M
No on aika paksua olettaa, että jättää tyttärensä kotiin ja tulee sun muksua paijaamaan.
Taidat olla vähän....
Taidat olla vähän....
Peesailen myös. Ihan turha on rutista, että kummi ei tule, jos kiellät sen omaa lasta tulemasta! Mitäs itse ajattelisit, jos lapses kummi kutsuis sut kylään Tampereelle ja sanois, että älä ota lastas mukaan, kun se voi viedä huomion pois omasta lapsesta.Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Pakko peesailla.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Sen tarkemmin tapausta tietämättä pidän outona sitä, ettei kummi saisi ottaa omaa lastaan mukaan.
Mä en valitsisi kummiksi sellaista kenen lasta/ muuta perhettä en kestäisi itse.
Miten 2,5 vuotias muka odottaa niin innolla kummia kylään, jos ei ole aikaisemminkaan juurikaan nähnyt ??? Sinä olet nyt tainnut vähän panna sanoja lapsen suuhun.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Voi vittu. Ihan varmasti se SAA tulla meille. Ihan varmasti mä en näytä sitä lapselle, että mua rasittaa, kun se ei anna äidilleen hetken rauhaa esim. koota palapeliä poikani kanssa. Ihan varmasti mä en sano mitään, vaikka se kailottaa koko kaupungille, kuinka ÄLLÖTTÄVÄ minun poikani on, kun se ei osaa vielä edes puhua kunnolla (no, 2,5 vee ei vielä osaa ihan kaikkia samoja asioita kuin 6-vuotias). Enkä sano mitään, vaikka se ei voi olla viittä minuuttia hiljaa, että poikani saisi nukahdettua päiväunille. Jne. Ihan varmasti mä ostan tälle tytölle synttäri- ja joululahjat, vaikken ole hänen kumminsa. Että siinä sulle syrjintää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sitä teille kun se on niiin rasittava.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Miten mä sitä syrjin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huvittavaa sinänsä että sinä aina välillä moralisoit toisten juomista tms mutta itse syrjit kummisi lasta.
Vähän diu diuAlkuperäinen kirjoittaja M:No on aika paksua olettaa, että jättää tyttärensä kotiin ja tulee sun muksua paijaamaan.
Taidat olla vähän....
Ei ei ei... se mun ja miehen ulosmeno on jo haudattu juttu (kummi ei ole siitä tammikuun jälkeen mitään puhunut, vain päiväreissusta), vaikka olisihan sekin kiva ollut, kun meillä ei ole isovanhempia tms. lähellä, niin että meillä on kahdenkeskistä aikaa ihan älyttömän vähän.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Vai haluatko kummin vain siksi teille, että pääsette miehen kanssa tuulettumaan?
Jos lapsi näkeekin kummiaan niin harvoin en oikein käsitä miten voi odottaa niin paljon melkein ventovierasta ihmistä.
tuota lausahdusta ei enään oteta huomioon ap on aina oikeasssaAlkuperäinen kirjoittaja röppö:Nyt sanot,et saa tulla se lapsi vaikka ekassa tekstissäs tokaisit,ettei tartte kumminkaan tulla jos ei kerran yksin tuu...
"Ei kyllä tarvi tullakaan, jos kerran ei pääse tulemaan yksin"
No mieli tekis sanoa noin, mutta en mäkään nyt niin idiootti ole, että oikeasti kieltäisin sitä lasta tulemasta.Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Nyt sanot,et saa tulla se lapsi vaikka ekassa tekstissäs tokaisit,ettei tartte kumminkaan tulla jos ei kerran yksin tuu...
"Ei kyllä tarvi tullakaan, jos kerran ei pääse tulemaan yksin"
MIKSI pitäs tullakaan yksin, minä en ymmärrä. Etkä edes kommentoi tuota kuka ne valtavat odotukset 2,5 v pojan päähän asettaaAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei ei ei... se mun ja miehen ulosmeno on jo haudattu juttu (kummi ei ole siitä tammikuun jälkeen mitään puhunut, vain päiväreissusta), vaikka olisihan sekin kiva ollut, kun meillä ei ole isovanhempia tms. lähellä, niin että meillä on kahdenkeskistä aikaa ihan älyttömän vähän.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Vai haluatko kummin vain siksi teille, että pääsette miehen kanssa tuulettumaan?
Jos lapsi näkeekin kummiaan niin harvoin en oikein käsitä miten voi odottaa niin paljon melkein ventovierasta ihmistä.
Eikä pointti nyt ole sinänsä se, että kyse on nimenomaan pojan kummista - vaan siitä, että hän ei pidä lupaustaan tulla YKSIN viettämään poikani kanssa aikaa
No kai se nyt odottaa, kun kummi puhelimessa sanoo, että hän tulee käymään, mennään sitten yhdessä puistoon niin saat näyttää sen sun suosikkivempeleen. Ja kyllä ne nyt sen verran ovat nähneet, että poika kumminsa muistaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten 2,5 vuotias muka odottaa niin innolla kummia kylään, jos ei ole aikaisemminkaan juurikaan nähnyt ??? Sinä olet nyt tainnut vähän panna sanoja lapsen suuhun.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Voi vittu. Ihan varmasti se SAA tulla meille. Ihan varmasti mä en näytä sitä lapselle, että mua rasittaa, kun se ei anna äidilleen hetken rauhaa esim. koota palapeliä poikani kanssa. Ihan varmasti mä en sano mitään, vaikka se kailottaa koko kaupungille, kuinka ÄLLÖTTÄVÄ minun poikani on, kun se ei osaa vielä edes puhua kunnolla (no, 2,5 vee ei vielä osaa ihan kaikkia samoja asioita kuin 6-vuotias). Enkä sano mitään, vaikka se ei voi olla viittä minuuttia hiljaa, että poikani saisi nukahdettua päiväunille. Jne. Ihan varmasti mä ostan tälle tytölle synttäri- ja joululahjat, vaikken ole hänen kumminsa. Että siinä sulle syrjintää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sitä teille kun se on niiin rasittava.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Miten mä sitä syrjin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huvittavaa sinänsä että sinä aina välillä moralisoit toisten juomista tms mutta itse syrjit kummisi lasta.
Meillä kyllä 2 v päästä unohtuu aika nopeasti, mitä puhelimessa on joskus juteltu.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:No kai se nyt odottaa, kun kummi puhelimessa sanoo, että hän tulee käymään, mennään sitten yhdessä puistoon niin saat näyttää sen sun suosikkivempeleen. Ja kyllä ne nyt sen verran ovat nähneet, että poika kumminsa muistaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten 2,5 vuotias muka odottaa niin innolla kummia kylään, jos ei ole aikaisemminkaan juurikaan nähnyt ??? Sinä olet nyt tainnut vähän panna sanoja lapsen suuhun.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Voi vittu. Ihan varmasti se SAA tulla meille. Ihan varmasti mä en näytä sitä lapselle, että mua rasittaa, kun se ei anna äidilleen hetken rauhaa esim. koota palapeliä poikani kanssa. Ihan varmasti mä en sano mitään, vaikka se kailottaa koko kaupungille, kuinka ÄLLÖTTÄVÄ minun poikani on, kun se ei osaa vielä edes puhua kunnolla (no, 2,5 vee ei vielä osaa ihan kaikkia samoja asioita kuin 6-vuotias). Enkä sano mitään, vaikka se ei voi olla viittä minuuttia hiljaa, että poikani saisi nukahdettua päiväunille. Jne. Ihan varmasti mä ostan tälle tytölle synttäri- ja joululahjat, vaikken ole hänen kumminsa. Että siinä sulle syrjintää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sitä teille kun se on niiin rasittava.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Miten mä sitä syrjin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huvittavaa sinänsä että sinä aina välillä moralisoit toisten juomista tms mutta itse syrjit kummisi lasta.
Mitä jos sinä viettäisit sillä aikaa sen kummin lapsen kanssa aikaa?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Totta kai mä sen huolin, ei siitä ole kysymys. Mua vaan surettaa oman lapseni puolesta, koska hän odottaa kummitätiä kylään, että pääsee piirtämään ja tekemään kuperkeikkoja ym., mutta ei siitä mitään tule, kun kummini tytär määräilee ja haukkuu poikaani minkä kerkeää eikä anna äidilleen vielä 6-vuotiaanakaan esim. vessarauhaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se oma lapsi on jokaiselle äidille se tärkein.Miksi tää kummiasetelma on nykyään menny niin jumalattoman tärkeäksi joillekin? Miksi sen kummilapsen takia pitäs muu elämä pysähtyä edes yhdeksi päiväksi. Kyllä mulle tulis vaivaantunut olo, jos kummilapseni äiti ei huolis mun lapsia mukaan kylään.
