Työpaikalla tyydyttely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Okei Eli vähän win win tilanne. Tässä paistaa kyllä läpi että mulle käy samoin, mulla ei miestä että sinänsä. Työpaikka seksi pomon kanssa ei ehkä vaan ole hyvä ajatus

Mulla on mennyt hyvin.
Käyn toimistolla kolmena iltana viikossa 2-3h ilta johtajan ilona.
Oma mies vie vaimonsa naitavaksi jaa soitosta tulee hakemaan.
Matkoilla voi olla muitakin miehiä.
Mun mies toivoo mun antavan muille miehille ja minä haluaisin että sinä antaisit mun miehelle.
Miehelläni on aikaa kookas kalu.

Mulla on mennyt hyvin.
Käyn toimistolla kolmena iltana viikossa 2-3h ilta johtajan ilona.
Oma mies vie vaimonsa naitavaksi jaa soitosta tulee hakemaan.
Matkoilla voi olla muitakin miehiä.
Mun mies toivoo mun antavan muille miehille ja minä haluaisin että sinä antaisit mun miehelle.
Miehelläni on aikaa kookas kalu.

Ota yhteys yksityis viestillä.
T. Seikku24

Mä olen 41 vuotias nainen Vantaalta ja olen Prismassa töissä. Tyydytän itseäni äänettömällä vibralla joka työpäivä ja saan orgasmeja useita päivässä. Olen kassalla töissä ja samalla kun teen töitä saan orgasmeja ja nautin. Olen sinkku ja jäänyt koukkuun orgasmeihin. Voin saada päivässä kymmeniä orgasmeja ja tuntuu että haluan aina vaan lisää. Laitan aika ison summan seksi välineisiin. Munasta tykkään mutta en miehistä niinkään. Olenko outo?!

• Rakkaus
Reactions: Fransiscus
Mä olen 41 vuotias nainen Vantaalta ja olen Prismassa töissä. Tyydytän itseäni äänettömällä vibralla joka työpäivä ja saan orgasmeja useita päivässä. Olen kassalla töissä ja samalla kun teen töitä saan orgasmeja ja nautin. Olen sinkku ja jäänyt koukkuun orgasmeihin. Voin saada päivässä kymmeniä orgasmeja ja tuntuu että haluan aina vaan lisää. Laitan aika ison summan seksi välineisiin. Munasta tykkään mutta en miehistä niinkään. Olenko outo?!
Joutuuko vaihtaa pikkareita

Onnistui sosiaalitoimisto ssa aikoinaan. Vanhempi rouva antoi pari vuotta pomollemme. Pomokin vanha oli kuin soitimella. Naikkonen sai oman työhuoneen pomo sai käydä tisuja puristelee milloin halusi. Ja ylitöitä😁😁😂meidän vitsi. Näki työkamu kun yli töissä rouva jalat levällään oli ja pomo töissä jalkojen välissä.
Onneksi ei kiimassa huomanneet.
Poistu paikalta. Säälittävää omia perheitä kohtaan kun ukkonsa antoi kenkää.

Kai tämä on kerrottava 😅 Olen nykyään ison yhtiön viestintäjohtaja, vailla koulutusta päässyt. Aloitin puhelin keskuksessa ja kopiointi oli myös päivittäinen homma. Meitä oli 5 töissä kun keskus ulkoistettiin. Minä olin ainoa joka sai pitää työpaikan koska annoin pomolle pimpulaa. Aloitin markkinoinnin apulaisena. Pimpulaa annoin usein. Etenin assariksi ja lopulta markkinointi tiimi oli vastuullani. Ympärillä oli osaavia ihmisiä mutta minä etenin vaikka usein olin ihan kuutamolla. Kävi sitten niin että markkinointi ulkoistettiin ja koko tiimi sai kenkää. Minä en, annoin pimpulaa ahkerasti. Etenin IT osastolle graafisen suunnittelun tehtäviin ja olin IT kehityspäällikkö. Pimpula soi ja etenin. Lopulta yksissä pikkujouluissa tapasin toisen ison yhtiön johtajan ja löysin itseni hotellin sängystä tämän johtajan luota. Vaihdoin firmaa ja olin viestintäpäällikkö. Tätä nykyä olen johtoryhmän jäsen ja viestintäjohtaja. Annan hyvin paljon pimpulaa yhä. Mieheni ei koskaan ole saanut pienintäkään vihiä touhuistani. Peruskoulupohjalta viestintäjohtajaksi 14.000€ palkalla, pimpulan avulla. Kaiken lisäksi nautin valtavasti antaessani pimpulaa 🤩

Kai tämä on kerrottava Olen nykyään ison yhtiön viestintäjohtaja, vailla koulutusta päässyt. Aloitin puhelin keskuksessa ja kopiointi oli myös päivittäinen homma. Meitä oli 5 töissä kun keskus ulkoistettiin. Minä olin ainoa joka sai pitää työpaikan koska annoin pomolle pimpulaa. Aloitin markkinoinnin apulaisena. Pimpulaa annoin usein. Etenin assariksi ja lopulta markkinointi tiimi oli vastuullani. Ympärillä oli osaavia ihmisiä mutta minä etenin vaikka usein olin ihan kuutamolla. Kävi sitten niin että markkinointi ulkoistettiin ja koko tiimi sai kenkää. Minä en, annoin pimpulaa ahkerasti. Etenin IT osastolle graafisen suunnittelun tehtäviin ja olin IT kehityspäällikkö. Pimpula soi ja etenin. Lopulta yksissä pikkujouluissa tapasin toisen ison yhtiön johtajan ja löysin itseni hotellin sängystä tämän johtajan luota. Vaihdoin firmaa ja olin viestintäpäällikkö. Tätä nykyä olen johtoryhmän jäsen ja viestintäjohtaja. Annan hyvin paljon pimpulaa yhä. Mieheni ei koskaan ole saanut pienintäkään vihiä touhuistani. Peruskoulupohjalta viestintäjohtajaksi 14.000€ palkalla, pimpulan avulla. Kaiken lisäksi nautin valtavasti antaessani pimpulaa
Kivat sulle 🥵

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä