Työpaikalla tyydyttely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen 31 vuotias blondi ja aina pikkarinsuoja märkänä, vaihdettava yhtenään, no kun vaihdan suojan tulee sitten joskus vähän himo sormettaa liukasta lettua, niin tein tänäänkin, kunnes vessan oven aukaisi työkaverini ja minä juuri orgasmin kourissa, herra sun mun nolous, olin lukinnut vessan huonosti tai sit lukko on rikki, työkaveri näki kaiken 🥶

Omani on, eli lähes joka päivä mutta aina en orgasmiin saakka. Pilluni on kyllä sellainen että saan miniorgasmeja ilman että tyydytän. Olen yli kiimainen ollut 16 vuotiaasta asti. Mieheni saa pillua aina kun on vaan tilaisuus. Annan kyllä herkästi muille miehille myös ja mieheni tietää niistä. Kerran oli mukana kun sain mökillä munaa monelta koko viikonlopun. Pillu oli aika arka ja tosi turvonnut sunnuntaina mutta annoin silti 😛

Olen 34 vuotias nainen ja töissä Turkkilaisten omistamassa ravintolasssa. Miehiä on 4-6 töissä ja joka päivä nussin pari kertaa. Olen tottunut jo tähän ja nautin työpäiviin tulevasta ihanasta seksistä. Saan siis ihan kunnon kyydit ravintolan alakerrassa olevassa parisängyssä. Tyydytänkö niin ei tarvitse 🤣

Olen 34 vuotias nainen ja töissä Turkkilaisten omistamassa ravintolasssa. Miehiä on 4-6 töissä ja joka päivä nussin pari kertaa. Olen tottunut jo tähän ja nautin työpäiviin tulevasta ihanasta seksistä. Saan siis ihan kunnon kyydit ravintolan alakerrassa olevassa parisängyssä. Tyydytänkö niin ei tarvitse
Mä olen ollut varmaan samassa työpaikassa. Turkkilaisten miesten kullit on järkyttävän paksuja ei niinkään pitkiä mutta kyllä välillä mietin että olenko hyvin palkattu keittiöapulainen vai huonosti palkattu seksimyyjä.

Nyt 57 vuotias johtaja isossa pörssiyhtiössä. Olen akateemikko 3 tutkintoa omaava. Kuitenkin kaapissani on salaisuus tai oikeastaan housuissani. Mitä vanhemmaksi tulen sen halukkaampi olen. Ihan kauhea tilanne kun suorastaan pakottaa. Mieheni on aika nysvääjä joten siitä ei ole apuja, oli joskus ihan eri mies. Olenkin siis joutunut soolo uralle seksin suhteen. Minulta löytyy hienointa uusinta tekniikkaa olevia alapään tyydyttäjiä. Tekniikka on näissä hintaluokkaa kallein myös paras. Täysin äänetöntä tehokasta vibraa jota voin ohjata puhelinsovelluksella. Akku kestää 8 tuntia. Voin siis hallita koska teen itselleni orgasmin. Nykyään teen niitä milloin haluan ja missä haluan. Ehkä tässä johtaja asemassa on hyvää se että omaan ison työhuoneen ja huoneeni ovi on lukittua joten vain koputtamalla pääsee sisään.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Nyt 57 vuotias johtaja isossa pörssiyhtiössä. Olen akateemikko 3 tutkintoa omaava. Kuitenkin kaapissani on salaisuus tai oikeastaan housuissani. Mitä vanhemmaksi tulen sen halukkaampi olen. Ihan kauhea tilanne kun suorastaan pakottaa. Mieheni on aika nysvääjä joten siitä ei ole apuja, oli joskus ihan eri mies. Olenkin siis joutunut soolo uralle seksin suhteen. Minulta löytyy hienointa uusinta tekniikkaa olevia alapään tyydyttäjiä. Tekniikka on näissä hintaluokkaa kallein myös paras. Täysin äänetöntä tehokasta vibraa jota voin ohjata puhelinsovelluksella. Akku kestää 8 tuntia. Voin siis hallita koska teen itselleni orgasmin. Nykyään teen niitä milloin haluan ja missä haluan. Ehkä tässä johtaja asemassa on hyvää se että omaan ison työhuoneen ja huoneeni ovi on lukittua joten vain koputtamalla pääsee sisään.
Missä olet töissä, voin tulla antamaan kullia

En ole mikään johtaja ja teen orkun tai kaksi töissä lähes joka päivä. Entisessä työpaikassa tuli annettu pillua parille miehelle melko usein. Nyt täällä ei ole ketään jolle haluaisin antaa.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/9189d2a7-06c8-45f6-a6aa-36a3502a4714 Työpaikalla masturbointi on todella yleistä. Kyselyiden mukaan naiset edustaa tässä selvästi enemmistöä mutta ei miehetkään aivan siveyden perikuvia ole. Se että kyselyssä naiset piti työaikana vessakäynnin yhteydessä masturbointia ihan normaalina ja jopa virkistävänä kertoo naisten suhtautumisesta omaan seksuaalisuuteen nykypäivänä. Olisi kiva tietää onko sormet vai välineet yleisempi millä tämä tapahtuu?!

Ikää 38 ja kiima yltyy, pillun höyryissä huuruissa tulee sitä annettua, rakastan pilluani ja haluan naida paljon, runkkaan töissä 2-3 kertaa päivässä. Pomolle annan joka päivä. Miehelleni annan joka päivä. Salasuhteelle aina kun voin ja silloin ei muuta tehdäkään kun nussitaan. Olen onnellinen ja omistan ihanan kiimaisen pillun!

Saan kohta. Sillä on vaimo ja 2 lasta niin meni aikaa että sain hänet houkuteltua. Dippasi. Pillussa sormiani ja vein hänelle nuuhkittavaksi. Sanoi että haista kuinka hyvän tuoksuinen ja hän haistoi ja tajusi että nyt ei enää pillu vaan vilahda vaan myös tuoksuu hänelle. Hämmentyneen ilmeen myötä hän aukaisi hieman suuta ja minä vein pikkuiset sormet (2) hänen suuhun ja hän maistoi mehujani. Nyt me sitten kohta vihdoin rakastellasn.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä