T
tyst nyt
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mietinpä vaan, mitä kaikkea on apn tarinan toisessa puolessa, miksi mies ärsyyntyy..
Ehkä sun on parempi olla antamatta yhtään mitään neuvoja kellekään parisuhdeasioissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mietinpä vaan, mitä kaikkea on apn tarinan toisessa puolessa, miksi mies ärsyyntyy..
Alkuperäinen kirjoittaja älä edes vertaa:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:On mahdollista. Mä olen riidellessä huutanut/huudan veljelleni usein asioita, joita en tarkoita, sama toisinpäin.
On se nyt hieman eri asia että kaksi teiniä tappelee kuin että aikuinen mies sanoo puolisolleen jotain noin kamalaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö naapurin:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mietinpä vaan, mitä kaikkea on apn tarinan toisessa puolessa, miksi mies ärsyyntyy. Jos toinen on mustis jatkuvasti kaverien vaimoista, eikä kykene ymmärtämään että ihmisistä voi puhua ilman seksuaalisia ajatuksia niin kyllä siinä varmasti hermot menee jos sitä jatkuvasti kuuntelee. Jotkut naiset osaa olla niin veemäisiä, että varmasti tulee mieleen miten kukaan ei ole tintannut jo - ei sillä, että aikoisi silti itsekään sitä tehdä.
Ja eipä ne miehet yleensä niistä naisista vaimoilleen puhu, keitten kanssa ovat suhteessa.
Joo, oikeesti oon ihan kusipää bitch, ja epäilen et mies pettää kaikkien kavereittensa vaimojen kanssa... Ja varsinkin tosi vittumainen just olen koko ajan. Turpaan pitäis tällästä vetää, ikävää ettei niin mies tehnyt.
Noh, nyt ymmärrän vielä paremmin miestäsi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:Luulen että meille moinen riita olisi lopun alkua, minusta miehesi sanoi niin peruuttamattomia asioita että oli niissä perää tai ei.. ne sanat jäis mun takaraivooni ikuisesti.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:Mitä tarkoittaa tää "että voin olla hänen seurassaan juuri niinkuin haluan ja sanoa mitä vaan". Ei kenenkään seurassa voi olla juuri niinkuin haluaa ja sanoa mitä vaan ja olettaa ettei toisella ole oikeutta suuttua. Miksi sinä saat sanoa mitä vaan, mutta miehesi ei (ilman että olet heti heittämässä häntä riidan aikana sanottujen sanojen aikana pihalle)?Mistä tulee ajatus että pitää voida sanoa mitä vain? Ei se nyt ihan niin ole, ei mitä vain voi laukoa ja olettaa että toinen vain lampaana kuuntelee. Oikeudet täysin vapaaseen mielenilmaisuun omassa kodissa onkin vain naisella? Hmm. Tämä minua naisena usein näissä jutuissa ihmetyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö naapurin:Ilmaisin asian väärin. Tarkoitan, että jos mieltä painaa vaikka joku asia, niin siitä pitäisi voida puhua ym. En tarkoita että saisi haukkua ja uhkailla miten lystää, minä itsekään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö naapurin:Joo, oikeesti oon ihan kusipää bitch, ja epäilen et mies pettää kaikkien kavereittensa vaimojen kanssa... Ja varsinkin tosi vittumainen just olen koko ajan. Turpaan pitäis tällästä vetää, ikävää ettei niin mies tehnyt.
No just joo :headwall: voin vain kuvitella millainen rasitus olet noissa hormoonihöyryissä sun miehelles, kun epäilet, kyselet, ja sitten vielä esität marttyyria :headwall:
Koita ny hillitä ittes, nainen, tai ukkos lähtee meneen.
Edelleen puhun kokemuksesta. Onneks mä huomasin ongelmani ajoissa, toivottavasti sinäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö naapurin:Ilmaisin asian väärin. Tarkoitan, että jos mieltä painaa vaikka joku asia, niin siitä pitäisi voida puhua ym. En tarkoita että saisi haukkua ja uhkailla miten lystää, minä itsekään.
Miksi sä luulet ettei sellaisia asioita voisi sanoa?
Alkuperäinen kirjoittaja tyst nyt:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mietinpä vaan, mitä kaikkea on apn tarinan toisessa puolessa, miksi mies ärsyyntyy..
