Työpaikalla tyydyttely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yllätin työkaverin hieromassa suihkussa pilluaan ja lopulta sain häneltä pillua kun uhkasin että kerron tapahtuman. Tykkäsi lopulta munastani niin että sai orgasmin niin että taatusti joku kuuli, ruiskin sisään lastin, Nyt menossa kotiin toisen naisen pillulle tuoksuvana ja yritän saada heti vaimolta jotta muna siirtää toisen naisen kiimanesteet oman vaimon pilluun.

• Vau!
Reactions: Fransiscus
Mä olen rakastellut saman päivän aikana 3 eri työkaveria. En pessyt kaulani kertaakaan ja kotona työnsin kivikovan pillulle tuoksuvan kaluni vaimon sisään, hän ihmetteli hajua mutta meni sen piikkiin että hänen pillu oli voimakkaalla tuoksulla tänään. Neljää pillua munaa pesemättä, voi luoja miten hyvälle kaluni tuoksui. Harmitti pestä tuoksut pois

Mä olen rakastellut saman päivän aikana 3 eri työkaveria. En pessyt kaulani kertaakaan ja kotona työnsin kivikovan pillulle tuoksuvan kaluni vaimon sisään, hän ihmetteli hajua mutta meni sen piikkiin että hänen pillu oli voimakkaalla tuoksulla tänään. Neljää pillua munaa pesemättä, voi luoja miten hyvälle kaluni tuoksui. Harmitti pestä tuoksut pois
Entäs tautiriski?

Tehnyt saman, yhtä työkaveria nussin ensin, sitten exsää, sitten ex työkaveria ja lopuksi avovaimoa ja kaikki saman päivän aikana ja pesemättä kalua Muistan sen huumaavan tuoksun. Pyyhin kaluni avokin pikkareihin minikrip pussiin, en ihanampaa tuoksua tiedä kuin neljän kiimaisen pillun yhdistelmä 👅

Pikkujoulut lähestyy ja pillu sykkii jo joulusävelten tahtiin kun tietää että ihan nussimiseksi se menee taas koko loppu yö ja seuraava päivä. Myös huollon miehet on alkaneet töissä jo heittää kaksimielistä Tänä vuonna ehkä 5-7 miestä ja 1 nainen.

• Rakkaus
Reactions: Fransiscus
Eilen nain pomon kanssa joka ruiskutti vielä spermat syvälle pilluun. Meillä on ollut sähköä pitkään ja eilen kun jäimme kokous huoneeseen kahden niin räjähti käsiin tilanne kun olin lukinnut kokous huoneen oven ja sanoin että en kestä tätä enää, haluan sua. Me naitiin reilu 5 tuntia kiihkeintä seksiä ikinä ja hän laukesi 3 kertaa mutta jatkoi sisällä lauettuaan ja vain puoli minuuttia ja kalu oli taas kovana. Mieletön seksi, mieletön mies, isoin kalu ikinä ja niin taitavat otteet. Pahinta tässä on se että olen varattu naimisissa oleva ja 2 lapsen äiti ja mulla on ihana kiltti mies. Seksi ihan hyvää mutta aika pieni kalu. En ole ikinä ajatellut miltä voisi tuntua tuollainen lähes 30 cm ja jumalaisen paksu aisa sisällä mutta nyt tiedän, en saa sitä mielestäni 😱

Kirjoitit että naitte reilu 5 tuntia. Aika kauan, vaikka tuli sisälle ja jatkoi minuutin tai puolen jälkeen kun oli saanut.

2 lasta, montako hänellä?

Minä, ajattelen, sen kaiken kokeneena. Miten lasten elämä järkkyy.. Tässä 2 lasta ainakin. On luvassa ero. Lapsille traumoja, masennusta. Ei todellakaan auta selittää

Oli hyvä pano. 2 perhettä rikkoutui.

Pomolla on 3 lasta. Kaunis vaimo. Todella kaunis vaimo. Miksi hän petti en tiedä, miksi minä petin en tiedä, kumpikaan ei ole puhunut tänään sanaakaan vain nyökkäys mutta pahinta tässä on että nyt mä näen vaan sen kaiken koko ajan toistona silmissäni ja tekisi mieli mennä pomon kaulaan ja sanoa että vie minut jonnekin Karataan yhdessä jonnekin 😱

Jäitä hattuun 5 lasta niin paljon jäitä ja katse ohi ja kohti omia perheitänne. Ainoa oikea toimenpide. Kertomalla mä en lähtisi itsekään, tuo oli työtapaturma, seuraava on suunnitelmallinen perhetrauma hajotus. Joten jättäkää tähän !

Yhteistyössä