 2,5 vuodeksi vankeuteen.

Tuomittu, tekohetkellä 31-vuotias mies pakotti kaupasta kotiinsa matkalla olleen 16-vuotiaan tytön kerrostalon sisäpihalle ja raiskasi hänet. Rikos tapahtui Lahdessa marraskuun alussa vuonna 2010.

Koska tekijällä on hiv-tartunta, hänet tuomittiin tiistaina raiskauksen ohella törkeästä pahoinpitelyn yrityksestä.

Päijät-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi Lahdessa asuvan, Sudanista kotoisin olevan Barnaba Feter Wor Gonyn kahden vuoden ja kuuden kuukauden pituiseen ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

Lisäksi oikeus määräsi miehen maksamaan tytölle yhteensä yli 15 000 euroa vahingonkorvauksina.

Pahoinpiteli poliisin

Muutama päivä raiskauksen jälkeen Wor Gony tappeli toisen mieshenkilön kanssa Lahden keskustassa. Kun poliisit saapuivat pysäyttämään tappelua, mies vastusti heitä väkivaltaisesti. Lopulta mies saatiin usean poliisin voimin poliisiautoon.

Käräjäoikeus totesi, että Wor Gony oli syyllistynyt virkamiehen väkivaltaiseen vastustamiseen ja pahoinpitelyyn. Hänet määrättiin maksamaan 3 000 euroa vahingonkorvauksia pahoinpitelemälleen poliisille. Poliisi oli joutunut lääkitykseen mahdollisen hiv:n tartuntavaaran vuoksi.

Tuomittu on ollut vangittuna viime marraskuun puolivälistä. Hänet määrättiin pidettäväksi edelleen vangittuna.

Tuomiosta kertoi ensimmäisenä Etelä-Suomen Sanomat.

IL[/QUOTE]

liittyykö tää uutinen,jota jaksat linkittää jokaikiseen ulkomaalaisiin liittyviin ketjuihin itseesi?jos ei,niin ei se silloin ole sun omakohtainen kokemus..ja nyt ei ollut kyse mistään rikoksentekijöistä,vaikka sun mielestä näköjään kaikki ulkomaalaiset on rikollisia..

liittyykö tää uutinen,jota jaksat linkittää jokaikiseen ulkomaalaisiin liittyviin ketjuihin itseesi?jos ei,niin ei se silloin ole sun omakohtainen kokemus..ja nyt ei ollut kyse mistään rikoksentekijöistä,vaikka sun mielestä näköjään kaikki ulkomaalaiset on rikollisia..

Tälläisiä omakohtaisia kokemuksia on useilla suomalaisilla naisilla, mutta sun mielestä se ei ole mahdollista koska sun mamu on tooosi lutunen.

[QUOTE="vieras";24952712]Tälläisiä omakohtaisia kokemuksia on useilla suomalaisilla naisilla, mutta sun mielestä se ei ole mahdollista koska sun mamu on tooosi lutunen.[/QUOTE]

useilla??en mä tiedä ainuttakaan..en edes kaverin kaveria tms..en ole sanonut,etteikö se ole mahdollista,mutta se,että sä jaksat yleistää jokaikisen ulkomaalaisen raiskaajaksi,on todella ahdasmielistä ja lapsellista..mutta ilmeisesti olet itsekin joutunut raiskauksen uhriksi,pahoittelut siitä.mutta se ei todellakaan ole jokaisen ulkomaalaisen syy..

useilla??en mä tiedä ainuttakaan..en edes kaverin kaveria tms..en ole sanonut,etteikö se ole mahdollista,mutta se,että sä jaksat yleistää jokaikisen ulkomaalaisen raiskaajaksi,on todella ahdasmielistä ja lapsellista..mutta ilmeisesti olet itsekin joutunut raiskauksen uhriksi,pahoittelut siitä.mutta se ei todellakaan ole jokaisen ulkomaalaisen syy..

:D

Juu, kun sä et tunne yhtään mamun raiskaamaksi joutunutta naista, niin niitä ei ole ainuttakaan.:xmas:

Pane linkki kirjoitukseen jossa mä olen yleistänyt kaikki ulkomaalaiset raiskareiksi.