Noi lauseet pisti silmään ja valotti mulle aika paljon tätä hommaa...Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Voi vittu. Ihan varmasti se SAA tulla meille. Ihan varmasti mä en näytä sitä lapselle, että mua rasittaa, kun se ei anna äidilleen hetken rauhaa esim. koota palapeliä poikani kanssa. Ihan varmasti mä en sano mitään, vaikka se kailottaa koko kaupungille, kuinka ÄLLÖTTÄVÄ minun poikani on, kun se ei osaa vielä edes puhua kunnolla (no, 2,5 vee ei vielä osaa ihan kaikkia samoja asioita kuin 6-vuotias). Enkä sano mitään, vaikka se ei voi olla viittä minuuttia hiljaa, että poikani saisi nukahdettua päiväunille. Jne. Ihan varmasti mä ostan tälle tytölle synttäri- ja joululahjat, vaikken ole hänen kumminsa. Että siinä sulle syrjintää.
Sanoun jo, että viettäisin toki, mutta kun tälle lapselle ei sovi moinen. Pitää olla ÄITI lähellä koko ajan. Katsokaas, kun äidillähän voisi olla vaikka kivaa minun poikani kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Mitä jos sinä viettäisit sillä aikaa sen kummin lapsen kanssa aikaa?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Totta kai mä sen huolin, ei siitä ole kysymys. Mua vaan surettaa oman lapseni puolesta, koska hän odottaa kummitätiä kylään, että pääsee piirtämään ja tekemään kuperkeikkoja ym., mutta ei siitä mitään tule, kun kummini tytär määräilee ja haukkuu poikaani minkä kerkeää eikä anna äidilleen vielä 6-vuotiaanakaan esim. vessarauhaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se oma lapsi on jokaiselle äidille se tärkein.Miksi tää kummiasetelma on nykyään menny niin jumalattoman tärkeäksi joillekin? Miksi sen kummilapsen takia pitäs muu elämä pysähtyä edes yhdeksi päiväksi. Kyllä mulle tulis vaivaantunut olo, jos kummilapseni äiti ei huolis mun lapsia mukaan kylään.
Mutta sähän sanoit että lapsikin saa tulla (mikä on mielestäni täysin normaalia kyllä)Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei ei ei... se mun ja miehen ulosmeno on jo haudattu juttu (kummi ei ole siitä tammikuun jälkeen mitään puhunut, vain päiväreissusta), vaikka olisihan sekin kiva ollut, kun meillä ei ole isovanhempia tms. lähellä, niin että meillä on kahdenkeskistä aikaa ihan älyttömän vähän.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Vai haluatko kummin vain siksi teille, että pääsette miehen kanssa tuulettumaan?
Eikä pointti nyt ole sinänsä se, että kyse on nimenomaan pojan kummista - vaan siitä, että hän ei pidä lupaustaan tulla YKSIN viettämään poikani kanssa aikaa
No poikani elinaikana on nähty yhteensä suunnilleen parikymmentä kertaa, ja aina on sama meno. Aika todennäköistä on, että jatkuisi edelleen. Aiemminhan me käytiin siellä, mutta ei enää tän vuoden puolella, koska ottivat ne kissat talouteensa, ja mä en voi sellaiseen asuntoon mennä. Mieskään ei ole lähtenyt pojan kanssa kaksin käymään, kun kummi on kuitenkin minun ystäväni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kummasti tunnut tietävän tytön käyttätymisen, vaikka harvoin näette, etkä voi heillä kotonakaan käydä. En voi muuta sanoa, kuin hyvä, etten ole lapsesi kummi.
Lapset on erilaisia. Ja oma lapses on vielä aika pieni... Osaako hän edes kaivata laatuaikaa kummin kanssa? Vaikka ajatuksenahan se on mukava.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:[
Sanoun jo, että viettäisin toki, mutta kun tälle lapselle ei sovi moinen. Pitää olla ÄITI lähellä koko ajan. Katsokaas, kun äidillähän voisi olla vaikka kivaa minun poikani kanssa.