Typerää rutinaa, tiedän (pojan kummista)

venni
Kyllä sinä ap rehellisesti sanoen kuulostat todella vaativalta kummin suhteen. Mitä se haittaa. jos kummi ei voi toteuttaa ajatustaan, joka aiemmin tuntui hyvältä ja helpolta toteuttaa. Sellaista se elämä vain on.
Ja jos hän tulee tyttönsä kanssa, keksi kivaa yhteistä ohjelmaa, jotta tytölläkin olisi kiva päivä. Itse rohkaisisin tuossa tapauksessa kontaktin syntymistä juuri lasten välille.

Minusta tuntuu, että tällä kummilla ei oo aavistustakaan siitä, kuinka paljon odotuksia sulla on tapaamista koskien. Kuulostaa, että ko. kummin elämä on aika hektistä, ja hänelle kummius on ehkä ainakin tällä hetkellä vain yksi juttu muiden joukossa, jota hoidellaan silloin, kun aikaa ja energiaa jää.

Ehkä sun omasta heikosta turvaverkosta johtuen, Sörhis, oot ladannut paljon odotuksia tähän kummijuttuun. Kummikaan ei tässä tapauksessa oo täydellinen, mutta kyllä sun täytyy hellittää.
Jutelkaa asiat halki, niin tästä ei tule härkästä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Tämä kutsu on sisältänyt alusta asti implikaation, että kummi tulisi yksin, eikä ottaisi 6-vuotiasta tytärtään mukaan,
Mitä enemmän tätä linää on lukenut niin täsä ap:n ekasta viestistä mä sain kuvan, että tää hiljainen olettamus siitä ettei kummin lapsi tulis mukaan on ap:n perheen olettamus.
Myöhemmin kumminkin on selitelty tässä ketjussa yhtä sun toista kuis kenenkin lupauksista ja lupaamatta jättämisistä.
Tälläisen vatvomisen jälkeen en yllättyisi jos kummi ihan harkitusti välttelee ap:n perheen luo kylään joutumista.

Olen lukenut näitä vastauksia ihan :eek:

Ap: Ymmärrän täysin mitä ajat takaa ja ihmettelen kummin käytöstä. Lupaus on lupaus ja jos oma lapsi on järjettömän mustasukkainen äidistään, olisi ehkä kivempaa kaikille jos tyttö jäisi isänsä luokse. Ja kyllä mulla leuka loksahtais jos 6-vuotias ei antaisi äidilleen vessarauhaa :whistle: :whistle:

Yhteistyössä