[QUOTE="hmm";24952627]Mä voin myöntää että mulla on ennakkoluuloja tummaihosia kohtaan ja hyppisin pitkin seiniä jos tyttöni sellaisen kanssa seurustelisi. Ja tiedän syynkin näille ennakkoluuloilleni. En ole ikinä tavannut yhtään mukavaa kunnollista tummaihoista. Työni puolesta nään paljon ihmisiä ja tehnyt töitä monen ulkomaalaisen kanssa niin tumman kuin vaalean. Ja se miten tumma ihoiset ja arabit kyttäävät meidän naispuolisia asikkaita on todella ällöttävää ja kohtelevat aina nuorempia nais kolleegoita huonosti. Esimiehenä saan näihin tilanteihin puuttua joka päivä. Ja selittää miten meillä toisia kohdellaan oli ikä tai sukupuoli mikä tahansa.[/QUOTE]

Ei se ole ennakkoluulo vaan tosiasia jos sulla on huonoja kokemuksia tummista.

Jösses sä olet nolo....anteeks nyt vaan.
Sama se mulle mitä sä tai muut ajattelette, kunhan sanon vaan niinkun asiat on. Jos ei ole minkäänlaista hajua koko asiasta tai omakohtaista kokemusta, niin eipä tarvitsetulla muillekkaan mutisemaan. Ne tässä noloja ovat jotka tuomitsevat ihmisiä ihonvärin perusteella ja yleensä ne on myös näitä katkeria juoppo Suomalaisia.

Sama se mulle mitä sä tai muut ajattelette, kunhan sanon vaan niinkun asiat on. Jos ei ole minkäänlaista hajua koko asiasta tai omakohtaista kokemusta, niin eipä tarvitsetulla muillekkaan mutisemaan. Ne tässä noloja ovat jotka tuomitsevat ihmisiä ihonvärin perusteella ja yleensä ne on myös näitä katkeria juoppo Suomalaisia.
Edesauttaako tuo suomalaisten (se kirjoitetaan pienellä) haukkuminen sun asiaasi jotenkin? Ei. On noloa tuomita ihminen ihonvärin perusteella, mutta aivan yhtä noloa on tuomita ja yleistää suomalaiset juopoiksi tms.

Mä oon ollut yli 10 v naimisissa oman ulkomaalaisen mieheni kanssa, meidän yhteiset lapset on melkein 8 v ja melkein 6 v + kolmas lapsi tulossa. Sulle sanoisin vinkkinä, että ei kannata provosoitua ihan jokaisesta "kaikki ulkomaalaiset on raiskaajia"- tms jutuista. Enkä mä näe mitään ideaa siinäkään, että haukutaan sitten omaa kansaa eli suomalaisia vastineeksi. Juu, on tässä kansassa juoppoja ja vaimonhakkaajia, muttei suinkaan kaikki tai edes enemmistö. Ainakin mulla on ollut etuoikeus saada ihana suomalainen isä, mielettömän mukava suomalainen veli, ja kymmenittäin ellei sadoittain mukavia suomalaisia miespuolisia ystäviä ja tuttuja, joiden haukkuminen juopoiksi tai muuten vaan ikäviksi ihmisiksi tuskin edistäisi mun asemaani monikulttuurisen perheen äitinä millään lailla.

Ja tässä yli 10 v aikana on tullut nähtyä myös se karu tosiasia, että kaikki kahden kulttuurin liitot eivät onnistu, ja osa eroista on kaikkea muita kuin kauniita. Juu, suomalaisetkin eroaa toki, tiedän sen. Mutta suomalaisen kanssa eläessä ja suomalaisesta erotessa ei ole ehkä ihan kaikkia jännitysmomentteja mitä ulkomaalaisesta erotessa pahimmillaan voi olla. Uskaltaudun sanomaan myös sen, että suomalaisen kanssa ollessa ei tarvitse uhrata ajatustakaan sille karulle tosiasialle, että toinen on kanssasi ehkä vain oleskeluluvan saadakseen - taas tällä viikolla tuli vastaan pariskunta, jonka miesosapuoli lähtee heti kun saa oleskeluluvan. Vaimo ei vaan tiedä sitä. Enkä minä kerro, koska asia ei kuulu mulle.