Ehkä sun on parempi olla antamatta yhtään mitään neuvoja kellekään parisuhdeasioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja tyst nyt:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mietinpä vaan, mitä kaikkea on apn tarinan toisessa puolessa, miksi mies ärsyyntyy..
Eipä ole koskaan kenenkään miehen tarvinnut minulle moista litaniaa luetella. Tämä ketju osoittaa taas sen, miten mammoilla ei ole mitään itsekritiikkiä - heti lynkataan mies, olipa nainen sitten minkälainen skitsoilija mustasukkaisuutensa tai suunsoittonsa kanssa tahansa. Jos joku kertoisi täällä, miten menee hermot siihen kun mies aukoo päätään, niin siinä tapauksessa se oli taas miehen vika - naiset itsehän pitävät itseään niin täydellisenä. Ja sitten nyyhkitään, että yhyy kun se sanoi mulle rumasti (kumma juttu, kun aukoo itse ensin päätään toistuvasti)
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja tyst nyt:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mietinpä vaan, mitä kaikkea on apn tarinan toisessa puolessa, miksi mies ärsyyntyy..
Eipä ole koskaan kenenkään miehen tarvinnut minulle moista litaniaa luetella. Tämä ketju osoittaa taas sen, miten mammoilla ei ole mitään itsekritiikkiä - heti lynkataan mies, olipa nainen sitten minkälainen skitsoilija mustasukkaisuutensa tai suunsoittonsa kanssa tahansa. Jos joku kertoisi täällä, miten menee hermot siihen kun mies aukoo päätään, niin siinä tapauksessa se oli taas miehen vika - naiset itsehän pitävät itseään niin täydellisenä. Ja sitten nyyhkitään, että yhyy kun se sanoi mulle rumasti (kumma juttu, kun aukoo itse ensin päätään toistuvasti)
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mietinpä vaan, mitä kaikkea on apn tarinan toisessa puolessa, miksi mies ärsyyntyy. Jos toinen on mustis jatkuvasti kaverien vaimoista, eikä kykene ymmärtämään että ihmisistä voi puhua ilman seksuaalisia ajatuksia niin kyllä siinä varmasti hermot menee jos sitä jatkuvasti kuuntelee. Jotkut naiset osaa olla niin veemäisiä, että varmasti tulee mieleen miten kukaan ei ole tintannut jo - ei sillä, että aikoisi silti itsekään sitä tehdä.
Ja eipä ne miehet yleensä niistä naisista vaimoilleen puhu, keitten kanssa ovat suhteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö naapurin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö naapurin:en enää pysty luottamaan, että voin olla hänen seurassaan juuri niin kuin haluan ja sanoa mitä vaan.
Anteeksi kuinka? Siis sunko pitäisi voida sanoa mitä vaan mutta miehes jotkut sanomiset on piste suhteelle? Varmaan ymmärsin nyt jotain pahasti väärin..?
Joo ymmärsit. En koskaan sanoisi noin pahasti missään tilanteessa. Mun mielestä noin ei ole oikeutta sanoa. Tarkoitin sitä, että nyt on sellainen tunne, että joudun varomaan ylipäätään mitä puhun, ettei tuole miehelle epämiellyttäviä aiheita joista suuttuu.
Alkuperäinen kirjoittaja The wife who was there and did that :Sitä se just haluaakin. Käyttäytyy noin koska uskoo sinun pysyvän aiheesta hiljaa jatkossa että hän voi rauhassa kehittää heidän suhdettaan. Mies hermostuu noin vain silloin kun nainen on oikeilla jäljillä. Toinen vaihtoehto on, että hänellä on mielenterveyden kanssa ongelmia.
Mitä jos keskustelisit aiheesta tämän naisen kanssa, hänen miehensä läsnäollessa? Näkisit kuinka emäntä reagoi ja saisi hänen siippansakin aihetta valvoa vaimonsa puuhia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan satavarmasti olisi avioliitto ohi, jos tuolle tasolle menisi sanomiset!
Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:pitihän se arvata että tääkin menee miehen puolusteluks ja kaikki annetaan anteeks....
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:aika rankkaa tekstiä äijältä![]()