Työhakemus???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Höps"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Höps"

Vieras
Kun hakee töitä ja laittaa sähköpostilla työhakemuksen ja CV:n liitteinä, niin mitäs siihen itse mailiin pitäis kirjoittaa??

Olis tyhmää kirjoittaa siihen noita samoja juttuja...

[QUOTE="Hennu";28547175]Minä oon laittanu, että ohessa hakemus ja cv sitä ja sitä paikkaa varten ja nimen alle.[/QUOTE]

Näin. Ja liitteet sitten mieluummin peedeeäffinä kuin docceina. :)

Mulla ei ole ohjelmaa, jolla sais pdf:ksi, mutta olen tallentanut tiedostot vain luku -muotoon niin ei ainakaan pitäisi kenenkään päästä muuttelemaan tietoja niihin...

[QUOTE="Hennu";28547218]Mulla ei ole ohjelmaa, jolla sais pdf:ksi, mutta olen tallentanut tiedostot vain luku -muotoon niin ei ainakaan pitäisi kenenkään päästä muuttelemaan tietoja niihin...[/QUOTE]

Word osaa tallentaa pdf-formuun. Valitset siitä talletusikkunan "Save as type" -listasta PDF.

Olen laittanut, että liitteenä hakemus siihen-ja-siihen paikkaan josta olen kiinnostunut ja cv. Olen myös pyytänyt ilmoittamaan, jos liitteiden aukeamisessa ilmenee jostain syystä ongelmia, että tiedän hakemuksen varmasti menneen perille.

Lyhyesti ja ytimekkäästi siis pari riviä tekstiä, että vastaanottaja jaksaa varmasti lukea ja "ystävällisin terveisin"-perään nimi ja puh.nro.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28547228:
Word osaa tallentaa pdf-formuun. Valitset siitä talletusikkunan "Save as type" -listasta PDF.

Vitsit, mä en olen tajunnu katsoa tuollaista vaihtoehtoa. Pitääpä tarkistaa, onko omassa versiossa tuo mahdollisuus...

Yhteistyössä