Ketjussa on näköjään muutama monikulttuuripropagandan uhri. Ei olisi kannattanut uskoa sitä kaikkea valhetta mitä "ihanista ulkomaalaisista" on mediassa kirjoiteltu, koska totuus on toisenlainen, ja nyt sitten tyhmästä päästä joutuu kärsimään loppuelämän ajan.

Edesauttaako tuo suomalaisten (se kirjoitetaan pienellä) haukkuminen sun asiaasi jotenkin? Ei. On noloa tuomita ihminen ihonvärin perusteella, mutta aivan yhtä noloa on tuomita ja yleistää suomalaiset juopoiksi tms.

Mä oon ollut yli 10 v naimisissa oman ulkomaalaisen mieheni kanssa, meidän yhteiset lapset on melkein 8 v ja melkein 6 v + kolmas lapsi tulossa. Sulle sanoisin vinkkinä, että ei kannata provosoitua ihan jokaisesta "kaikki ulkomaalaiset on raiskaajia"- tms jutuista. Enkä mä näe mitään ideaa siinäkään, että haukutaan sitten omaa kansaa eli suomalaisia vastineeksi. Juu, on tässä kansassa juoppoja ja vaimonhakkaajia, muttei suinkaan kaikki tai edes enemmistö. Ainakin mulla on ollut etuoikeus saada ihana suomalainen isä, mielettömän mukava suomalainen veli, ja kymmenittäin ellei sadoittain mukavia suomalaisia miespuolisia ystäviä ja tuttuja, joiden haukkuminen juopoiksi tai muuten vaan ikäviksi ihmisiksi tuskin edistäisi mun asemaani monikulttuurisen perheen äitinä millään lailla.

Ja tässä yli 10 v aikana on tullut nähtyä myös se karu tosiasia, että kaikki kahden kulttuurin liitot eivät onnistu, ja osa eroista on kaikkea muita kuin kauniita. Juu, suomalaisetkin eroaa toki, tiedän sen. Mutta suomalaisen kanssa eläessä ja suomalaisesta erotessa ei ole ehkä ihan kaikkia jännitysmomentteja mitä ulkomaalaisesta erotessa pahimmillaan voi olla. Uskaltaudun sanomaan myös sen, että suomalaisen kanssa ollessa ei tarvitse uhrata ajatustakaan sille karulle tosiasialle, että toinen on kanssasi ehkä vain oleskeluluvan saadakseen - taas tällä viikolla tuli vastaan pariskunta, jonka miesosapuoli lähtee heti kun saa oleskeluluvan. Vaimo ei vaan tiedä sitä. Enkä minä kerro, koska asia ei kuulu mulle.

Oleskelulupa asiassa oot kyllä ihan oikeassa. Itsekkin tiedän monta tällaista tapausta. Enkä mä nyt toki sanokkaan, että kaikki ulkomaalaiset olisi niin lutusia ihania ja kilttejä, enkä myöskään sano, että Kaikki suomalaiset olisi juoppoja. Se nyt vaan sattuu olemaan karu totuus, tai sitten huono tuuri omalla kohdalla, että aika suuri osa suomalaisista on alkoholisoituneita tms. Ja olen myös törmännyt moneen sellaiseen suomalaiseen mieheen jotka katkerina haukkuvat ulkomaalaisia koska nainen on ulkomaalaisen kanssa eikä hänen kanssaan ja näistä tapauksista joita minä tiedän on suurin osa juoppoja. Enkä nyt tarkota myöskään sitä, että jos minä olen törmännyt näihin, niin koko maailma olisi samanlainen. Ei, se suomalaisten haukkuminen ei edistä mun asiaa, mutta tuskinpa se ulkomaalaisten haukkuminenkaan kenenkään asiaa edistää. Sekä suomalaisissa ja ulkomaalaisissa, niinkun ylipäänsä kaikissa ihmisissä on omat hyvät ja huonot puolensa, turha lähteä yleistämään vaikkakin myönnän niin itse tehneeni. Ottaapahan vaan päähän miten rasistinen maa tämä on.

Yhteistyössä