Työtön SH ja kieltäytyminen 3 vuorosta

  • Viestiketjun aloittaja Keikkailia
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kohta me hoitajat voidaan kieltäytyä hoitamasta ketä tahansa kenen naama ei miellytä :)
Voidaan valikoida työpaikkammekin tai se on vähintään syrjintää :)
Samaan aikaan me voidaan valikoida työaikamme kuin lomamme ja se on potilaiden oma vika jos sattuvat sairastumaan.
https://www.researchgate.net/publication/244742054_Pesticides_report_34_Pesticide_runoff_Methods_and_interpretation_of_field_studies_Technical_Report
 
vierailija
Kohta me hoitajat voidaan kieltäytyä hoitamasta ketä tahansa kenen naama ei miellytä :)
Voidaan valikoida työpaikkammekin tai se on vähintään syrjintää :)
Samaan aikaan me voidaan valikoida työaikamme kuin lomamme ja se on potilaiden oma vika jos sattuvat sairastumaan.
Tästä se lähtee :) Nyt äkkiä allekirjoittamaan omantunnonvapaus !
 
vierailija
[QUOTE="Sirkkeli";30437844]Tämä on näköjään ihan päätäntävaltaisen ihmisen luonteesta kiinni.

Mulle sanoi miesvirkailija työkkärissä, että 7-vuotias lapsi ei ole syy olla ottamatta vuorotyötä vastaan. Että karenssit paukkuu, jos tarjonta tulee ja kieltäydyn. Olin ekaluokkalaisen yh, ilman tukiverkostoa. Kysyin, että mihin laitan tuon lapsen iltavuoron ajaksi. Ei heiitä kuulema kiinnosta... Että silleen. Mutta se oli MIESvirkailija...
Yksi tuttu sai karenssin kun ei voinut ottaa vastaan 3 vuorotyötä, kun kunnassa ei ollut alle kouluikäiselle vuorohoito paikkaa... että silleen. Itse en käsitä miten voi tulla karenssi siitä että kunta vaan ilmoittaa että vuorohoito ei onnistu???
[/QUOTE]
No miten?
 

Yhteistyössä