V
vierailija
Vieras
Kuinka kehtaat houkutella toisen miehen, lasten isän vieraaseen sänkyyn ???? Onko tämä muka nykyään normaalia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos tämä olisi totta, eikä provo, olisit hyvin onnellinen nainen. Työkaverit toteaisivat: Läpeensä tyytyväinen rouva!Olen ensihoitaja ja lanssissa. Päivät eivät ole sisaria toisilleen vaan kirjo on valtava. Välillä mennään kielivyönalla ja on taas päiviä jolloin on luppoaikaa. Meillä on TV ja muutama maksullinen kanava mahdollisuus, kuntosali ja sauna. Sauna on yhteissauna kuten suihkukin jos väliverho viritystä ei lasketa. Tämä tila on pelastushenkilöstön käytössä myös. Meillä on myös lepohuoneita joissa yksi on priva tällä hetkellä kun olen ainoa nainen. Tässä sitten kun ei leffat maistu eikä kokoajan jaksa pumppaa rautaa tai edes nukkua on tullut askel siihen että annan pillua. Ei ole enää vain 2 mielisiä juttuja vaan nyt suhkuverhot on auki ja huoneeni sänky on jo 2 kertaa uusittu. 3 kerralla ostamme sen jo itse. Toisella kerralla siirsimme sen toiseen huoneeseen ettei ala päälystö epäilemään että täällä mitään seksi juttuja touhutaan. Olisi siirto mahdollisuus isompaan kaupunkiin jossa lisien myötä tienistit nousisi mutta lähde nyt sitten tästä. Saan välillä niin paljon munaa että pissatessa pissa ruiskuaa minne sattuu ja hieman kirvelee arkuuttaan. Kaiken lisäksi olen myös alkanut tyydytellä itseäni pillun sisään laitettavalla vibralla. Kauankohan elämäni saa olla näin ihanaa ja nautinnollista. Olenko varattu, kyllä mieheni on samassa yksikössä sitä päällystöä eikä tiedä mitään mitä pikkuvaimo puuhaa
Normaalia tai ei, mutta kivaa. Hän on jälkeenpäin sanonut, että vaimo pihtaa ja hän epäilee, että sillä on panokaveri hänen työpäivänsä aikana. Niin ollen kukaan ei kärs.Kuinka kehtaat houkutella toisen miehen, lasten isän vieraaseen sänkyyn ???? Onko tämä muka nykyään normaalia?
Ai oikeesti jätät pillumehut käsiisi ja sit menet ottamaan kahvia taukohuoneessa jne Hyi helvettiTulee kyllä monesti käytyä sormettamassa ja hieromassa klittaa työpaikan vessassa ja maistelemassa kiimaisen pillun mehuja Jätän tahallani pesemättä käteni.
Kuinka kehtaat houkutella toisen miehen, lasten isän vieraaseen sänkyyn ???? Onko tämä muka nykyään normaalia?
Olen 27 vuotias nainen. Hyvin muodokas vaikka en lihava. Tiedän että muotoni saa huomiota mutta eilen meni ehkä vähän pitkälle. Pomoni pyysi minut huoneeseensa ja pyysi minulta että voisinko harkita lähteväni hänen kanssaan työmatkalle. Hän sanoi että laita jotain paljastavaa ylle niin tulee hyvä diili kun asiakas näkee muistojasi. Mitä pitäisi tehdä???
Olen 27 vuotias nainen. Hyvin muodokas vaikka en lihava. Tiedän että muotoni saa huomiota mutta eilen meni ehkä vähän pitkälle. Pomoni pyysi minut huoneeseensa ja pyysi minulta että voisinko harkita lähteväni hänen kanssaan työmatkalle. Hän sanoi että laita jotain paljastavaa ylle niin tulee hyvä diili kun asiakas näkee muistojasi. Mitä pitäisi tehdä???
Tätä juuri pelkään".....asiakas näkee muotojasi. (?!)..."
No, mikä ettei, mutta seuraavaksi tietty, että käydäänkö käsiksi tai muihin toimiin
No miten on mennyt, onko mennyt pidemmälle?Minulla oli sama tilanne kuin sinulla.
Olen kans 27-vuotias ja sain ehdotuksen että kulkisin liikematkoilla johtajan mukana.
Liikematkoilla olisin majoitettu johtajan kanssa samaan huoneeseen.
Mulla oli myös kolmena iltana 2-3h ilta ja paljastavaa ylle.