Työkkärin täti luuli mua alta kolmekymppiseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
En tiedä mitä oli vetäny.

En kyllä oikeesti näytä alta kolmekymppiseltä.. vaan kuuskymppiseltä. Täti oli sekasin.

Tänään ollu muutenkin ihan ihme pv.
Täysikuun aika vissiin tekee taas tepposia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikähän lie siis se kikka jolla saa ittensä alle kolmikymppiseksi?

Itse täytin 30 ja kukaan ei uskonut mua sen ikäiseksi. En itsekkään kyllä välillä :)
Siitä meni vuosi, tuli totaalinen rupsahdus!!! Oikeasti, miten voi ihminen rupsahtaa hetkessä :(
Nyt näytän hyvinkin ... yli kolmikymppiseltä.. Toivottavasti mies ei huomaa samaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22094129:
Mikähän lie siis se kikka jolla saa ittensä alle kolmikymppiseksi?

Itse täytin 30 ja kukaan ei uskonut mua sen ikäiseksi. En itsekkään kyllä välillä :)
Siitä meni vuosi, tuli totaalinen rupsahdus!!! Oikeasti, miten voi ihminen rupsahtaa hetkessä :(
Nyt näytän hyvinkin ... yli kolmikymppiseltä.. Toivottavasti mies ei huomaa samaa ;)

Nii i.. oon itsekin rupsahtanu totaalisesti. Masennus rupsaannutti nopeesti, se sairaus menee pään lisäksi koko kehoon.
Ehkä oli tänään sitten vaan naamalla joku lapsekas ilme siinä tms. En tiedä. En kysynyt. Pyörittelin vaan silmiäni ennen ku vastasin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kenties saparot ja pisamat?? :whistle:

Välillä kyllä tuntuu, et pitäs jotain tehdä ettei rupsahda totaalisesti... vielä pitäs jaksaa seuraavat 30 vuotta täällä tallata ennekuin oikeasti voi "rupsahtaa".

Mua luultiin lukion 1. vuoden luokkakuvassa yli 25 vuotiaaksi. Kaverin sisko oli osoittanu mua kuvasta ja kysyny että kuinka monta kertaa TOI on jääny luokalle? Nykyäänkin mua luullaan yli 30 vuotiaaksi vaikka oon 23. no, eipä tarvi papereita esitellä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22094276:
Sehän on kiva kuulla, eikö? Minä olen varmaan 8-vuotiaasta asti näyttänyt 5v itseäni vanhemmalta, se ei ole aina kivaa. :kieh:

No en minä kyllä näytä päivääkään alta kolmekymppiseltä.
Sehän tässä huvittaakin.
Kaitpa se sano vahingossa "ja sähän olet vielä alta kolmekymppinen" vaikka tarkotti neljäkymppinen.
:vampire:

Mua luuli papakokeen ottaja täti, että oon eksynyt väärään paikkaan, ku olin siellä papaseulonnassa, mihin kutsutaan kolmekymppiset, ku se luuli mua nuoremmaksi. Olin ehkä sen näköinen, että olen eksynyt ja pihalla.

Miksi tolleen ajattelet? Kyllä se varmaan ihan tarkotti, mitä sanoi.

Älä ole kiltti, pillahdan kohta itkuun.
Sitäpaitsi olin puhumassa vieläpä mun rapakunnosta just sen kanssa ja siitä miten tars fysiikka saada ensin kuntoon, ennen ku sitä sun tätä.. Et kyllä se sammakon tais päästää suustaan.

Joka tapauksessa, jos nyt tulee joku ketju missä kysytään "minkä ikäseksi teitä on luultu?", niin voin nyt vastata ton.. vaikka sit ois ollut vahinkokin. :xmas:

Kaikkea sitä..

Yhteistyössä