vierailija
kiitos, oli kylläOnnea tais olla ihanaa suukkoja sinulle myös halauksia
kiitos, oli kylläOnnea tais olla ihanaa suukkoja sinulle myös halauksia
Tuollaiseen firmaan pitää päästä töihin. <3Ihan kohta annan pillua kahdelle alaiselleni. Ei ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen. Oma firma omat säännöt
Tässä on oikea asenne naisellaNussiminen on vaan kivaa ja mihin minä tätä pilluani säästelen, kaikki voittaa mitä enemmän annan
Entäs tautiriski?Mä olen rakastellut saman päivän aikana 3 eri työkaveria. En pessyt kaulani kertaakaan ja kotona työnsin kivikovan pillulle tuoksuvan kaluni vaimon sisään, hän ihmetteli hajua mutta meni sen piikkiin että hänen pillu oli voimakkaalla tuoksulla tänään. Neljää pillua munaa pesemättä, voi luoja miten hyvälle kaluni tuoksui. Harmitti pestä tuoksut pois
Mä olen rakastellut saman päivän aikana 3 eri työkaveria. En pessyt kaulani kertaakaan ja kotona työnsin kivikovan pillulle tuoksuvan kaluni vaimon sisään, hän ihmetteli hajua mutta meni sen piikkiin että hänen pillu oli voimakkaalla tuoksulla tänään. Neljää pillua munaa pesemättä, voi luoja miten hyvälle kaluni tuoksui. Harmitti pestä tuoksut pois
Tehnyt saman, yhtä työkaveria nussin ensin, sitten exsää, sitten ex työkaveria ja lopuksi avovaimoa ja kaikki saman päivän aikana ja pesemättä kalua Muistan sen huumaavan tuoksun. Pyyhin kaluni avokin pikkareihin minikrip pussiin, en ihanampaa tuoksua tiedä kuin neljän kiimaisen pillun yhdistelmäMä olen rakastellut saman päivän aikana 3 eri työkaveria. En pessyt kaulani kertaakaan ja kotona työnsin kivikovan pillulle tuoksuvan kaluni vaimon sisään, hän ihmetteli hajua mutta meni sen piikkiin että hänen pillu oli voimakkaalla tuoksulla tänään. Neljää pillua munaa pesemättä, voi luoja miten hyvälle kaluni tuoksui. Harmitti pestä tuoksut pois
Tänä aamun menin töihin leipomon kahvioon, hiljainen aamu niin uskalsin pitää vibraa pillussa koko päivän Sain 2 orgasmia tunnissa tahtiin eli aika tyydyttynyt olo, myin pullia mutta mieli teki kullia
Moi ois ihana saada työntyä sisään 5/3cm kovana ruikkia sisään spermat en uletu syvälle ei kai tärkeää.
Töissä vai? Missä runkkaat, olen 37 vuotias nainen ja fantasioin siitä että saisin nähdä kun työkaveri runkkaa ja voisin ehkä vähän auttaa käsin, se tuskin on pettämistäKyllä tulee runkattua melkein joka päivä.