V
vierailija
Vieras
Samaa mieltä että ei kannata kertoa Ala antaa miehelle paljon pimppiä niin kyllä ne himot sinussa pysyy kurissa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen ollut varmaan samassa työpaikassa. Turkkilaisten miesten kullit on järkyttävän paksuja ei niinkään pitkiä mutta kyllä välillä mietin että olenko hyvin palkattu keittiöapulainen vai huonosti palkattu seksimyyjä.Olen 34 vuotias nainen ja töissä Turkkilaisten omistamassa ravintolasssa. Miehiä on 4-6 töissä ja joka päivä nussin pari kertaa. Olen tottunut jo tähän ja nautin työpäiviin tulevasta ihanasta seksistä. Saan siis ihan kunnon kyydit ravintolan alakerrassa olevassa parisängyssä. Tyydytänkö niin ei tarvitse
Missä olet töissä, voin tulla antamaan kulliaNyt 57 vuotias johtaja isossa pörssiyhtiössä. Olen akateemikko 3 tutkintoa omaava. Kuitenkin kaapissani on salaisuus tai oikeastaan housuissani. Mitä vanhemmaksi tulen sen halukkaampi olen. Ihan kauhea tilanne kun suorastaan pakottaa. Mieheni on aika nysvääjä joten siitä ei ole apuja, oli joskus ihan eri mies. Olenkin siis joutunut soolo uralle seksin suhteen. Minulta löytyy hienointa uusinta tekniikkaa olevia alapään tyydyttäjiä. Tekniikka on näissä hintaluokkaa kallein myös paras. Täysin äänetöntä tehokasta vibraa jota voin ohjata puhelinsovelluksella. Akku kestää 8 tuntia. Voin siis hallita koska teen itselleni orgasmin. Nykyään teen niitä milloin haluan ja missä haluan. Ehkä tässä johtaja asemassa on hyvää se että omaan ison työhuoneen ja huoneeni ovi on lukittua joten vain koputtamalla pääsee sisään.
Sillä on huippu leluja, ei hän sun kullia kaipaa, olisi kiva olla noin iso pomo että voi runkkailla töissä saaden palkkaaMissä olet töissä, voin tulla antamaan kullia